anticiperen , analyseren , frustreren & chalarmeren

Defensief rijden, assertief rijden, veilig rijden, vaardig rijden, bochtjes pikken, remmen totdat de voorband begint te zingen. Daar gaat het over: over écht Goed Motorrijden verdomme. En niks anders.
jerrekan
Posts: 25
Joined: 22 Jun 2014 22:05
Location: Schaarbeek

anticiperen , analyseren , frustreren & chalarmeren

Post by jerrekan »

Koeno wrote:constant met de faren knipperen lijkt mij toch een brug te ver...
Maar er wordt wel geld mee verdiend (bvb http://www.headlightmodulator.com/)

Koeno
Posts: 3180
Joined: 03 Sep 2012 11:01

anticiperen , analyseren , frustreren & chalarmeren

Post by Koeno »

Er is weinig waar geen geld mee verdiend wordt lijkt mij,
maar ik vind het gewoon enorm irritant en eigenlijk nog gevaarlijk...

het lokt volgens mij meer schrikreacties uit zo'n verblindende faar...
zeker als het totaal niet nodig is...

User avatar
Blackbert
Posts: 3393
Joined: 17 Oct 2009 15:30

anticiperen , analyseren , frustreren & chalarmeren

Post by Blackbert »

Gewoon begaan met zijn medemens: alarmpinkers en knipperend groot licht: pas op, hier komt een gevaar op de weg. :twisted:

Kom ze ook regelmatig tegen, wel eigenlijk, ik hang erachter: GS-en of iets anders met afneembare zijkoffers. Da'k mij afvraag wat die allemaal moet meesleuren naar 't werk. En over 't algemeen denken ze dat hij veel [strike]langer[/strike] breder is dan de werkelijkheid. :mad:
De stoerste was wel die korten dikke op zijn Virago-achtig kraam. Continu toeteren, knipperen en obscene gebaren maken naar autobestuurders, terwijl ik erachter zat te wachten. Er was plaats genoeg voor een echt kalf, maar hij kon er niet tussen. Uiteindelijk geraak ik die voorbij, want zelf in een spiegel kijken kan ook niet, en heb eens overduidelijk mijn denkbeeldige vijs vastgedraaid. Geen idee of 'm 't snapte.
File, altijd meer fun op 2 dan op 4 wielen. :mrgreen:
grease up your baby for a ball on the hill

diskeletlietje
Posts: 330
Joined: 25 Sep 2014 18:50

anticiperen , analyseren , frustreren & chalarmeren

Post by diskeletlietje »

camions die met hun 4 pinkers aan in den donker hun kar staan aan te pikken
den oplegger is nog niet aangesloten en je ziet plots een pinker naar links gaan als je als naast een massieve muur leveringen voor de aveve zit wijk je uit ... (die heeft mij niet gezien) ,en de tegenliggers geven u dan ook het zijde zot teken ...
ik moet echt leren chalarmeren
mijn tempo, schwung en goesting zijn soms weg ... niet omdat ik niet weet waarmee ik bezig ben , maar omdat een ander de basis regels niet snapt
zou die weten dat ik hier voorrang heb of heeft ze te veel dafalgans binnen en doet ze plots iets spontaan... ik ben gescheten :S
:denk:

Post Reply