VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Defensief rijden, assertief rijden, veilig rijden, vaardig rijden, bochtjes pikken, remmen totdat de voorband begint te zingen. Daar gaat het over: over écht Goed Motorrijden verdomme. En niks anders.
Post Reply
Bas
Posts: 234
Joined: 01 Mar 2015 17:41

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Bas »

Tof, 2 snotters die me niet kennen maar wel een mening hebben.
Echt, gaat dit forum nog ergens over?

Als dit het niveau is van de motards van vandaag, dan kan ik de regering enkel gelijk geven.

Serieus? Is dit wat we als motards willen uitdragen?

Koeno
Posts: 3204
Joined: 03 Sep 2012 11:01

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Koeno »

Kijk Bas, ik kan tegen heel veel stootjes...
maar jij maakt er een spel van om mensen uit te dagen of te betweteren....

Na een tijdje steekt dat tegen...

Of ik dan jonger ben of niet, maakt volgens mij geen verschil hier...
of wil je even dat als kapstok gebruiken?

is dat het volgende? Om 8tjes te draaien moet je voor een bepaald jaar geboren zijn?

Bas
Posts: 234
Joined: 01 Mar 2015 17:41

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Bas »

Koeno wrote:Kijk Bas, ik kan tegen heel veel stootjes...
maar jij maakt er een spel van om mensen uit te dagen of te betweteren....

Na een tijdje steekt dat tegen...

Of ik dan jonger ben of niet, maakt volgens mij geen verschil hier...
of wil je even dat als kapstok gebruiken?

is dat het volgende? Om 8tjes te draaien moet je voor een bepaald jaar geboren zijn?
Snotneus, de motard in Belgi? van vandaag kan niet goed rijden.
De meesten hebben een rijbewijs van voor 1990 en hebben het gratis bij een B gekregen, dat is ook de groep die meeste ongevallen doet.
De motards van na die tijd kregen A-vol na 1 examen, veel daar van kunnen deftig rijden, maar een deel ook niet.
Wat mij stoort is dat de jeugd van vandaag de prijs moet betalen voor de fouten van vroeger.

Ik ben 49 en rij al ruim 33 jaar, examen gedaan voor motor in 1989 en dat examen was toen wat ze nu pas in Belgi? doen.
Als ik zie hoe veel rijden van mijn leeftijd dan is dat belachelijk slecht.
Is dat betweterig? Neen, ze kunnen gewoon niet rijden. Mag je niet zeggen, worden ze boos.
Is het betweterig dat ik vind dat er iets aan gedaan moet worden? Want ze rijden zich dagelijks dood.
Maar ze pakken nooit de ouderen aan, enkel de jongeren, maar die hebben wel een opleiding genoten. Wie is er nu in fout?
Voor mij zijn die ouderen gewoon op een 1000 laat stappen zonder ooit 1 les gehad te hebben.

Ik stel dan ook dat de mensen van MIJN leeftijd en ouder verplicht LESSEN moeten volgen anders A intrekken in totaal.
Geen rijles of examen = intrekking A

De gasten met een A van voor 1990 kunnen niet rijden, zo simpel is het. Op uitzonderingen na.
Of wou je zeggen dat ze het wel kunnen? Je kent ze ook.

Het zijn wel mensen van mijn generatie en ouder die het probleem zijn, want die hebben nooit leren rijden.

Koeno
Posts: 3204
Joined: 03 Sep 2012 11:01

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Koeno »

En ik ben onbeschoft?
Lees je soms je eigen posts wel eens?

Jij bent het probleem, niet de mensen van jouw generatie...

Bas
Posts: 234
Joined: 01 Mar 2015 17:41

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Bas »

Koeno wrote:En ik ben onbeschoft?
Lees je soms je eigen posts wel eens?

Jij bent het probleem, niet de mensen van jouw generatie...
Amper 2 seconden, heb je het wel gelezen?

Koeno
Posts: 3204
Joined: 03 Sep 2012 11:01

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Koeno »

Jup, ik heb het gelezen,
maar blijkbaar begrijp je het nog niet.

dag Bas. Volgende keer liever geen prive bericht ook.
Je mag het gerust openbaar maken, anders doe ik het wel.

Bas
Posts: 234
Joined: 01 Mar 2015 17:41

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Bas »

Wel Koenno,

Je bent 20 jaar jonger dan ik.
Het zou je sieren een beetje meer normaal te doen tegenover anderen die mogelijk meer rijervaring hebben dan jij.

Jij hebt een examen moeten doen, ik ook als 49 jarige (in Nederland), maar dat wil niet zeggen dat je kan rijden.

Veel van mijn leeftijd in Belgi? kunnen NIET rijden. Of mag ik dat ook niet zeggen?

Verder moet je eens leren lezen, ik val Muug niet aan, ik wil enkel zien dat hij het kan, want hij zei van wel.
Computers in machines van vandaag bepalen alles, en met mijn motor kan het niet.

Waarom jij blijft denken dat het wel kan is me een raadsel, net als waarom je vindt dat Muug het niet moet doen.
Immers ik zeg vanaf het begin al dat het niet gaat. Wat is je point?

Muug zelf zei dat het moet kunnen, ik heb altijd gezegd van niet....dus?

Koeno
Posts: 3204
Joined: 03 Sep 2012 11:01

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Koeno »

Bas wrote:Wel Koenno,

Je bent 20 jaar jonger dan ik.
Het zou je sieren een beetje meer normaal te doen tegenover anderen die mogelijk meer rijervaring hebben dan jij.
Het zou jou ook sieren, maar jij trekt er je ook geen reet van aan.
Waarom zou ik het dan doen?

Blijkbaar heb je een nieuw stokpaardje gevonden? De leeftijd?
Is dat de kaart die je nu gaat trekken?

btw: 't is Koeno. Met 1 N.

Bas
Posts: 234
Joined: 01 Mar 2015 17:41

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Bas »

Koeno wrote:
Bas wrote:Wel Koenno,

Je bent 20 jaar jonger dan ik.
Het zou je sieren een beetje meer normaal te doen tegenover anderen die mogelijk meer rijervaring hebben dan jij.
Het zou jou ook sieren, maar jij trekt er je ook geen reet van aan.
Waarom zou ik het dan doen?

Blijkbaar heb je een nieuw stokpaardje gevonden? De leeftijd?
Is dat de kaart die je nu gaat trekken?

btw: 't is Koeno. Met 1 N.
Tof, en wat maakt dat goed aan jouw betoog?
Of ga je ineens beweren dat mensen van mijn leeftijd wel goed rijden?
Jij bent de persoon die constant loopt te veranderen.
Ik zeg nog steeds hetzelfde,

Ik trek nog altijd dezelfde kaart.
En dat is dat een een VFR1200F/DCT een gevaarlijke motor is en geen achtjes kan draaien, hoe goed je ook kan rijden.
Muug zei van wel, dus wil ik dat zien. Jij niet dan?

Wat is je punt nu eigenlijk? Want je geeft nergens antwoord op en lult maar wat in de rondte.

Muug zei dat het met elke motor kan, ik zeg van niet....het is niet moeilijker dan dat.
Ik wil het zien. Jij niet?

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Tom Thumper »

Bas wrote:Wat is je punt nu eigenlijk?
Ok Bas, we weten het ondertussen wel wat jou punten zijn, die heb je al tot in den treure herhaald : een VFR1200F/DCT is een gevaarlijke moto, mensen die te oud zijn kunnen niet rijden, mensen die te jong zijn kunnen niet rijden, uw madam is compleet anoniem op het internet, jij weet alles beter en abs trekt op niks. Ok, je hebt gelijk!

Nu goed?
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by zappa »

Motards die een examen gedaan hebben,

..... kunnen die rijden ?

in modder :

Image

Image

door veel modder ?

Image

in een halve meter sneeuw ?

Image

Image

vol op de gas in los zand ?

Image

synchroon driften ?

Image

Vettige stukken met een duuzend op baanbanden ?

Image


moerassige stukken met een duuzend op baanbanden ?

Image

Diepe sporen met een duuzend op baanbanden?

Image

over 't water ?

Image

rijden in twee sporen door te glijden in de modder ?

Image


dit is nog maar een kleine greep uit een grote hoop foto's, maar ik zal voor u antwoorden :


NEE ! iemand die met een examen zijn rijbewijs gehaald heeft, die kan dat niet, evenals iemand die zijn rijbewijs gekregen heeft bij zijn B rijbewijs, die kan dat evenmin.

Maar door ervaring op te doen, te oefenen, dan kan je dit wel .

Dit is ook zo op de weg.

Iemand die zijn examen gedaan heeft, en zijn motor juist 2 weken in augustus buiten haalt, die ga je ook niet echt soepel zien rijden, jong of heel jong.

Maar het kan me gewoon geen reet schelen of iemand nu 8-jes of elfjes kan draaien, of het rapst weg is bij de verkeerslichten of kan laten zien hoe vlug hij / zij kan.

Ik kan nog rijden / remmen als de weg weg is, en laat al de rest maar aan hun gashendelke draaien. :thumbsup:

Ik doe mijn ding, en gij het uwe.
sig nature

Koeno
Posts: 3204
Joined: 03 Sep 2012 11:01

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Koeno »

Bas wrote: Muug zei van wel, dus wil ik dat zien. Jij niet dan?
Toon mij de post waar Muug zegt dat het met elke moto kan.
Daarbovenop hoeft niemand jou iets te bewijzen...

ge zijt aant weren gelijk nen duivel in een wijwatervat.

Ik behandel u, zoals gij eenieder hier opt forum behandelt: Zonder enige vorm van respect.

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re:VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Harald »

Tom thumper, kan Tom Triple een examen-achtje draaien met de explorer?
Ikke niet, op het examen mocht dat niet met slippende koppeling en achterrem.
Heb hem vandaag op 5,5m voor 225? kunnen draaien hier in t straat zonder voetje op slippende koppeling en achterrem controle, daarna trappel ik die achteruit naar de garagepoort toe.

Ik ben super fier op mezelf :-)

Maja, ik heb een rijbewijs moeten behalen maar kan na tal van cursussen nog steeds niet perfect rijden. Ik ga nog wat cursussen nemen denk ik.

;-)

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re:VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Tom Thumper »

Harald wrote:Tom thumper, kan Tom Triple een examen-achtje draaien met de explorer?
Harald, heb je nu nog niet begrepen? Natuurlijk kan Tom Triple geen achtjes draaien, die heeft geen examen gedaan. :whip:

Maar Bas, die in Nederland examen gedaan heeft ( was het in de sneeuw?), die gaat dat zeker kunnen met een Explorer, die kan alles.
Me gusta la moto, me gustas tu.

Koeno
Posts: 3204
Joined: 03 Sep 2012 11:01

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Koeno »

zappa wrote: Diepe sporen met een duuzend op baanbanden?
Maar uwen duuzend... heeft dieje D? aggressieve mapping? Ge weet wel die mapping waar zelfs Captain Flash niks aan kan doen?
anders is da allemaal ni belangrijk :p

en vooral, ik zie geen enkele foto met een 8tje... dus neen ge kunt ni rijden ;-)


(btw, wel impressionante foto's, kwist dat gij toeren uitstak, maar dat het zo ver ging als die modderplat-foto: hoed af)

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by bompa »

zappa wrote:Motards die een examen gedaan hebben,

..... kunnen die rijden ?

in modder :

[img[/img]

[img]g[/img]

door veel modder ?



in een halve meter sneeuw ?

[img[/img]

[img]

vol op de gas in los zand ?



synchroon driften ?

[img[/img]

Vettige stukken met een duuzend op baanbanden ?

[img[/img]


moerassige stukken met een duuzend op baanbanden ?



Diepe sporen met een duuzend op baanbanden?



over 't water ?



rijden in twee sporen door te glijden in de modder ?




dit is nog maar een kleine greep uit een grote hoop foto's, maar ik zal voor u antwoorden :


NEE ! iemand die met een examen zijn rijbewijs gehaald heeft, die kan dat niet, evenals iemand die zijn rijbewijs gekregen heeft bij zijn B rijbewijs, die kan dat evenmin.

Maar door ervaring op te doen, te oefenen, dan kan je dit wel .

Dit is ook zo op de weg.

Iemand die zijn examen gedaan heeft, en zijn motor juist 2 weken in augustus buiten haalt, die ga je ook niet echt soepel zien rijden, jong of heel jong.

Maar het kan me gewoon geen reet schelen of iemand nu 8-jes of elfjes kan draaien, of het rapst weg is bij de verkeerslichten of kan laten zien hoe vlug hij / zij kan.

Ik kan nog rijden / remmen als de weg weg is, en laat al de rest maar aan hun gashendelke draaien. :thumbsup:

Ik doe mijn ding, en gij het uwe.
Hier bij deze club heb ik echt leren rijden ,het eerste halfjaar niet dat was leren, maar nadien :grin: Ik sta daar onder de 1 :mrgreen:
https://lh3.googleusercontent.com/-MqDi ... .jpg?gl=BE
daar leerde je springen , verspringen ,rond het paaltje draaien, ,over de putten rijden ,op Slijk ,zand ,bevroren ondergrond rijden, eigenlijk al wat je maar wil :grin: en met den enduro in den tijd ,
foto's heb ik er niet van, dat was allemaal nog met filmrolletjes en met een groot fototoestel daar was geen plaats voor om mee te nemen, maar ja zeg ,'k ga het hier niet meer uitleggen, die ooit mee gereden hebben 70tiger en 80tiger jaren met den enduro weten het eigenlijk wel :mrgreen:


petervdc
Posts: 3459
Joined: 23 Oct 2009 11:45

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by petervdc »

baske, bol het af, ga op een ander forum ambetant doen, go home, w?g, zwaai zwaai doei doei

met zijn allen petitite tekenen & afgeven bij de admin om dat stuk kwal er hier permanent af te gooien ?
Keep going

Borniet
Posts: 178
Joined: 30 Mar 2015 10:23

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Borniet »

zappa wrote: NEE ! iemand die met een examen zijn rijbewijs gehaald heeft, die kan dat niet, evenals iemand die zijn rijbewijs gekregen heeft bij zijn B rijbewijs, die kan dat evenmin.

Maar door ervaring op te doen, te oefenen, dan kan je dit wel .

Dit is ook zo op de weg.

Iemand die zijn examen gedaan heeft, en zijn motor juist 2 weken in augustus buiten haalt, die ga je ook niet echt soepel zien rijden, jong of heel jong.

Maar het kan me gewoon geen reet schelen of iemand nu 8-jes of elfjes kan draaien, of het rapst weg is bij de verkeerslichten of kan laten zien hoe vlug hij / zij kan.

Ik kan nog rijden / remmen als de weg weg is, en laat al de rest maar aan hun gashendelke draaien. :thumbsup:

Ik doe mijn ding, en gij het uwe.
:stupid:

Nickel
Posts: 329
Joined: 28 Oct 2009 20:13

VFR1200F, Muug ik wacht nog steeds op de afspraak.

Post by Nickel »

petervdc wrote:baske, bol het af, ga op een ander forum ambetant doen, go home, w?g, zwaai zwaai doei doei

met zijn allen petitite tekenen & afgeven bij de admin om dat stuk kwal er hier permanent af te gooien ?
Ik krijg bijna heimwee naar de tijd dat mijn reply zonder meer werd verwijderd woehahahaha :devil:


Graptje h? Muug, maar ik mis hier wel de "ingnore" knop in mijn persoonlijke instellingen, 't zou vlug gedaan zijn. :schieten:
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do :mrgreen: .

Post Reply