Page 3 of 3

Re: less is more...

Posted: 26 Jul 2018 11:58
by TRooPER
Proficiat


't spook wrote: 25 Jul 2018 20:35
Trooper, als ge de 950 verkoopt, laatietorenee :stupid:
:pillepalle: :pillepalle: :pillepalle:


kzal u in 2050 es bellen :rayof:

Re: less is more...

Posted: 26 Jul 2018 12:26
by 't spook
onda roadsters die ik onder mijn achterste gehad heb

CB450 twin Nighthawk US versie
CB1000 Big One
CB1300

Re: less is more...

Posted: 26 Jul 2018 12:31
by 't spook
en qua dikke roadster heb ik zalige jaren beleefd op deze XJR1300 model 1999

zat standaard Öhlins onder die door een specialist werd omgetoverd tot zalig goede dempers
voorvork werd ook herdaan
uitlaten waren van DAM, open carbon...
diepe sound
brullen boven 7000 toeren

reizen
circuit
circuit met duo...

Re: less is more...

Posted: 27 Jul 2018 10:27
by den Bullet
't spook wrote: 26 Jul 2018 12:31
...

reizen
circuit
circuit met duo...
Off road met duo in een journalistieke bui ...

:mrgreen:

Re: less is more...

Posted: 27 Jul 2018 11:44
by 't spook
offroad :?:
journalistieke bui :?:
ikke :?:

Re: less is more...

Posted: 27 Jul 2018 14:19
by Stefke
hier rijdt nu ook ne schone witrode 1300 rond. Zonder kuipke! 8-)

Re: less is more...

Posted: 28 Jul 2018 12:39
by Muug
Stefke wrote: 27 Jul 2018 14:19 hier rijdt nu ook ne schone witrode 1300 rond. Zonder kuipke! 8-)
ah?
Gij hebt er ook al stilaan bijna tien zekers? :thumbsup:
Dinsdagnamiddag in de gloeiend hete zon heb ik bij 't oversteken van een straat in de buurt van 't kanaal/Noordstation (bxl dus) een witrode CB1300 aan de lichten zien staan. Straks gaat ge nog zeggen dat ge mij herkend hebt? :grin:

Re: less is more...

Posted: 28 Jul 2018 15:31
by Koeno
hmmmm, cb 1300.... lekker ding!!!

Re: less is more...

Posted: 29 Jul 2018 10:45
by Stefke
Muug wrote: 28 Jul 2018 12:39
Stefke wrote: 27 Jul 2018 14:19 hier rijdt nu ook ne schone witrode 1300 rond. Zonder kuipke! 8-)
ah?
Gij hebt er ook al stilaan bijna tien zekers? :thumbsup:
Dinsdagnamiddag in de gloeiend hete zon heb ik bij 't oversteken van een straat in de buurt van 't kanaal/Noordstation (bxl dus) een witrode CB1300 aan de lichten zien staan. Straks gaat ge nog zeggen dat ge mij herkend hebt? :grin:
Neenee, hier in het dorp rijdt ne schone witte rond...
Ik heb genoeg moto's in huis en zal eerder verkopen dan kopen... :roll:

Re: less is more...

Posted: 30 Jul 2018 12:39
by Koeno
@Spook,

Ge hebt nu wel ni lang kunnen rijden met de CB1000 en ge rijdt nog ni lang met den CB1300, maar wat zijn voor u de grote verschillen? en den welkste heeft tot nu toe uwe voorkeur?

Re: less is more...

Posted: 31 Jul 2018 18:20
by 't spook
13001300
Koeno wrote: 30 Jul 2018 12:39 @Spook,

Ge hebt nu wel ni lang kunnen rijden met de CB1000 en ge rijdt nog ni lang met den CB1300, maar wat zijn voor u de grote verschillen? en den welkste heeft tot nu toe uwe voorkeur?
CB1300 every day of tbe week and twice on sunday...
DeCB1000 is den enigen echten BigOne
Daarom wou ik die dus... jeugdsentiment
En daarmee is alles gezegd
Stuurt ni echt vlot
Remt goed genoeg
Na de KTM1190R groot gemis aan power en vooral koppel
Tof ding om alleen mee door t land te toeren
Heb ik maar 400km.kunnen doen

De CB1300 gekocht met 13000 km
Zit bijna aan 15000 ondertussen
Fluela, stelvio en al wat daar tussen ligt...
Efkes tot cinqueterre ... google maar :-)
Terug via grimsel furka etc...
Nieuwe dunlops goed ingereden...

Even geruisloos als de CB1000
Uitlaat hoort ge niet dus
Zithouding iets beter...
Goed zadel
Plaats om te verzitten
Insturen gaat heel makkelijk
Vorkpoten steken 2cm door kroonplaat :-)
Vermogensafgifte à la Onda... gelijlmatig zondet verrassingen... nooit indruk dat het teveel is... ook ni aan 8000 toeren... blijft heel beheersbaar allemaal... bewijs van zijdezachte vermogensafgifte is te vinden op achterband... na de mooiste passen van europa tegen niet kînderachtig ritme... staan de haarkes nog op de achtrerband... ongelofelijk...
Verder laag verbruik... tegen 150 autostrade is 6liter en een half
Vlammen in de passe met moeite 5.5
Koppel... koppel... koppel...
Hengel continu naar zesde
Kunt hele dagen in 4 en 5 toeren als ge wilt... van 30 tot 230 zonder schakelen
Nee t is genen DCT
Heb dat ding op geen enkele fout kunnen betrappen...
Starten... zoemend blokske.. zachte koppeling... goed insturen voor zo nen bak... valt goe mee... en genieten van propere windstroom in uwe smoel...
Had spijt dat de Big One terugmoest maar das al helemaal over...
Last but not least .. prijzen vallen goe mee
In mijnen boek nen aanrader
Beer van ne moto
Knuffelbeer tot 6000 toeren...
Grizzly erboven
Voor 4500 max vind ge der wel eneke met weinig km als ge wat zoekt...

Re: less is more...

Posted: 31 Jul 2018 18:27
by 't spook
Maar...
Ik wil terug ne KTM

Re: less is more...

Posted: 04 Aug 2018 18:04
by 't spook
incognito over de Stelvio :?:

think again...
jommo... nagommenegank... :shock:

Re: less is more...

Posted: 04 Aug 2018 19:26
by Muug
slechte fotograaf zeg, er staan van die megaletters op zijn printpapier :o

Re: less is more...

Posted: 04 Aug 2018 20:24
by 't spook
mij ged8
ma bon, ik kan toch vaststellen dat mijne kijktechniek nog min of meer goed is :lol:

Re: less is more...

Posted: 06 Sep 2018 22:28
by 't spook
de Megasloerie (KTM 1290R) is onderweg

als er iemand een koppelbeest/roadster/ reisbeest/alleskunner zonder ABS/ASR/HDY/GRTDFVBC en andere zever zoekt, de CB is te koop

had hem gekocht voor de zomer, die is nu voorbij
heb er echt geniet van gehad, paar toerkes, reis naar Italië...

maar als ik mijn moto's ga hamsteren zoals mijn auto's moet ik bijbouwen :whistling:

dus gaat hij in de verkoop
zalige beer
alleskunner

https://www.2dehands.be/motoren/motoren ... 42128.html

:dontknow:

Re: less is more...

Posted: 16 Sep 2018 23:10
by Wipr
Ziet er een prachtmachine uit! Succes met de verkoop!