Hoe lang nog ?

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply
User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Hoe lang nog ?

Post by Blackbert »

Tot de overheid (EU en B/Vl), om de 'kosten voor de gemeenschap' te drukken, motorrijden zo duur maakt dat de fun er helemaal af is.
(zie dat artikel dat hier ergens gepost werd een goeie week geleden. combineer dat met het laatste gedrocht 'mobiliteitsscore' en je weet waar het naartoe gaat)
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Hoe lang nog ?

Post by OzzePaa »

Blackbert wrote: 27 Jun 2019 07:13 Tot de overheid (EU en B/Vl), om de 'kosten voor de gemeenschap' te drukken, motorrijden zo duur maakt dat de fun er helemaal af is.
(zie dat artikel dat hier ergens gepost werd een goeie week geleden. combineer dat met het laatste gedrocht 'mobiliteitsscore' en je weet waar het naartoe gaat)
Om al die en alle ander onnozeligheden te counteren is er slechts één oplossing : burgerlijke ongehoorzaamheid op grote schaal :idea: ;) :mrgreen:
Met z'n allen dikkement "FOERT" en 't zal rap gedaan zijn :twisted:
Eén keer zo een algemene opgestoken middenvinger meegemaakt, toen een op volle-zakken-beluste politicus destijds de beruchte groene, niet-open-te-krijgen KGV-milieubox introduceerde ... denk dat 97% daarvan nutteloos ergens in een hoekje belandde.
De overige 3% worden nog steeds gebruikt als visbak :pillepalle: :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Hoe lang nog ?

Post by den Bullet »

OzzePaa wrote: 27 Jun 2019 15:23
...
De overige 3% worden nog steeds gebruikt als visbak :pillepalle: :lol:
Of als vijskes/nagels/kleinen brol box ten huize (atelier) bibi :mrgreen:

Jopet
Posts: 820
Joined: 22 May 2014 09:27

Re: Hoe lang nog ?

Post by Jopet »

Of dat ik met een GSa of dergelijke in het rusthuis zal belanden dat betwijfel ik, maar ik ben er bijna zeker van dat ik op mijn stokoude dag nog met de motor zal rijden, het zal dan wel een motorscooter zijn, ik heb er mogen van genieten toen ik geen zware motor meer kon rijden en dus zal dat binnen afzienbare tijd wel weer het geval zijn.... Grote toeren zal wel niet het geval zijn maar van hieruit naar de kust of Sluis om van de zonsondergang of terraske te genieten is ook leuk.... Dus ja op mijn 73ste zal ik wel nog met de scooter rond tuffen...

Groetjes,
Jopet
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Hoe lang nog ?

Post by Stefke »

Mijn maat zijn pa is 74 geworden. Was ook vandaag weer weg met ziijn Monster 1100 Evo. En anders blaast hij wel eens richting Zwitserland bij dochterlief. Weliswaar met zijn gechipte Volvo S40 T5. Gaat niet graag op stap met zijn vrienden omdat die te veel klagen zagen over kwaaltjes hier, pijntjes daar, Okra-avonden, fietstochten en wandelingen. Om van kaartavonden en Willy Sommers en "de home" nog te zwijgen. Dus bijna altijd op stap met de jeugd.
En af en toe sleutelt hij nog wel eens aan zijn eigen homemade racebrommer uit 1972 of aan zijn collectie Jaguars.

Ik teken direct als ik zo 74 mag worden... En aan het huidige tempo verder motorrijden hoeft niet anders kom ik op 1,7 miljoen km uit... :mrgreen: Maar ach, we zien wel. 8-)

Image

Post Reply