is mij opgevallen met de CB1300 toen ik op de San Bernardino wat aan't koersen was eergisteren...
meestal rijdt ge zonen beer op koppel... maar om ne charel met nen XR duust den duvel aan te doen trekt ne mens al is door...
de CB1300 heeft rode zone op 8500... rijkelijk laag voor ne 4 cilinder
wel... ik schakelde tijdens het spelen met de XR duust op 9500
nooit begrenzer die ingreep
dus ofwel is de rode zone rijkelijk vroeg opgetekend op de toerenteller ofwel is er misschien ergens een probleem
op de KTM 950 vroeger reed ik redelijk dikwijls den begrenzer in op 9500... omdat dat blok niet afbouwt zoals 99% van de anderen in hoge toeren
op de 1190R nooit begrenzer tegengekomen wegens shiftlight vroeg genoeg en toch power genoeg, ook in de hogere versnelling
rode zone toerenteller...
Re: rode zone toerenteller...
ajommeja, misschien zit er geen begrenzer op...? Op mijnen NTV destijds zat dat ook niet op, toe ik over toeren joeg begonnen de kleppen wel te zweven...
Re: rode zone toerenteller...
Der zal ooit nekeer ene het juiste draadje doorgeknipt hebben zeker...of het gezond is is natuurlijk weer een andere vraag .
Dat toerental is trouwens niet zo uitzonderlijk laag voor 4-cylinders met grote longinhoud.
Dat toerental is trouwens niet zo uitzonderlijk laag voor 4-cylinders met grote longinhoud.
Nil volentibus arduum