Za. 02 september Motogymkhana

Defensief rijden, assertief rijden, veilig rijden, vaardig rijden, bochtjes pikken, remmen totdat de voorband begint te zingen. Daar gaat het over: over écht Goed Motorrijden verdomme. En niks anders.
Post Reply
Geert
Posts: 30
Joined: 10 Nov 2015 17:59

Za. 02 september Motogymkhana

Post by Geert »

Hallo allen,

Het is nog even afwachten, maar indien het droog is ga ik aanstaande zaterdag mijn motogymkana nog wat oefenen. Ik zal op domein Teunenberg te Olen zijn vanaf 13.00 uur tot vermoedelijk rond 16.30. Iedereen is welkom om mee te komen oefenen!

Motogymkhana dat is je motorbehendigheid oefenen met een hoog fun-gehalte. Ik breng voldoende kegeltjes mee om wat oefeningen op te stellen. Ik plaats hier vrijdagavond of zaterdagvoormiddag nog een reactie waarin ik vermeld of ik al dan niet ga oefenen. Hopelijk blijft het droog en dan zal ik er zijn!

Groeten, Geert

User avatar
zappa
Posts: 4496
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Za. 02 september Motogymkhana

Post by zappa »

Ik heb andere plannen die niet te wijzigen vallen, maar post maar wanneer je dat nog inricht, wie weet past het wel :thumbsup:
sig nature

Geert
Posts: 30
Joined: 10 Nov 2015 17:59

Re: Za. 02 september Motogymkhana

Post by Geert »

Okidoki

Geert
Posts: 30
Joined: 10 Nov 2015 17:59

Re: Za. 02 september Motogymkhana

Post by Geert »

Volgens de huidige voorspellingen gaat het zaterdagnamiddag regenen. Waarschijnlijk ga ik dan in de voormiddag oefenen vanaf een uur of 9. De definitieve beslissing is voor morgen, ik hou jullie op de hoogte.

Geert
Posts: 30
Joined: 10 Nov 2015 17:59

Re: Za. 02 september Motogymkhana

Post by Geert »

Update: omdat de kans op buien na de middag toeneemt ga ik morgenvoormiddag oefenen. Van 09.00 tot een uur of 12.30 kan je me vinden op domein Teunenberg te Olen.

Post Reply