Marketing en modeverschijnselen

Kletsen over moto's en andere motodingen.
User avatar
Droopy
Posts: 553
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Marketing en modeverschijnselen

Post by Droopy » 24 Dec 2017 14:53

Dus als je de nieuwe Goldwing koopt kan je al je jonge bevriende koppels gaan bezoeken, bij de babyborrel mag je zeker niet mee mag drinken met de rest want je moet straks nog met de moto rijden. :?

je kan naar een karaoke bar rijden waar je dan een liedje mag kwelen mag je zeker niet mee mag drinken met de rest want je moet straks nog met de moto rijden. :?

Je kan er ook mee naar een barbecue rijden en ook daar mag je zeker niet mee mag drinken met de rest want je moet straks nog met de moto rijden. :?

Je kan ook met andere Goldwingers afspreken aan een of ander illustere spoorweg en mag je zeker niet mee mag drinken met de rest want je moet straks nog met de moto rijden. :?

Je kan er ook heel eenzaam mee langs lange saaie Amerikaanse wegen rijden af en toe zal je zelfs opgeschrikt worden doordat je moet opletten voor een of andere flauwe bocht, zo krijg je misschien het gevoel dat je meedrinkt met de rest :?

Zie je wel dat die twee uit het promofilmpje gereformeerde seuten zijn ofwel is de AA club hoofdsponsor. :lol:


De gemiddelde Goldwing koper zal wel minstens dubbel zo oud zijn maar in zo'n reclamefilmpjes wil het oog ook wat, een paar jonge lijven is nu eenmaal leuker om naar te kijken en kan je inderdaad de illusie geven dat je op zo'n moto weer een jong veulen kan zijn. ;)

Oh ja, ik moet Harald bijtreden, ik dacht ook even dat het de nieuwe Pan-European was. :ricky: :sweetheart:

Edit : je kan behoorlijk hard gaan met een Goldwing https://www.youtube.com/watch?v=U1xu34uius0

User avatar
Muug
Posts: 6611
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Marketing en modeverschijnselen

Post by Muug » 24 Dec 2017 15:22

Droopy wrote:
24 Dec 2017 14:53
Dus als je de nieuwe Goldwing koopt kan je al je jonge bevriende koppels gaan bezoeken, bij de babyborrel mag je zeker niet mee mag drinken met de rest want je moet straks nog met de moto rijden. :?

je kan naar een karaoke bar rijden waar je dan een liedje mag kwelen mag je zeker niet mee mag drinken met de rest want je moet straks nog met de moto rijden. :?

Je kan er ook mee naar een barbecue rijden en ook daar mag je zeker niet mee mag drinken met de rest want je moet straks nog met de moto rijden. :?

Je kan ook met andere Goldwingers afspreken aan een of ander illustere spoorweg en mag je zeker niet mee mag drinken met de rest want je moet straks nog met de moto rijden. :?

Je kan er ook heel eenzaam mee langs lange saaie Amerikaanse wegen rijden af en toe zal je zelfs opgeschrikt worden doordat je moet opletten voor een of andere flauwe bocht, zo krijg je misschien het gevoel dat je meedrinkt met de rest :?
Eh. Nu heb je juist het leven van de modale motorrijder omschreven !

User avatar
Raketman
Posts: 726
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Marketing en modeverschijnselen

Post by Raketman » 25 Dec 2017 14:10

Droopy wrote:
24 Dec 2017 14:53
Zie je wel dat die twee uit het promofilmpje gereformeerde seuten zijn ofwel is de AA club hoofdsponsor. :lol:
Je kan er ook vanuit gaan dat er, geheel tegen de nog steeds geldende vlaamsche norm dat drinken en rijden ok zijn, er ook werkelijk mensen bestaan die een zinnig bestaan kunnen leiden zonder alcohol. Of bij wie het plezier bij feestjes niet recht evenredig verloopt met de hoeveelheid drank die binnengekapt wordt. Maar ikzelf ben op mijn werk ook een gereformeerde seut zenne, omdat ik eens uitgesproken heb dat ik geen alchohol drink. Met alle plezier overigens.
Nil volentibus arduum

User avatar
F M
Posts: 2898
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Marketing en modeverschijnselen

Post by F M » 25 Dec 2017 14:26

:stupid:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 6611
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Marketing en modeverschijnselen

Post by Muug » 25 Dec 2017 15:14

als ik kijk naar de hoeveelheid alcohol die er op onze familiefeesten gedronken wordt, denk ik dat we moeten drigend beginnen investeren in de aandelen van de platwatermaatschappijen. :shock:

Cooper
Posts: 63
Joined: 10 Mar 2017 22:35
Location: Nijlen

Re: Marketing en modeverschijnselen

Post by Cooper » 25 Dec 2017 16:52

De Wing is een pak moderner geworden maar hij is helaas ook z'n "verschijning" kwijt. :cry:
Een Goldwing moet robuust en zwaar overkomen en deze is te slank geworden.
Zoals hier al eerder geschreven, deze verschijning had beter de naam Pan European dan Goldwing gekregen, jammer maar helaas. :dontknow:
Mij kan hij niet meer bekoren!
Once you ride a Wing, you never want another thing !

User avatar
Droopy
Posts: 553
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Marketing en modeverschijnselen

Post by Droopy » 25 Dec 2017 20:19

Raketman wrote:
25 Dec 2017 14:10
Droopy wrote:
24 Dec 2017 14:53
Zie je wel dat die twee uit het promofilmpje gereformeerde seuten zijn ofwel is de AA club hoofdsponsor. :lol:
Je kan er ook vanuit gaan dat er, geheel tegen de nog steeds geldende vlaamsche norm dat drinken en rijden ok zijn, er ook werkelijk mensen bestaan die een zinnig bestaan kunnen leiden zonder alcohol. Of bij wie het plezier bij feestjes niet recht evenredig verloopt met de hoeveelheid drank die binnengekapt wordt. Maar ikzelf ben op mijn werk ook een gereformeerde seut zenne, omdat ik eens uitgesproken heb dat ik geen alchohol drink. Met alle plezier overigens.
Voor alle duidelijkheid : ik was aan het zever. ;)

(en voor nog meer duidelijkheid : mijn vader was lid van de AA, say no more) ;)

User avatar
F M
Posts: 2898
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Marketing en modeverschijnselen

Post by F M » 17 Jan 2018 13:50

Cooper wrote:
25 Dec 2017 16:52
De Wing is een pak moderner geworden maar hij is helaas ook z'n "verschijning" kwijt. :cry:
Een Goldwing moet robuust en zwaar overkomen en deze is te slank geworden.
Zoals hier al eerder geschreven, deze verschijning had beter de naam Pan European dan Goldwing gekregen, jammer maar helaas. :dontknow:
Mij kan hij niet meer bekoren!
Wel, mij kan hij duidelijk meer bekoren door die afslanking.

Alleen heb ik de prijskaartjes gezien. :w00t:
Rond de 36.000 euro voor het topmodel :pillepalle:
En dan heb je o.a. een gps met 2 (twee) gratis updates, maar waarschijnlijk nog altijd geen mogelijkheid om er routes in te steken.

:dontknow:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
F M
Posts: 2898
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Marketing en modeverschijnselen

Post by F M » 26 Jan 2018 11:11

F M wrote:
17 Jan 2018 13:50
Alleen heb ik de prijskaartjes gezien. :w00t:
Rond de 36.000 euro voor het topmodel :pillepalle:
En dan heb je o.a. een gps met 2 (twee) gratis updates, maar waarschijnlijk nog altijd geen mogelijkheid om er routes in te steken.
Dat laatste is toch niet exact. Je kan wel degelijk routes inladen in die vaste gps. Alleen zijn het routes via het oude TomTom principe (of zoals de Garmin outdoor toestellen): eigenlijk worden enkel de waypoints van de route overgenomen, en wordt de route door het toestel zelf herberekend, rekening houdend met de route-instellingen van het toestel (snelste-kortste route ed).

Maar kom, beter dan niets.


En alle testrijders zeggen het : hij rijdt nog sportiever dan het vorige model...
I am confused. Oh no, maybe not!

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest