Joat
ze doen daar alles waarop de plakker Honda op kleeft : auto's, moto's, brommers, grasmachines, maairobots... en 't staat allemaal zo kort bij elkaar dat ge er met moeite tussen geraakt.
initieel ging het over honda onderdelen bestellen bij een honda dealer , en dat ze niet kunnen leveren zoals ze beloven ... dus geen honda was de redenering ... sorryMuug wrote: ↑21 Feb 2018 10:52Waar ergens in ons commentaar zie je dat advies staan?diskeletlietje wrote: ↑21 Feb 2018 00:45 dus het advies is , "als de laatste Trut " kapot is ,geen nieuwe africatwin pakken dan brol
Die moto's zijn nog steeds top qua afwerking en degelijkheid. Maar ze zijn zooooooooo behoudsgezind geworden, zo defensief. Ongelooflijk.
Patrick De Vleeschauwer werkt daar nog altijd.Muug wrote: ↑21 Feb 2018 13:28 Rare bedoening eh, daar in Zottegem.
Ben daar vorige zomer nog eens geweest - of was het daarvoor- om te zien of je met een VFR1200 achtjes kon draaien. 't is precies of ik daar een winkel van de jaren '70 binnenstapte, met overal ouwe foto's en bekers.
Het viel héél hard op dat er daar een tweetal mensen teveel rondliepen, mensen met ne leeftijd waarop je vooral in de tuin wilt bezig zijn, of zelfs al in het rusthuis zit. En het viel even hard op dat die twee - de oprichters van de zaak voor alle duidelijkheid - een gezonde modernisering zwaar in de weg stonden.
Daar werkt trouwens ene - de Patrick - van bij Van Gijseghem.
Als je al die (Amerikaanse) Goldwingeigenaars hoort over hun nieuwe Goldwing, dan vinden ze het eerder een opvolger voor de Pan dan voor de Goldwing...Droopy wrote: ↑20 Mar 2018 11:19 Oh ja, 'k heb ook nog even met de dealer staan tetteren.
Die is hoopvol aan het wachten op zijn eerste levering Goldwings maar is vooral ongelukkig dat er maar geen opvolgen voor de Pan-European komt. Blijkbaar is hij al meerdere klanten kwijt aan (vooral) BMW omdat de Pan rijders wel eens wat anders willen na al die jaren.