Dus die koppelingshendel staat erop maar kan niet gebruikt worden ??OzzePaa wrote:Als het een DCT is ... wordt dat beetje moeilijk h? Peterpetervdc wrote:Die komt niet aan zijn koppeling ?Gunter wrote:
Rechts Afslaan
Rechts Afslaan
Keep going
Rechts Afslaan
Dat onderdeel ontbreekt eigenlijk op een DCT h? Peter :pijlr: Klikker ...petervdc wrote:Dus die koppelingshendel staat erop maar kan niet gebruikt worden ??OzzePaa wrote:Als het een DCT is ... wordt dat beetje moeilijk h? Peterpetervdc wrote:
Die komt niet aan zijn koppeling ?
P.S .... nu staat daar toch wel dat een VFR ne meiskesbrommer is zekers
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla
Rechts Afslaan
Als ik het fimmelke bekijk, dan lijkt er nen koppelingshendel op te staan?OzzePaa wrote:Dat onderdeel ontbreekt eigenlijk op een DCT h? Peter :pijlr: Klikker ...petervdc wrote:Dus die koppelingshendel staat erop maar kan niet gebruikt worden ??OzzePaa wrote: Als het een DCT is ... wordt dat beetje moeilijk h? Peter
P.S .... nu staat daar toch wel dat een VFR ne meiskesbrommer is zekers
Of miszie ik mij nu enorm?
Rechts Afslaan
PaaaaaaaaaaaaaaOzzePaa wrote:P.S .... nu staat daar toch wel dat een VFR ne meiskesbrommer is zekers
Rechts Afslaan
Neenee ... ik schreef dus "ALS het een DCT is...", KoenO. Ik had beter erbij vermeld dat ik dat hier opt werk (NO Youtube ) niet kon zien/checken. :motten:Koeno wrote:
Als ik het fimmelke bekijk, dan lijkt er nen koppelingshendel op te staan?
Of miszie ik mij nu enorm?
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla
Rechts Afslaan
Tuybens in Velzeke-Zottegem heeft er drie te koop staan. Testrit is mogelijk. En aan de Bevegemse Vijvers daar een kwartierke verder weet ik een acht zijn. Met wat geluk is er geen les op de moment dat ik die VFR1200 eens ga testrijden en dan kan ik het daar eens proberen. Maar, gelijk al gezegd, 't zal niet voor de eerste twee zaterdagen zijn!
Rechts Afslaan
Wipr Doe maar , maar toch zonder mij 'k weet dan wel wat beters te doenWipr wrote:
@Bas: we kennen je niet en je rijkunsten ook niet maar ze zien je graag wel eens op een rit verschijnen om te weten wie Bas is
En hoeveel pagina's gaan hier nu eigenlijk over de gestelde vraag
Mij hebben ze anders met eenmaal te reageren in een ander topic gezet,en dan ging het toen nog over hetzelfde
ook onderhoud
Rechts Afslaan
ja maar gij kwam over uw onderhoud vertellen in een topic over mijn onderhoudbompa wrote: En hoeveel pagina's gaan hier nu eigenlijk over de gestelde vraag
Mij hebben ze anders met eenmaal te reageren in een ander topic gezet,en dan ging het toen nog over hetzelfde
ook onderhoud
en toen was ik er rap bij
nu die topic in twee knippen is nu niet meer zo evident peis ik
't zou al in drie of vier stukken moeten zelfs
Rechts Afslaan
Woorden op een fora..... Zoveel verkeerde interpretaties en dit al zonder beeld en klank. Elkaar eens zien bevestigd of ontkracht de daden op een forum
Overeen komen komt van twee kanten he.
Overeen komen komt van twee kanten he.
Rechts Afslaan
Jup, van twee kanten moet ook respect komen...Wipr wrote:Woorden op een fora..... Zoveel verkeerde interpretaties en dit al zonder beeld en klank. Elkaar eens zien bevestigd of ontkracht de daden op een forum
Overeen komen komt van twee kanten he.
maar laten we eerlijk zijn, probeer de posts zo positief mogelijk te lezen... en zelfs dan komt het niet 100% goed over.
Die van mij waarschijnlijk ook niet...
Maar 'k heb nergens geroepen dat Bas of Marreke niet kunnen rijden he
Rechts Afslaan
oei, ik zag dat ooit gebeuren met een grijze VFR800Fi. In amazonezit, links en rechts. Ruim binnen de lijntjes van de examenfiguur...geen voetjes aan de grond, geen moto tegen de grond...Bas wrote: Ik kan die achtjes draaien met elke motor die het KAN draaien.
Veel motoren kunnen het niet.
Zo kan een VFR800Fi het ook niet,
Rechts Afslaan
Trekt het u ni aan, ietske nadien zegt hij dat hij het wel kan op een VFR800FI...
Kpeis dat em in al zijn doorgedrevenheid zijne kluts ffkes kwijt was
Kpeis dat em in al zijn doorgedrevenheid zijne kluts ffkes kwijt was
-
- Posts: 394
- Joined: 28 Jan 2015 17:14
Rechts Afslaan
Dat is het gevaar met liegen, na een tijd weet je zelf niet meer welke leugens je wel of niet gezegd hebt.
bmw r1200rt lc voor dagritten, weekends en vakantie's.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.
Kymco uxv700 voor dagelijks woon/werk verkeer, korte verplaatsingen en boodschappen.
Rechts Afslaan
We hebben hier een VFR1200, een VFR800, een CBR1000rr en een Suzuki GS500E. In het verleden stonden hier ook nog een SV650, een GSX600f, een GSX750f en een CBR600f4i.
Wat voor mensen zitten er op die fietsen? Eentje met 30 jaar rij-ervaring, eentje met 4 jaar rijervaring, eentje met 2.5 jaar haar rijbewijs en eentje met bijna 2 jaar haar rijbewijs.
Het kind met 4 jaar rijervaring had 8 lessen en 1 examen nodig om zijn rijbewijs te halen. Da's een natuurtalentje.
Maar het mooiste is dat we niet te beroerd zijn om van elkaar te leren. Ja, ook van de dochter die amper 2 jaar haar rijbewijs heeft leren we soms iets. Aan de andere kant leren we ook van ervaring.
En wat is het leuke? Elke keer als er een examen voor de deur stond werden de 8-jes geoefend. Maar wel met de motoren die op dat moment voorhanden waren.
Suzuki? Alleen de 500 lukte zonder problemen, met aangepaste rallentir. De 600 en 750 werd het toerental ook aangepast, zonder veel resultaat.
Honda? De SV lukte het mee maar de "racers" waren een ander verhaal. Nee en nee voor de duuzend en de 600f4i.
De Honda tourers? Met de 800 lukt 1 8tje n?t. Was de zoon die dat kon, ??n keer.
De 1200 hebben we maar niet geprobeerd.
Wat voor mensen zitten er op die fietsen? Eentje met 30 jaar rij-ervaring, eentje met 4 jaar rijervaring, eentje met 2.5 jaar haar rijbewijs en eentje met bijna 2 jaar haar rijbewijs.
Het kind met 4 jaar rijervaring had 8 lessen en 1 examen nodig om zijn rijbewijs te halen. Da's een natuurtalentje.
Maar het mooiste is dat we niet te beroerd zijn om van elkaar te leren. Ja, ook van de dochter die amper 2 jaar haar rijbewijs heeft leren we soms iets. Aan de andere kant leren we ook van ervaring.
En wat is het leuke? Elke keer als er een examen voor de deur stond werden de 8-jes geoefend. Maar wel met de motoren die op dat moment voorhanden waren.
Suzuki? Alleen de 500 lukte zonder problemen, met aangepaste rallentir. De 600 en 750 werd het toerental ook aangepast, zonder veel resultaat.
Honda? De SV lukte het mee maar de "racers" waren een ander verhaal. Nee en nee voor de duuzend en de 600f4i.
De Honda tourers? Met de 800 lukt 1 8tje n?t. Was de zoon die dat kon, ??n keer.
De 1200 hebben we maar niet geprobeerd.
Rechts Afslaan
Bedankt voort complimentMarreke wrote: Het kind met 4 jaar rijervaring had 8 lessen en 1 examen nodig om zijn rijbewijs te halen. Da's een natuurtalentje.
6 jaar geleden heb ik op 8uur (was dacht ik toen het minimum) mijn examen gehaald, waarin (zoals in een ander topic) nog een extra moeilijkheidje zat...
Die die niet kan rijden ( :stomstom: ) is volgens jou dus ook een natuurtalentje: whoop whoop
de lijst aan moto's hier is korter, en de meeste zijn zeker doenbaar, al zijn het geen gewone moto's meer te noemen de dag van vandaag...
En beroerd om te leren? Dat ben ik ook niet, nog tijdens de OMD-rit met Muug heb ik nog enkele tips te harte genomen...
Omdat ik toen verre van gewend was om met clip-ons te rijden...
Das volgens mij het schone aan moto rijden? ge zijt nooit echt uitgeleerd...
en proberen iets te doen hoort daar dan ook bij, al wordt dat soms afgeschoten.
Rechts Afslaan
Wegens de indruk dat er niet veel relevants meer aan deze topic kan toegevoegd worden, sluit ik deze topic.