less is more...
Re: less is more...
Ik rij nu 3 jaar met ne K1300S en die is eigenlijk fiscaal afgeschreven en ik zou een andere moeten aanschaffen voor het fiscale luik ....
Maar , da rijdt zo plezant ! Als je dat ding ziet staan ...dan denk je " die kan geen bochten pakken " ...denk dan maar snel wat anders . OK , er zijn veel moto's die beter doen , maar dat die geen bochten aankan ....das te ver .
Ik ga die waarschijnlijk nog wat houden en indien niet overweeg ik sterk om er terug zo ene te kopen ...en dat is me nog nooit overkomen , behalve dan met de R1100S ( Boxercup )
Die 1200 ...daar zou ik afblijven ..... daar waren wat probleemkes mee ( kijk maar op het BMW forum ) en ze hebben dat proberen recht te zetten door snel snel de 1300 te lanceren . Of ze het hebben kunnen rechtzetten , betwijfel ik . Alleszins , de 1300 's behouden meer hun prijs dan de 1200's .
Maar , da rijdt zo plezant ! Als je dat ding ziet staan ...dan denk je " die kan geen bochten pakken " ...denk dan maar snel wat anders . OK , er zijn veel moto's die beter doen , maar dat die geen bochten aankan ....das te ver .
Ik ga die waarschijnlijk nog wat houden en indien niet overweeg ik sterk om er terug zo ene te kopen ...en dat is me nog nooit overkomen , behalve dan met de R1100S ( Boxercup )
Die 1200 ...daar zou ik afblijven ..... daar waren wat probleemkes mee ( kijk maar op het BMW forum ) en ze hebben dat proberen recht te zetten door snel snel de 1300 te lanceren . Of ze het hebben kunnen rechtzetten , betwijfel ik . Alleszins , de 1300 's behouden meer hun prijs dan de 1200's .
Re: less is more...
heb achterdemper 950 ooit laten reviseren
volgens Warrant kunnen die niet tegen allroad met duo en bagage...
ne mens komt iets tegen...
Warrant demonteerde die en deed die binnen bij een specialist in de buurt
resultaat is een compleet gereviseerde zgan veerpoot
Warrant is Bousval, denk dat de verenspecialist Ducati's verkoopt in de buurt
volgens Warrant kunnen die niet tegen allroad met duo en bagage...
ne mens komt iets tegen...
Warrant demonteerde die en deed die binnen bij een specialist in de buurt
resultaat is een compleet gereviseerde zgan veerpoot
Warrant is Bousval, denk dat de verenspecialist Ducati's verkoopt in de buurt
KMK
Re: less is more...
't spook wrote: ↑24 Jul 2018 23:07 heb achterdemper 950 ooit laten reviseren
volgens Warrant kunnen die niet tegen allroad met duo en bagage...
ne mens komt iets tegen...
Warrant demonteerde die en deed die binnen bij een specialist in de buurt
resultaat is een compleet gereviseerde zgan veerpoot
Warrant is Bousval, denk dat de verenspecialist Ducati's verkoopt in de buurt
achterdemper is vorige week ook opnieuw gereviseerd en ander veerkes in de voorvorkpoten, iets strakker hoop ik
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today
Re: less is more...
die staan 2dehands aan schoon prijs mij gedacht.... zat er vorige week nog naar te kijken...... is nog steeds een 'kwijl' moto
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today
Re: less is more...
less is terug more
eergisteren BigOne terug gebracht, centjes teruggekregen
gisteren CB1300 gaan halen
15 jaar oud
13.000 km
no EeBieYes
no gierindiketer
no tracsjion controol
no wedder prootecsjion
no ziever
compleet origineel
zelfs de banden...
dus vandaag nieuw bandjes en tankzakske gehaald en nu dat spel roderen
don't you just love summer
eergisteren BigOne terug gebracht, centjes teruggekregen
gisteren CB1300 gaan halen
15 jaar oud
13.000 km
no EeBieYes
no gierindiketer
no tracsjion controol
no wedder prootecsjion
no ziever
compleet origineel
zelfs de banden...
dus vandaag nieuw bandjes en tankzakske gehaald en nu dat spel roderen
don't you just love summer
KMK
Re: less is more...
te loet...robman wrote: ↑24 Jul 2018 17:43 Ik rij nu 3 jaar met ne K1300S en die is eigenlijk fiscaal afgeschreven en ik zou een andere moeten aanschaffen voor het fiscale luik ....
Maar , da rijdt zo plezant ! Als je dat ding ziet staan ...dan denk je " die kan geen bochten pakken " ...denk dan maar snel wat anders . OK , er zijn veel moto's die beter doen , maar dat die geen bochten aankan ....das te ver .
Ik ga die waarschijnlijk nog wat houden en indien niet overweeg ik sterk om er terug zo ene te kopen ...en dat is me nog nooit overkomen , behalve dan met de R1100S ( Boxercup )
Die 1200 ...daar zou ik afblijven ..... daar waren wat probleemkes mee ( kijk maar op het BMW forum ) en ze hebben dat proberen recht te zetten door snel snel de 1300 te lanceren . Of ze het hebben kunnen rechtzetten , betwijfel ik . Alleszins , de 1300 's behouden meer hun prijs dan de 1200's .
kemnenondagekocht
KMK
Re: less is more...
Proficiat met uwen aankoop.
nu nog een fotoke plaatsen zodat we uw nief gerief is kunnen bewonderen.
Honda Crosstourer VFR 1200X Dct (2.0)
http://denoordkaap2016.blogspot.be/
http://fransealpen2017.blogspot.com/
http://corsica2018.blogspot.com
http://denoordkaap2016.blogspot.be/
http://fransealpen2017.blogspot.com/
http://corsica2018.blogspot.com
Re: less is more...
gaat ni lukken
moet geresized worden, dan hostingsite...
ben da allemaal ni meer gewoon
Trooper, als ge de 950 verkoopt, laatietorenee
moet geresized worden, dan hostingsite...
ben da allemaal ni meer gewoon
Trooper, als ge de 950 verkoopt, laatietorenee
KMK
Re: less is more...
't spook wrote: ↑25 Jul 2018 15:15 less is terug more
eergisteren BigOne terug gebracht, centjes teruggekregen
gisteren CB1300 gaan halen
15 jaar oud
13.000 km
no EeBieYes
no gierindiketer
no tracsjion controol
no wedder prootecsjion
no ziever
compleet origineel
zelfs de banden...
dus vandaag nieuw bandjes en tankzakske gehaald en nu dat spel roderen
don't you just love summer
Re: less is more...
onda roadsters die ik onder mijn achterste gehad heb
CB450 twin Nighthawk US versie
CB1000 Big One
CB1300
CB450 twin Nighthawk US versie
CB1000 Big One
CB1300
- Attachments
-
- 37726931_10216389581322908_424308903027671040_o.jpg
- (279.73 KiB) Downloaded 1828 times
-
- 36690325_10216254674470321_3645060515580870656_n.jpg
- (113.64 KiB) Downloaded 1828 times
-
- 11921968_10207236677746039_445899781786890885_o.jpg
- (77.78 KiB) Downloaded 1828 times
KMK
Re: less is more...
en qua dikke roadster heb ik zalige jaren beleefd op deze XJR1300 model 1999
zat standaard Öhlins onder die door een specialist werd omgetoverd tot zalig goede dempers
voorvork werd ook herdaan
uitlaten waren van DAM, open carbon...
diepe sound
brullen boven 7000 toeren
reizen
circuit
circuit met duo...
zat standaard Öhlins onder die door een specialist werd omgetoverd tot zalig goede dempers
voorvork werd ook herdaan
uitlaten waren van DAM, open carbon...
diepe sound
brullen boven 7000 toeren
reizen
circuit
circuit met duo...
- Attachments
-
- 11930743_10207236632584910_3469384781138102425_o.jpg
- (122.79 KiB) Downloaded 1826 times
KMK
- den Bullet
- Posts: 1475
- Joined: 23 Oct 2009 11:18
Re: less is more...
hier rijdt nu ook ne schone witrode 1300 rond. Zonder kuipke!
Re: less is more...
ah?
Gij hebt er ook al stilaan bijna tien zekers?
Dinsdagnamiddag in de gloeiend hete zon heb ik bij 't oversteken van een straat in de buurt van 't kanaal/Noordstation (bxl dus) een witrode CB1300 aan de lichten zien staan. Straks gaat ge nog zeggen dat ge mij herkend hebt?
Re: less is more...
hmmmm, cb 1300.... lekker ding!!!
Re: less is more...
Neenee, hier in het dorp rijdt ne schone witte rond...Muug wrote: ↑28 Jul 2018 12:39ah?
Gij hebt er ook al stilaan bijna tien zekers?
Dinsdagnamiddag in de gloeiend hete zon heb ik bij 't oversteken van een straat in de buurt van 't kanaal/Noordstation (bxl dus) een witrode CB1300 aan de lichten zien staan. Straks gaat ge nog zeggen dat ge mij herkend hebt?
Ik heb genoeg moto's in huis en zal eerder verkopen dan kopen...
Re: less is more...
@Spook,
Ge hebt nu wel ni lang kunnen rijden met de CB1000 en ge rijdt nog ni lang met den CB1300, maar wat zijn voor u de grote verschillen? en den welkste heeft tot nu toe uwe voorkeur?
Ge hebt nu wel ni lang kunnen rijden met de CB1000 en ge rijdt nog ni lang met den CB1300, maar wat zijn voor u de grote verschillen? en den welkste heeft tot nu toe uwe voorkeur?