wawasda nuweer ?

Kletsen over moto's en andere motodingen.
User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: wawasda nuweer ?

Post by zappa »

Blijkbaar heeft Sarah ook last van haar vering, maar veel snap ik er niet van.

Ik heb een mailtje gezonden (want bellen wou mijn gsm niet, geen "blokskes" alhoewel ik recht naar de gsmmast sta te kijken uit mijn raam :roll: ) naar Hyperpro, met de vraag of die "spacers" er wel in moeten (hoop dat ze daar nu niet onder hunne desk liggen van 't lachen na 't lezen van mijn beschrijvingen :mrgreen: moh jeumenfoe.

Indien ze me meer weten te vertellen, das normaal bij zo'n scrambler dat schokken... Of die dingen moeten er uit, dan denk ik om terug te gaan bij ducati en ze te laten uitzwieren? :dontknow:

Ik wacht en schud nog wat af...
sig nature

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: wawasda nuweer ?

Post by bompa »

zappa wrote: 20 Apr 2018 10:19 Blijkbaar heeft Sarah ook last van haar vering, maar veel snap ik er niet van.

Ik heb een mailtje gezonden (want bellen wou mijn gsm niet, geen "blokskes" alhoewel ik recht naar de gsmmast sta te kijken uit mijn raam :roll: ) naar Hyperpro, met de vraag of die "spacers" er wel in moeten (hoop dat ze daar nu niet onder hunne desk liggen van 't lachen na 't lezen van mijn beschrijvingen :mrgreen: moh jeumenfoe.

Indien ze me meer weten te vertellen, das normaal bij zo'n scrambler dat schokken... Of die dingen moeten er uit, dan denk ik om terug te gaan bij ducati en ze te laten uitzwieren? :dontknow:

Ik wacht en schud nog wat af...
't zullen spacers zijn of een langere veer denk ik, die buis zit boven de veer ,dus doe je die weg zal de veer te kort zijn vrees ik, want dat is op de foto nogal een lange buis zo te zien.Moest ik het voor hebben 'k zou weer experimenteren als ik tijd had gelijk bij mijne Ten.Maar die gasten van Hyperpro zullen er wel raad mee weten.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: wawasda nuweer ?

Post by OzzePaa »

zappa wrote: 20 Apr 2018 10:19 Blijkbaar heeft Sarah ook last van haar vering, maar veel snap ik er niet van.
.........
Wel het is naar aanleiding van exact die post op Advrider, dat ik na verder opzoeken er net als deze Sarah ervan overtuigd was dat alleen in de rechterpoot een veer zat ! Zij heeft dus ook een stuk van die rechter spacer gezaagd en zegt dat het een stuk beter is 🙃 Ondertussen weten we dus beter, en kan ook de linkerpoot open mits gebruik van wat speciale tools ... Iets wat ze bij Hyperpro en Ducati zelf, veronderstel ik, wel weten ...
Ben dus ook eens curieus naar het antwoord van Hyperpro 😉
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: wawasda nuweer ?

Post by zappa »

Hallo Karin,

Op zich heb je de juiste materialen retour.
Als je bij je motor er naast staat, je houd de rem vast en drukt de voorkant zo hard mogelijk naar beneden, druk je de vork dan makkelijk in?

Wat ook kan:
Je mag altijd bij ons langskomen voor een kostenloze controle, dan kunnen we samen met je kijken of ales in orde is.

With kind regards,
Met vriendelijke groeten,

John Troost
Hyperpro Sales B.V.
Ik had een foto meegezonden van wat ik terug mee gekregen heb, originele veren van ducati, na plaatsen van de Hyperpro's.

Als ik rem in en "veer" zoals die man hierboven zegt, dan gaat dat, maar ik voel gelijk een "hapering"
Nu heb ik voor de vergelijk 't zelfde gaan doen bij mijn enduro, en daar verloopt dat zonder een tegenwerkend gevoel? :dontknow:
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: wawasda nuweer ?

Post by Muug »

Kostenloze controle? Niet twijfelen dan.

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: wawasda nuweer ?

Post by Blackbert »

Apeldoorn valt best mee qua afstand. Doen.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: wawasda nuweer ?

Post by zappa »

Blackbert wrote: 21 Apr 2018 16:14 Apeldoorn valt best mee qua afstand. Doen.
Even Apeldoorn bellen? :o = 240 km

Werkendam = 130 km

Zal nog eens terug mailen, met de vraag of ik daar zomaar kan "binnenvallen" of toch een afspraak moet maken?
sig nature

Post Reply