Met een GsA mij gedacht geen evidentie, KoenO ... Gertruud hare middenbok héél soms in specifieke situaties, maar de voetsteuntjes hebben nog nooit "getoucheerd" (tenminste toch niet zonder dat er ook ander spul bekrast ging worden ).Koeno wrote: ↑10 Apr 2019 17:11 De GSa past mij beter dan de Varadero & VFR.
naar mijn gevoel rijd ik toch wel wat sportiever met de GSa dan met de vorige motoren
(eerste keer in mijn leven dat ik zelfs eens een stepje over de grond liet schuren)
..........
Op't nat heb ik liefst wel een band dat ik kan vertrouwen.
Ik ben namelijk niet zo de typische mooi weer rijder :p
Volledig mee eens dat, als je het nat niet schuwt, vertrouwenswaardig rubber wil dat in zulke omstandigheden niet onverwacht voor bruine strepen zorgt. Maar ik vind bij de Shinko's toch meer confidence dan bv bij de Heidi Scout. Heb zo een set of drie-vier versleten en dat zijn absoluut goeie banden waar ik (in droog) mee reed alsof er echte straatrubbers onder zaten, maar ze zijn duidelijk harder op de zijkant. Aloewel je zoals Bert zegt, met dikke blokken wat anders mag verwachten, is de veel zachtere compound van de Shinko echt best OK bij nattigheid.
De Pirelli Scorpion MT90 AT in front enkel 21' voor zover ik tinternet kan betrouwen ...