Weer een R verprutst

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply
User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Weer een R verprutst

Post by Muug »

Sommige mensen hebben echt geen schaamte. Ge moet eens kijken wat die vraagt voor die ooit mooie moto!

https://www.2dehands.be/a/motoren/motor ... sPage=home

User avatar
den Bullet
Posts: 1475
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Weer een R verprutst

Post by den Bullet »

Muug wrote: 30 Jan 2021 18:08 Sommige mensen hebben echt geen schaamte. Ge moet eens kijken wat die vraagt voor die ooit mooie moto!
Veel te veel.
En zeker ooit een mooie moto geweest, maar 't hangt er van af in welke staat die stond voor de verbouwing.
Ik heb hier ook zo 'n exemplaar met kapotte kuip, onherstelbaar geplooide tank, en verder in niet al te beste optische staat.
Ik had zo ruwweg berekend hoeveel het zou kosten om die terug in originele staat te zetten. Kon ik beter een nieuw machien kopen ...
En dit gedrocht kunt ge alvast niet aan mij slijten :sick2:
't Is trouwens geen caféracer; 't is nen bobber.

User avatar
Blackbert
Posts: 3435
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Weer een R verprutst

Post by Blackbert »

Afgezien daarvan is 't wel proper gedaan. Hopelijk staan zijn technische vaardigheden hoger dan zijn taalkundige. Inox vijzen? Bouten gaan toch beter houden denk ik dan.

Nu nog een hipster vinden met diepe zakken ...
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Stefke
Posts: 2897
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Weer een R verprutst

Post by Stefke »

18000! :lol: vragen mag altijd hé....

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Weer een R verprutst

Post by Raketman »

En bovendien moogt ge het niet te duur vinden, want dan zijt ge geen echte kenner. Met alle werkuren erbij zal dat misschien nog niet eens teveel winst zijn, maar die mens beseft totaal niet dat er hier bij ons totaal geen markt is voor dergelijke exploten. En al zeker niet met een R80RT als basis...
Nil volentibus arduum

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Weer een R verprutst

Post by Muug »

Er zijn de laatste paar jaar érg veel verbouwingen van die oude R'en, maar deze is wel extreem duur.

Post Reply