Met de komende donkere maanden, kijk ik al uit naar 1 lichtpuntje..

Kletsen over moto's en andere motodingen.
User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Met de komende donkere maanden, kijk ik al uit naar 1 lichtpuntje..

Post by F M »

Muug wrote: 20 Jan 2019 13:00 no time to waste zeg ik
Bwa, ik moet nog 9 overgezette dagen verlof oppakken vòòr eind april.

Dus bestaat de kans dat ik vrijdag Zappa tegen het lijf loop.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Met de komende donkere maanden, kijk ik al uit naar 1 lichtpuntje..

Post by zappa »

F M wrote: 21 Jan 2019 15:31
Bwa, ik moet nog 9 overgezette dagen verlof oppakken vòòr eind april.

Dus bestaat de kans dat ik vrijdag Zappa tegen het lijf loop.
Niet te hard hé, ik slenter heel zachtjes, voorzichtig, hef soms eens mijn rechterbeen hoog tot heel hoog op, als daar iets interessant tussen komt te zitten, met een stuur aan :mrgreen:
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Met de komende donkere maanden, kijk ik al uit naar 1 lichtpuntje..

Post by zappa »

hmmm ze moeten nog geld vinden voor dat stadion zeker?

De parking : 10 EURO !! om daar ergens in de modder te gaan staan en de rest van de dag met "offroad" spatten op je de onderkant van je broek te lopen, gelukkig had ik geen sandalen aan :?

Dan willen ze u vast nog ontmoedigen daar nog je toegangskaartje te kopen en je niet op voorhand online je ticket kocht, want van al die kassa kotsses, waren er maar 3 open, terug 10' aanschuiven, net als op de parking geraken dat schoof gelijk ook niet.

Maar tussen de moto's lopen maakt vele goe, tomatten en pattaten op 1 roe.

Ik kan aan de grond bij de s versie ! :mrgreen: die adv 790 , maar hij heeft geen middenbok? :shock:

zo'n bmw 850 heeft wel ne middenbok...

Die moto guzzi v85tt ook niet, maar daar hoef je geen ketting te smeren, want die heeft een cardan. ;)
sig nature

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Met de komende donkere maanden, kijk ik al uit naar 1 lichtpuntje..

Post by Stefke »

zappa wrote: 25 Jan 2019 19:20 De parking : 10 EURO !!
Motoparking is gratis en overdekt en vlakbij! Dit jaar (nog) niet aan een gratis ticket geraakt, alle andere jaren kaartjes genoeg gehad. En eten en drinken moet ge daar binnen ook niet doen wegens te duur. :pillepalle:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Met de komende donkere maanden, kijk ik al uit naar 1 lichtpuntje..

Post by F M »

zappa wrote: 25 Jan 2019 19:20 hmmm ze moeten nog geld vinden voor dat stadion zeker?

De parking : 10 EURO !! om daar ergens in de modder te gaan staan en de rest van de dag met "offroad" spatten op je de onderkant van je broek te lopen, gelukkig had ik geen sandalen aan :?

Dan willen ze u vast nog ontmoedigen daar nog je toegangskaartje te kopen en je niet op voorhand online je ticket kocht, want van al die kassa kotsses, waren er maar 3 open, terug 10' aanschuiven, net als op de parking geraken dat schoof gelijk ook niet.
Ik had ook mijn 5 euro klaar in de hand om de parking op te rijden... Daar zijn ze serieus inflatoir. Ik ben wel pas tegen 12 uur gegaan. Genoeg kassa's open en niet aanschuiven.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Met de komende donkere maanden, kijk ik al uit naar 1 lichtpuntje..

Post by zappa »

Stefke wrote: 25 Jan 2019 19:42
zappa wrote: 25 Jan 2019 19:20 De parking : 10 EURO !!
Motoparking is gratis en overdekt en vlakbij! Dit jaar (nog) niet aan een gratis ticket geraakt, alle andere jaren kaartjes genoeg gehad. En eten en drinken moet ge daar binnen ook niet doen wegens te duur. :pillepalle:
Die ene keer dat ik met de motor ging, is me niet zo goed be-vallen, gelukkig niet ge-vallen, alhoewel die ubocht makende madam mijne Tuur toch wel helemaal over het andere rijvak duwde :shock: Al een chance dat ik er de gas op hield, waardoor Tuur zijn kofferrek haar auto tegen hield en lager geleden uitsteeksels de bumper en andere plastic van haar auto afrukte, ze had ineens ne nr plaat loze naakte auto :mrgreen:
sig nature

Post Reply