Basics allroad....

Defensief rijden, assertief rijden, veilig rijden, vaardig rijden, bochtjes pikken, remmen totdat de voorband begint te zingen. Daar gaat het over: over écht Goed Motorrijden verdomme. En niks anders.
bompa

Re: Basics allroad....

Post by bompa » 02 May 2017 22:25

Heb zo ooit ook is vast gestoken, 'k was naar beneden geschoven op een zijflank van een bergske en de moto zat geklemd tussen 2 bomen en den berg :? . Ik dacht na een half uur dat ik best naar huis wandelde om een zaag om een van die twee bomen af te zagen :grin: maar toch nog is een paar keer zitten sleuren aan de moto en er kwam beweging in en heb hem los gekregen zonder een boom af te zagen :grin: , nadien nog is vastgereden in een veldweg waar blijkbaar den dag voordien een club met 4x4 door gereden waren en dat lag daar terug mooi gelijk , ik reed er over en in het midden van een nat stuk stak ik dan vast, ook een helen tijd zitten heffen en sleuren aan de moto tot ik hem om kreeg en hem er zo kon afdraaien , dat was daar toen werkendag :mrgreen:

petervdc

Post by petervdc » 03 May 2017 12:27

Ik ga op 23 sept naar het Honda park in Balen, halve dag basis offroad, 125 moto & kledij inbegrepen.
Keep going

bompa

Post by bompa » 03 May 2017 12:56

petervdc wrote:
03 May 2017 12:27
Ik ga op 23 sept naar het Honda park in Balen, halve dag basis offroad, 125 moto & kledij inbegrepen.
Daar heb ik nog verschillende keren gereden met mijne yz 465 cc .

OzzePaa

Post by OzzePaa » 03 May 2017 13:02

petervdc wrote:
03 May 2017 12:27
Misschien kunde en passant iets regelen met WP in Mol voor uw doorslagprobleem :dontknow: Je zit dan toch vlak in de gebeuren hé Peter :idea:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

OzzePaa

Post by OzzePaa » 03 May 2017 13:10

bompa wrote:
02 May 2017 22:25
Heb zo ooit ook is vast gestoken, 'k was naar beneden geschoven op een zijflank van een bergske en de moto zat geklemd tussen 2 bomen en den berg :? . Ik dacht na een half uur dat ik best naar huis wandelde om een zaag om een van die twee bomen af te zagen :grin: maar toch nog is een paar keer zitten sleuren aan de moto en er kwam beweging in en heb hem los gekregen zonder een boom af te zagen :grin: , nadien nog is vastgereden in een veldweg waar blijkbaar den dag voordien een club met 4x4 door gereden waren en dat lag daar terug mooi gelijk , ik reed er over en in het midden van een nat stuk stak ik dan vast, ook een helen tijd zitten heffen en sleuren aan de moto tot ik hem om kreeg en hem er zo kon afdraaien , dat was daar toen werkendag :mrgreen:
Ja, soms hebde geluk mee een ongeluk hé Bompa. Maar dees was dik mijn eigen schuld : had eerst eens moeten gaan kijken. Nu just het spoor gekozen waar het alleen maar diepe drek was ipv int midden waar er nog kiezel mee vermengd was.
Verbazend hoe 30cm modder dat wiel zo vastzuigt :o
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Post Reply