Motorbeheersing

Defensief rijden, assertief rijden, veilig rijden, vaardig rijden, bochtjes pikken, remmen totdat de voorband begint te zingen. Daar gaat het over: over écht Goed Motorrijden verdomme. En niks anders.
ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

Re: Motorbeheersing

Post by ChiChiWaWa »

Zou eigenlijk de moto moeten kuisen, maar rijden is wel plezanter :P En 'k moet nog wa wennen aan 't grof profiel van die K60 banden bij 't traag rijden. Ik heb het in de agenda gezet, misschien dat ik wel eens (efkes) afkom

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: Motorbeheersing

Post by Harald »

Ik moet morgen om 15.30 in (st.Jozef)-Olen zijn.
Ik ga wat vroeger vertrekken en kom effe goeiendag zeggen (met de 2 x 2 wieler :oops: )

Moto rijden zit er ni direct in ... nog wat kiné doen :cry:

Koeno
Posts: 3180
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Motorbeheersing

Post by Koeno »

willen ja, kunnen nee... de pink is nog niet echt bewegelijk en krachtig genoeg om mee te werken :(

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

Re: Motorbeheersing

Post by ChiChiWaWa »

Getver, ga er niet geraken. Planning loopt hopeloos uit

User avatar
zappa
Posts: 4496
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Motorbeheersing

Post by zappa »

Image

Image

Image

Image

Image
sig nature

Geert
Posts: 30
Joined: 10 Nov 2015 17:59

Re: Motorbeheersing

Post by Geert »

Hallo,

Gisteren zijn we naar het Europees kampioenschap motogymkhana gaan kijken in Etten-Leur, Nederland. Ongelooflijk wat sommige mensen met hun motor kunnen. Als je met deze mensen praat hoor je altijd volgende boodschap: oefenen, oefenen, .....oefenen! Daarom: volgende zondag 5 juni kan je me vinden op domein Teunenberg te Olen vanaf 13.00 uur (tenzij het weer te slecht is). Ik breng wat kegeltjes mee zodat wat oefeningen kunnen uitzetten. Iedereen is welkom!

Hopelijk tot zondag,
groeten, Geert.

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: Motorbeheersing

Post by Harald »

Awel, ik ga proberen om op de moto te kruipen, heb het alvast in de agenda gezet.
Als de kiné van vrijdag ni te veel last geeft op zondag, kan 't zijn dat ik tot daar ne keer kom aanrijden.
Al is 't maar om te komen kijken (deze keer dan wel met de moto en ni met de 4 wieler, die ging trouwens ni plat genoeg om ronde de kegels te geraken :lol: )

De beestjes moeten ne keer buitenkomen, ni waar.

ChiChiWaWa
Posts: 201
Joined: 16 Jul 2015 11:45

Re: Motorbeheersing

Post by ChiChiWaWa »

Zal er wat van afhangen, ga normaal met mijne fietsenmaker wat afzien met den trapt'm'zelf in de Ardennen, Baraque Michel op, tenzij de planning bij hem wijzigt

Geert
Posts: 30
Joined: 10 Nov 2015 17:59

Re: Motorbeheersing

Post by Geert »

Als het morgennamiddag droog blijft ben ik er morgen vanaf een uur of 13.00.
Allen welkom!!!

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: Motorbeheersing

Post by Harald »

Als ze sebiet terug start, ben ik er. Heb deze ochtend met startkabels moeten starten, nu bij mijn ouders staat hij even stil. [emoji120]

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Re: Motorbeheersing

Post by Harald »

Ik ben nog thuis geraakt zonder regendruppels!
Geert doet dat ni slecht!
Image

Geert
Posts: 30
Joined: 10 Nov 2015 17:59

Re: Motorbeheersing

Post by Geert »

Hallo allen,

Het is weer even geleden maar volgende week dinsdagavond ga ik mijn motorbeheersing nog wat oefenen te Olen. Ik breng wat kegeltjes mee zodat we wat oefeningen kunnen opstellen. Iedereen is welkom dus vertel het verder! Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Plaats van afspraak: domein Teunenberg te Olen, ik zal er om 18.00 uur zijn.

Geert.

:wellcome:

User avatar
julien
Posts: 62
Joined: 31 Dec 2012 05:42

Re: Motorbeheersing

Post by julien »

Dat moet deze keer lukken :ricky:

User avatar
julien
Posts: 62
Joined: 31 Dec 2012 05:42

Re: Motorbeheersing

Post by julien »

Samen met Geert en zijne buurman wat geoefend rond de kegelkes rijden , geert had een schoon parkoerke uitgezet , nie gemakkelijk om te onthouden :dontknow: maar na enkele keren gaat het toch al wat vlotter :thumbsup: de ene oefening al wat beter dan de andere , volgende keer als het kan (met het werk ) mag je me terug verwachten :ricky:

Geert
Posts: 30
Joined: 10 Nov 2015 17:59

Re: Motorbeheersing

Post by Geert »

Hallo allen,



Volgende zaterdag ga ik mijn motorbehendigheid nog wat oefenen te Olen. (tenzij dat het te slecht weer zou zijn)
Afspraak: domein Teunenberg te Olen; zaterdag 3 september om 13.30 uur.

Allen welkom!



Groeten, Geert.

Geert
Posts: 30
Joined: 10 Nov 2015 17:59

Re: Motorbeheersing

Post by Geert »

Hallo allen,



Indien de weersomstandigheden wat meevallen kan je me op zaterdag 8 oktober vanaf 13.00 uur vinden op domein Teunenberg te Olen (zie google maps).
Ik breng voldoende kegeltjes mee om wat oefeningen uit te zetten. Iedereen is welkom om mee komen te oefenen of eens een kijkje te komen nemen.
Noteer het alvast in je agenda en hopelijk tot dan!!!


Groeten, Geert.

Geert
Posts: 30
Joined: 10 Nov 2015 17:59

Re: Motorbeheersing

Post by Geert »

Hallo allen,


Weersvoorspelling voor nu zaterdag: fris en zwaar bewolkt maar droog.
Dit wordt vrij vertaald: niet te warm en geen zon in de ogen dus ideaal motogymkhana weer!!!

Dus: nu zaterdag 8 oktober om 13.00 uur afspraak op domein Teunenberg. Iedereen welkom dus breng gerust een paar vrienden mee.


Groeten en tot dan!?
Geert.

:wellcome:

Post Reply