Hmm, ik heb nog nooit met nen RT gereden... Moet die in rechte lijn van bij jou naar Winge Motors?
Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2019:
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2019:
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2019:
Hij moet dinsdag voor sluitingstijd bij Winge Motors zijn
Ben je dus in het land ? In principe ben ik thuis (als mijn dokter me morgen wel degelijk ziekteverlof voorschrijft). Moet ik iets laten weten morgen namiddag ?
Ben je dus in het land ? In principe ben ik thuis (als mijn dokter me morgen wel degelijk ziekteverlof voorschrijft). Moet ik iets laten weten morgen namiddag ?
I am confused. Oh no, maybe not!
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2019:
Wat scheelt er met de rug? Spieren in een knoop?
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2019:
Jup en jot
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
We're all equal but we need a fuckin' map!
http://www.destinationworld.be
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2019:
Een beetje mee gereden vandaag en eens volgetankt. Dat rijden ging niet zoals anders wegens zelf zo stijf als een hark.
Want gisteren een endurance gereden van 4u. Op een stratencircuit. Met een tiental ploegmaats. Pitbox en pitstops inbegrepen. Rijden op het scherp van de snee, inhalen, links, rechts, buitenom en binnendoor, schouder aan schouder. Doorweekt en bekaf binnenkomen na twee ronden...razendsnel van piloten wisselen. En hup weer de baan op. Op twee wielen de bochten door...Helmen, handschoenen en rugprotectors zijn goed van pas gekomen! Eigenlijk twee wielen teveel en de ziel uit uw lijf moeten trappen maar mij in geen jaren zo kostelijk geamuseerd!! Heerlijk zo'n wedstrijdje met gokarts van aan't zeetje ofte quistaxen...
https://www.nieuwsblad.be/cnt/blide_04545436
Want gisteren een endurance gereden van 4u. Op een stratencircuit. Met een tiental ploegmaats. Pitbox en pitstops inbegrepen. Rijden op het scherp van de snee, inhalen, links, rechts, buitenom en binnendoor, schouder aan schouder. Doorweekt en bekaf binnenkomen na twee ronden...razendsnel van piloten wisselen. En hup weer de baan op. Op twee wielen de bochten door...Helmen, handschoenen en rugprotectors zijn goed van pas gekomen! Eigenlijk twee wielen teveel en de ziel uit uw lijf moeten trappen maar mij in geen jaren zo kostelijk geamuseerd!! Heerlijk zo'n wedstrijdje met gokarts van aan't zeetje ofte quistaxen...
https://www.nieuwsblad.be/cnt/blide_04545436
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2019:
Motor en las- blues. Verhuist en geen mogelijkheid om de motor te stallen, noch mogelijkheid om te werken. Garage/atelier moet nog gebouwd worden.
Toch al eens rondgekeken naar een Diversion900, gtr1000 en andere oudere motoren (al dan niet met cardan) voor een caferacer projectje
Toch al eens rondgekeken naar een Diversion900, gtr1000 en andere oudere motoren (al dan niet met cardan) voor een caferacer projectje
- den Bullet
- Posts: 1477
- Joined: 23 Oct 2009 11:18
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2019:
'k weetet, was ook graag gaan petanquen...den Bullet wrote: ↑06 Aug 2019 09:46 Niet aanwezig wegens petanque aan het schoonste en gezelligste terras ...
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2019:
Vandaag motorbeestje, lederen pakske, wat klusmateriaal, nen bindon naft opgeladen op de remork/auto...
Klaar om morgen naar mettet te trekken...
Donderdag eerste keer opt circuit met CBR beestje...
Benieuwd hoe vlot dat vlot...
Klaar om morgen naar mettet te trekken...
Donderdag eerste keer opt circuit met CBR beestje...
Benieuwd hoe vlot dat vlot...
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2019:
Het meest rare gaat misschien de nieuwe moto zijn...
Afgezien daarvan: laat u niet vangen, blijf trouw aan uzelf, probeer niet rapper te rijden dan uw schaduw. Rij maw sportief gelijk in de Ardennen. Ik hoop dat het een lesdag is waar je meteen de juiste info krijgt want lijnen en bochten op circuit zijn wel wat anders dan op de openbare weg.
Good Luck!
Afgezien daarvan: laat u niet vangen, blijf trouw aan uzelf, probeer niet rapper te rijden dan uw schaduw. Rij maw sportief gelijk in de Ardennen. Ik hoop dat het een lesdag is waar je meteen de juiste info krijgt want lijnen en bochten op circuit zijn wel wat anders dan op de openbare weg.
Good Luck!
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2019:
Intertrack bij de traagste groep.Muug wrote: ↑07 Aug 2019 07:22 Het meest rare gaat misschien de nieuwe moto zijn...
Afgezien daarvan: laat u niet vangen, blijf trouw aan uzelf, probeer niet rapper te rijden dan uw schaduw. Rij maw sportief gelijk in de Ardennen. Ik hoop dat het een lesdag is waar je meteen de juiste info krijgt want lijnen en bochten op circuit zijn wel wat anders dan op de openbare weg.
Good Luck!
Normaal in de voormiddag rijden onder begeleiding (al kreeg ik te horen dat dit mogelijks "volzet" zou zijn), en namiddag vrij rijden..
Mijn ego is best in staat om waar nodig de traagste van de groep te zijn...
ik voel weinig nood om mij te gaan bewijzen.
ik voel wel de nood om mij te gaan amuseren
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2019:
Veel plezier morgen!
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2019:
Moto voorzien van een nieuwe kettingset.
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2019:
Terug veilig thuis...
1e sessie: 1.40 -> koeno moest duidelijk wennen aan 13K toeren draaien, opgeplooid zitten en rijden in heuvelachtig circuit...
2e sessie: Afgelast -> Groep voor ons ne zwaren totter gegaan...
3e sessie: 1.28 -> Koeno had honger en wou op tijd binnen zijn voor te eten...
4e sessie: 1.30 -> Koeno had te veel gegeten...
5e sessie: 1.30 -> maar vijf minuten kunnen rijden door een zeer zwaren totter... het doet ne mens nadenken als ge plots een volledig opengeknipt leren pak ziet passeren...
6e sessie: 1.30 -> ik zie een constante in de laatste sessie en ben met krampen in de kuit het circuit afgereden...
zeer leuke en leerrijke dag gehad...
1e sessie: 1.40 -> koeno moest duidelijk wennen aan 13K toeren draaien, opgeplooid zitten en rijden in heuvelachtig circuit...
2e sessie: Afgelast -> Groep voor ons ne zwaren totter gegaan...
3e sessie: 1.28 -> Koeno had honger en wou op tijd binnen zijn voor te eten...
4e sessie: 1.30 -> Koeno had te veel gegeten...
5e sessie: 1.30 -> maar vijf minuten kunnen rijden door een zeer zwaren totter... het doet ne mens nadenken als ge plots een volledig opengeknipt leren pak ziet passeren...
6e sessie: 1.30 -> ik zie een constante in de laatste sessie en ben met krampen in de kuit het circuit afgereden...
zeer leuke en leerrijke dag gehad...
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2019:
Zeker niet slecht voor de eerste keer op mettet
Wen daar maar aan ... Ge hebt dagen dat er geen enkele ambulance vertrekt, en op andere dagen vertrekken er een stuk of 4
Content van de cbr?
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2019:
Heel content! Bandenspanning aangepast naar 2.2voor en 2.0 achter. En gaan...
Altijd leuk als je met een 600f een vtr en gsxr 1000 in de bochten kan voorbijgaan en genoeg afstand maken dat ze op het rechte stul hun vermogen niet te hard kunnen misbruiken...moet wel wennen aan de vitessen... ik voel niet wanneer ik in welke Vitesse zit... dat zal nog moeten komen...
Altijd leuk als je met een 600f een vtr en gsxr 1000 in de bochten kan voorbijgaan en genoeg afstand maken dat ze op het rechte stul hun vermogen niet te hard kunnen misbruiken...moet wel wennen aan de vitessen... ik voel niet wanneer ik in welke Vitesse zit... dat zal nog moeten komen...
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2019:
Ne moto zonder gear indicator ?
Dat was mijn gevoel 2 jaar geleden op Croix. Ik blijf maar op hetzelfde tempo dat circuit afrijden. Ik kan me er niet toe brengen om 'grenzen op te zoeken'.
Daarom is circuit rijden geen spek voor mijn bek. Ik zie liever alsmaar andere bochten op me af komen, afgewisseld met wat mooie uitzichten. Circuit rijden is te saai voor mij (op de manier waarop ik daar rijd).
I am confused. Oh no, maybe not!
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2019:
Goh ik vind het wel leuk... 't is een "race" tegen jezelf.
Je weet bij elke sessie je snelste tijd, en daar kan je dan naartoe werken..
Ook het "haal eens iemand" in moment, of rem eens net iets later dan die andere is plezant...
't is altijd hetzelfde, maar geeft dan wel de kans de bochten te leren kennen, en dus na een tijdje meer op je zit/kijk positie te letten.
laatste sessie had ik het gevoel dat de knie boven het asfalt aan't zweven was en dat er niet veel meer nodig was..
Ook door tips van andere over de zitpositie met poep & bovenlijf...
Goh ik vind motorrijden zo'n totaalconcept..
Allroad met de GS
Circuit met de CBR
Er naar kijken met de CB
volgens is ook wat aan conditie werken...
want de 2 laatste sessies voelde ik wat vermoeidheid in de benen... (alsook de bijhorende krampen bij het inrijden van de pit)
Je weet bij elke sessie je snelste tijd, en daar kan je dan naartoe werken..
Ook het "haal eens iemand" in moment, of rem eens net iets later dan die andere is plezant...
't is altijd hetzelfde, maar geeft dan wel de kans de bochten te leren kennen, en dus na een tijdje meer op je zit/kijk positie te letten.
laatste sessie had ik het gevoel dat de knie boven het asfalt aan't zweven was en dat er niet veel meer nodig was..
Ook door tips van andere over de zitpositie met poep & bovenlijf...
Goh ik vind motorrijden zo'n totaalconcept..
Allroad met de GS
Circuit met de CBR
Er naar kijken met de CB
volgens is ook wat aan conditie werken...
want de 2 laatste sessies voelde ik wat vermoeidheid in de benen... (alsook de bijhorende krampen bij het inrijden van de pit)
- duibhce Kaelann
- Posts: 2918
- Joined: 01 Dec 2009 23:39
- Location: Itch(B), Idilevo(BG)
- Contact:
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2019:
Sessie 3 was bij mij doorgaans de snelste van de dag. Sessies 5 en 6 zijn de gevaarlijkste, daar gebeuren het meeste ongevallen.
When I'm nervous I count primes.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings