Kwijl .....

Kletsen over moto's en andere motodingen.
User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Kwijl .....

Post by Muug »

Maar ik wil geen stoer spul :|

De CB500X was al verkocht. De ST nog niet. Niemand wilt dat blijkbaar.

Mario
Posts: 717
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Kwijl .....

Post by Mario »

ik heb vanmorgen aan het station een BMW R1200 S zien staan, met 2 Laser-uitlaten onder de kont (een 'gewoon' grijze, geen speciale editie of zo denk ik)
ik volg al lang niet meer wat er allemaal uitkomt qua modellen of wat er bestaat (ben dus al lang 'gelost' op dat vlak) :sleeping: maar dat exemplaar dat daar stond vond ik toch ook wel kwijlmateriaal :)
overkomt me meestal niet met BMW's, dit zal een van de uitzonderingen zijn die de regel bevestigen :mad:

soms overkomt mij dat wel eens, modellen waar ik lang gewoon langswandelde zonder veel aandacht aan te besteden en dan ineens zie ik daar iets speciaal in

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Kwijl .....

Post by Stefke »

Mario wrote: 02 Aug 2018 07:48 ik heb vanmorgen aan het station een BMW R1200 S zien staan,
Die modellen waren blijkbaar niet echt een succes, je ziet ze zelden rijden. De R1100 S vind ik dan weer veel leuker met zijn asymmetrische smoel.

User avatar
't spook
Posts: 308
Joined: 03 Apr 2018 19:49

Re: Kwijl .....

Post by 't spook »

Wipr wrote: 25 Mar 2018 03:25 als je wat rondkijkt vind je voor niet veel meer een recentere RnineT Urban G/S. Misschien iets wat je meer feeling geeft aangezien je relatie met een 2kleps GS?
amai... brave mens de Muug
ge noemt zijn vrouw zo efkes nen 2kleps GS en diene mens blijft kalm...
respekt
:mrgreen:
:? KMK :roll:

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Kwijl .....

Post by Wipr »

't spook wrote: 03 Aug 2018 23:06
Wipr wrote: 25 Mar 2018 03:25 als je wat rondkijkt vind je voor niet veel meer een recentere RnineT Urban G/S. Misschien iets wat je meer feeling geeft aangezien je relatie met een 2kleps GS?
amai... brave mens de Muug
ge noemt zijn vrouw zo efkes nen 2kleps GS en diene mens blijft kalm...
respekt
:mrgreen:
Omdat em weet dat ik niet de minste intentie heb om iemand op zijn achterste poten te zetten ;)
Maar als ik het nog eens lees met uwe commentaar erbij ben ik helemaal mee. :mrgreen:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Kwijl .....

Post by Muug »

't spook wrote: 03 Aug 2018 23:06
Wipr wrote: 25 Mar 2018 03:25 als je wat rondkijkt vind je voor niet veel meer een recentere RnineT Urban G/S. Misschien iets wat je meer feeling geeft aangezien je relatie met een 2kleps GS?
amai... brave mens de Muug
ge noemt zijn vrouw zo efkes nen 2kleps GS en diene mens blijft kalm...
respekt
:mrgreen:
Niks braaf, ik heb die steek totààl gemist. :devil:
:mrgreen:
Of was het omdat er toch een grond van waarheid in zat? :o :lipsrsealed2: :whip:

Post Reply