Ik heb vorige week voor de ktm 300 euro betaald voor nieuwe olie, oliefilter en "diverse controles"
Voor mijn jappen vroeger was dat nooit meer dan 150 euro ...
Ik heb vorige week voor de ktm 300 euro betaald voor nieuwe olie, oliefilter en "diverse controles"
Hmmm, ik ga hem terugbrengen, peins ik. In de regen is het een katastrofe:
Gisteren offerte gehad...Muug wrote: ↑27 Jun 2019 11:17Ik ben lid van MAG, enkel en alleen voor die verzekeringspremies.Koeno wrote: ↑27 Jun 2019 11:13 Vandaag:
Verzekering opties zitten bekijken...
GS kost mij 350eur, CB 250eur en er is een derde kreng onderweg...
als ik nu bij MAG verzekeringen kijk, zou voor 350euro er een kans bestaan om alle 3 de moto's te verzekeren... (alleh, volgens hun brochure, dat moet natuurlijk eerst bevestigd worden).
2de moto 60 euro. Eerste is ook behoorlijk weinig.
Dus niet wachten zou ik zeggen.
Ons kantoor : Filip Verstraeten in Sint-Niklaas.
Dus eigenlijk moet ik ne 4e motor kopen. Die als 1e motor inschrijven aan 175€ en dan die overbodige 4e verkopen en 3 moto's overhouden aan 75euro? dat lijkt mij pas een goeie grapTom Thumper wrote: ↑17 Jul 2019 09:20 Tja, ik ook verzekerd via de MAG, nooit lid geweest maar kom, toch verzekerd. Eerst met 1 auto en twee moto's, voor de 2de moto €60 te betalen, dan de eerste laten schrappen en sindsdien betaal ik nog steeds €60 voor die tweede moto. Auto is ondertussen ook geschrapt, moto nog steeds verzekerd aan €60. Zo doe ik graag zaken.
ik vind dat meer mensen dat eens proefondervindelijk zouden mogen ondervinden.pingu wrote: ↑17 Jul 2019 21:21 Het dimlicht van de v-strom vervangen. Wat bij de Tiger een klusje van geen 2 minuten was, bleek bij de Soes een oefening in frustratie. Want het volledige dashboard moet daarvoor gedemonteerd worden. En natuurlijk zitten sommige van de clips daarvan op alleen voor kabouters bereikbare plaatsen. En dus ook maar de snavel eraf gehaald. 'Klusje' van een minuutje of 20
Toch maar 's kijken of daar geen h7 led in past...
Sinds ik zelf aan mijn CB gesleuteld heb... vind ik het indrukwekkend dat mechaniekers een klein onderhoud op 1 dag kunnen bolwerken... duurt bij mij eerder een week denk ik dan...