Appelmoes

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply
User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Appelmoes

Post by zappa »

Deze morgen om iets na 4u 't is nog donker, ik rij met de moto naar mijn werk.
Op de E34 steek ik een auto en een vrachtwagen voorbij, als er ineens iets heftig tegen de onderkant van mijn helm knalt, komende uit de richting voorkant van die camion. Dat spat uiteen en ik ruik nen appel :lipsrsealed2:

Dienen vrachtwagenbestuurder den v*rtz*k heeft zijn klokhuis buiten gebonjoerd, knal tegen mij aan. :twisted: Hij moet me zien afkomen hebben, in den donker zo één lamp, dan weet ge dat een moto is. :veryangry:

Nog een geluk dat ik niet van 't verschieten tegen en over de vangrail geknalt ben :furious3: Of dat zijn halve liter blik carapils er ook nog achter vloog :evil: :evil:

Image

en zelfs tot op mijn tanktas was het gespet :pillepalle:


Image

op 't werk mijn vest afgekuist, want een appel das zuur, dat kan invreten, mijn helm ga ik nog wat prutswerk hebben om die moes nog uit de gleufkes en luchtgaatjes te krijgen.... straks trek ik wespen aan :?
sig nature

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Appelmoes

Post by Tom Thumper »

De viezerik!
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Appelmoes

Post by Muug »

Wie zegt dat 'm in de spiegel gekeken heeft :(
Ne mens moet wa chance hebben in 't leven...

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Appelmoes

Post by Stefke »

een paar weken geleden laveer ik tussen de file die 70 rijdt, zo vlotjes er tegen 80 ofzo tusssen. In Jette op de ring met de zon in tegenlicht voel ik toch zo wat gedruppel en een beetje stalgeur. Seconden later een hele douche over mij en terwijl ik omhoog kijk vanwaar dat komt zie ik dat ik net een beestencamion voorbij rij.... Dus yep helemaal ondergezeken door een rund in die oplegger.... :mrgreen: Vond het eigenlijk best grappig en een straf st(r)aaltje timing. Weeral jammer dat ik niet met zo'n goprodinges rondrij... 8-)

DE Fluppe
Posts: 47
Joined: 25 Jan 2019 18:00

Re: Appelmoes

Post by DE Fluppe »

Stefke wrote: 02 Jul 2019 19:42 een paar weken geleden laveer ik tussen de file die 70 rijdt, zo vlotjes er tegen 80 ofzo tusssen. In Jette op de ring met de zon in tegenlicht voel ik toch zo wat gedruppel en een beetje stalgeur. Seconden later een hele douche over mij en terwijl ik omhoog kijk vanwaar dat komt zie ik dat ik net een beestencamion voorbij rij.... Dus yep helemaal ondergezeken door een rund in die oplegger.... :mrgreen: Vond het eigenlijk best grappig en een straf st(r)aaltje timing. Weeral jammer dat ik niet met zo'n goprodinges rondrij... 8-)
Ge krijgt wat ge verdient... ;)

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Appelmoes

Post by Stefke »

DE Fluppe wrote: 02 Jul 2019 20:08 Ge krijgt wat ge verdient... ;)
:mrgreen: en toch, ik verdien veel maar ik krijg het nooit... :roll:

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Appelmoes

Post by zappa »

Stefke wrote: 02 Jul 2019 19:42 ondergezeken door een rund
vast een vrouwrund, want die pissen naar achteren, een stier drupt/ spettert tussen zijn eigen poten.
En vrouwen moeten al eens vaker naar den wc hé :mrgreen:

Ik zou nu wel toch voorzichtig langs weides rijden, waar bronstige stieren staan ? :dontknow:
sig nature

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Appelmoes

Post by TRooPER »

Stefke wrote: 02 Jul 2019 19:42 een paar weken geleden laveer ik tussen de file die 70 rijdt, zo vlotjes er tegen 80 ofzo tusssen. In Jette op de ring met de zon in tegenlicht voel ik toch zo wat gedruppel en een beetje stalgeur. Seconden later een hele douche over mij en terwijl ik omhoog kijk vanwaar dat komt zie ik dat ik net een beestencamion voorbij rij.... Dus yep helemaal ondergezeken door een rund in die oplegger.... :mrgreen: Vond het eigenlijk best grappig en een straf st(r)aaltje timing. Weeral jammer dat ik niet met zo'n goprodinges rondrij... 8-)
aan het begin van een werkdag of op het einde van uw werkdag ......
:peepwall:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Appelmoes

Post by Muug »

Koeien op de vrachtwagen? Lijkt mij dan vroeg in de ochtend, op weg naar een beestenmarkt of zo?

Post Reply