Stukgaatie

Kletsen over moto's en andere motodingen.
User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Stukgaatie

Post by zappa »

en en ? is uw "stel"- lingen in orde gekomen ? Of heb je met je stukisie niks kunnen test rijden :(

indien wel (wat ik hoop) een verslagje?
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Stukgaatie

Post by Muug »

nah
geen zon gezien :(
én
er is een hoek van de rubber dichting van die benzineleiding. Raar, want 't is een gewone ronde dichting, dus hoe er daar nen hoek van weggeraakt is snap ik nog altijd niet :?:
Maar de moto spuit dus naft gelijk ehm, tja, wel..... en dat zonder erectie!

Dus, samengevat, de twee stellen zijn niet gelukt. De stukisie rijdt dus nog niet.

Maar D-day nadert ! :thumbsup:

User avatar
't spook
Posts: 308
Joined: 03 Apr 2018 19:49

Re: Stukgaatie

Post by 't spook »

fender extenders are sooooooo not done :roll:
:? KMK :roll:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Stukgaatie

Post by Muug »

't spook wrote: 21 Nov 2018 22:01 fender extenders are sooooooo not done :roll:
In een droog Italiaans land is het "spatbord" vooraan wel genoeg, maar in een nat land gelijk hier, is zo'n kort stukske plastiek echt not done. 't water spetters gewoon loodrecht omhoog !
Image

Dat gezegd zijnde : stukissie. :lipsrsealed2:

Vrijdag toffe rit naar 't werk en terug. Zaterdagavond lag er een plasje olie onder het linker vorkbeen. :devil: Ah wel, liever nu dan in de volle zomer. :thumbsup:

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Stukgaatie

Post by zappa »

Muug hebbde gij nu ne snor ? :o
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Stukgaatie

Post by Muug »

en flaporen!

Ge kijkt weer naar de verkeerde dingen eh. Het is naar dat zeer korte spatbordje vooraan dat ge moet kijken!

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Stukgaatie

Post by F M »

Muug wrote: 02 Dec 2018 21:18 Zaterdagavond lag er een plasje olie onder het linker vorkbeen. :devil: Ah wel, liever nu dan in de volle zomer. :thumbsup:
Dat is een zelfopgelegde optimist-mode ?
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Stukgaatie

Post by Muug »

F M wrote: 03 Dec 2018 09:29
Muug wrote: 02 Dec 2018 21:18 Zaterdagavond lag er een plasje olie onder het linker vorkbeen. :devil: Ah wel, liever nu dan in de volle zomer. :thumbsup:
Dat is een zelfopgelegde optimist-mode ?
hehe :mrgreen:

Ah, 't is maar een bourrage. Dat heb ik met minstens de helft van mijn moto's voor gehad. Dus dat is iets dat ge Ducati niet kunt verwijten. Het is trouwens een Ohlins-voorvork, dus dat heeft niks te maken met die Italianen. :laughing: Maar ik zit ondertussen wel aan zo'n 1000 euro onkosten (groot onderhoud (driekwart zelf gedaan), reparatie lek carter, wat 2dehands wisselstukken). Nu gaat die reparatie er nog bij komen. Dus het mag beginnen stoppen, da's een feit.

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Stukgaatie

Post by TRooPER »

als em volledig in orde is, en ge hebt er één ritteke mee gedaan, gaat ge toevallig een 950adv van 2005 vinden..... en deze dan verkopen


:peepwall:


ik wacht nog wel even op dat ene ritteke om eens samen te rijden met 'stukgaatie' :lol:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Stukgaatie

Post by Muug »

TRooPER wrote: 03 Dec 2018 15:11 als em volledig in orde is, en ge hebt er één ritteke mee gedaan, gaat ge toevallig een 950adv van 2005 vinden..... en deze dan verkopen
ik wacht nog wel even op dat ene ritteke om eens samen te rijden met 'stukgaatie' :lol:
ja 't is echt waar, ik geloof daar ook in.
In de buurt van Orly bvb is er nu ene te koop met de carrosserie van nen 990. 4300 vraagt hij maar.
't was wel zonde gisteren, zo'n schoon motorweer.
Soit, ik heb dan maar wat tegels en gyproc uitgebroken in onze douche. Dus toch nog nuttig besteed.
En die kerel die de GS wou kopen, wel, we zijn niet overeengekomen. Bijna, op 100 euro is 't blijven hangen.
't is trouwens goe mogelijk dat dien Duc blijft voor Miss Muug.

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Stukgaatie

Post by F M »

Muug wrote: 03 Dec 2018 17:04 En die kerel die de GS wou kopen, wel, we zijn niet overeengekomen. Bijna, op 100 euro is 't blijven hangen.
Ha, dat heb ik ook voorgehad met de KTM. 250 euro was het verschil tussen zijn hoogste bod en mijn laagste eis.

En 2 maand later heb ik hem verkocht voor 1.500 euro minder :wall: :cry:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Stukgaatie

Post by Muug »

F M wrote: 03 Dec 2018 18:23 En 2 maand later heb ik hem verkocht voor 1.500 euro minder :wall: :cry:
:w00t:

Dat is in mijn situatie bijna al onmogelijk eigenlijk.

edit: en ondertussen heeft meneer dan toch 100 euro meer willen geven.

Post Reply