En nen schone cbr met unieke striping.
En zelfs nog ergens nen 850cc met tyrap-stiksel-patroon
terwijl ik gewone ne schone VFR wou vinden
En nen schone cbr met unieke striping.
Tutut, hier wordt zo al veel te weinig gezegd, dus zegt gij maar wat ge te zeggen hebt en we zullen dan zien wat de rest daar op te zeggen heeft. Als iedereen hier zomaar zit te kijken, dan gaat er hier nog minder te zien zijn dan op TV
Hmm ik heb dat 1 keer voorgehad vorige winter. Efkes aanslaan en direct terug uit. Na drie keer heb ik hem 5min laten staan, terug gestart en alles ging normaal. Daarna nooit meer iets van gemerkt. Ook dat in toeren gaan was er niet bij.
euhhhhh, rare hersenkronkelStefke wrote: ↑13 Jun 2019 18:25 Ach waarom zouden ze tijd en geld steken in de ontwikkeling van een beter onderdeel?? Tegen dat het klaar is is dat type en model motor al wat ouder en verkoopt het misschien niet meer zo goed? Of voldoet dat voertuig al niet meer aan een of andere euronorm en is het het nog juist geschikt om in de pers te duwen... Kunt ge even goed nog een paar keer een rommelstuk monteren, dan geraakt die voorraad ook op...
vorig jaar is dat begonnen. Moest even later binnen voor onderhoud en heb het probleem vermeld bij de dealer. Die deed alsof zijn neus bloedde maar wist me wel te vertellen dat de garantieperiode ondertussen voorbij was en dat er in elk geval zou moeten betaald worden als er reparaties aan te pas zouden komen. Na de onderhoudsbeurt is het lang rustig gebleven tot vorige dinsdag toen ik minstens 7 à 8 keer heb moeten starten alvorens het ding wou aanslaan. Ik moest hier en daar enkele boodschappen doen en telkens was het weer van dat.
WATTE: één recall per jaar????????
Olietrechterke maken met een stuk dubbel gevouwen zilverpapier...geen gesmos .