MaxxMoto: graag wat achtergrond info aub

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: MaxxMoto: graag wat achtergrond info aub

Post by Wipr »

laouen wrote: 05 Jul 2019 22:31
Wipr wrote: 04 Jul 2019 18:21 De naam Arno van M&T komt me bekend voor. Heb daar ooit (20j geleden denk ik) eens op de redactie gezeten in Schellebelle.
Dat zal dan wel een andere geweest zijn, want de maxxmoto.be CEO zat toen nog op de schoolbanken peisk :lol:
Wipr wrote: 04 Jul 2019 18:21 Zeg eens laouen: al een idee wanneer die Oostenrijkers de 390 adventurer op de markt gaan smijten. :mrgreen:
Ik gok ergens in november... ;)
Miljaar, dan ben k echt oud aan t worden :cry:

Ik denk dat jouw gokjes weinig verlieslatende zijn ;)
Wacht er in ieder geval al even op.....

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MaxxMoto: graag wat achtergrond info aub

Post by Muug »

Eh bien Laouen, geniet met volle teugen van je MaxxMoto-tijd. Uit eigen ervaring (think Motornet, zo rond de eeuwwisseling) weet ik dat het extreem bevredigend is om je motorpassie op deze manier van een extra dimensie te kunnen voorzien. En ik deed het dan nog allemaal voor niks. :whistling:
Dus: Enjoy! :thumbsup:

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: MaxxMoto: graag wat achtergrond info aub

Post by Wipr »

Muug wrote: 08 Jul 2019 19:21 Eh bien Laouen, geniet met volle teugen van je MaxxMoto-tijd. Uit eigen ervaring (think Motornet, zo rond de eeuwwisseling) weet ik dat het extreem bevredigend is om je motorpassie op deze manier van een extra dimensie te kunnen voorzien. En ik deed het dan nog allemaal voor niks. :whistling:
Dus: Enjoy! :thumbsup:
Voor niets? Je hebt er de zon toch voor teruggekregen ;)

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MaxxMoto: graag wat achtergrond info aub

Post by Muug »

In sommige films moet de held inderdaad van alles doen om de zon terug te laten schijnen maar in mijn geval was de zon nooit in gevaar.

Post Reply