Kuis techniek

Als 'm niet meer start/draait of meer of minder lawaai maakt, als er meer of minder stukken loskomen dan normaal....
Post Reply
User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Kuis techniek

Post by zappa »

En 't helm scherm, kan je daar iets opsmeren zodat die lastige (mist) druppels er niet zo blijven ophangen? Mijn L hand had deze morgen meer weg van een ruitenwisser en toch nog door de streepjes door turen Image
Ik vind regen minder erg dan die mistnattigheid Image
sig nature

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Kuis techniek

Post by Raketman »

Daar kunde nie veel aan doen...mist plakt gewoon goed. Als ge lang genoeg kunt wachten wordt de druppelvorming zodanig dat het eraf begint te waaien, maar dan moet ge gelijktijdig ook aan snelheden gaan rijden die niet echt in overeenstemming te brengen zijn met dichte mist Image Image .

Handschoenen met een ruitewisserke op den duim helpen dan wel. Met een gewone handschoen krijgt ge van die vegen die uw zicht nog meer vertroebelen.
Nil volentibus arduum

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Kuis techniek

Post by TRooPER »

Daar kunde nie veel aan doen...mist plakt gewoon goed. Als ge lang genoeg kunt wachten wordt de druppelvorming zodanig dat het eraf begint te waaien, maar dan moet ge gelijktijdig ook aan snelheden gaan rijden die niet echt in overeenstemming te brengen zijn met dichte mist Image Image .

Handschoenen met een ruitewisserke op den duim helpen dan wel. Met een gewone handschoen krijgt ge van die vegen die uw zicht nog meer vertroebelen.

mijn winterhandschoenen hebben op de linkerhand aan de wijsvinger ook een ruitenwisserke, werkt heel goed,

en af en toe uw scherm met beetje dreft en lauw water afwrijven wil ook wel beetje helpen tegen blijvende druppels
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Kuis techniek

Post by zappa »

Ik ga zaterdag misschien eens tot rad rijden, zag op hun site winterhandsschoenen met zo'n vizierwisser. Hoop juist dat dan niet van die mollepootjes dikke kloefers zijn, vind zo iets lastig om mijn gas te doseren Image
sig nature

User avatar
Blackbert
Posts: 3431
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Kuis techniek

Post by Blackbert »

Ik ga zaterdag misschien eens tot rad rijden, zag op hun site winterhandsschoenen met zo'n vizierwisser. Hoop juist dat dan niet van die mollepootjes dikke kloefers zijn, vind zo iets lastig om mijn gas te doseren Image
Koop ze toch ineens groot genoeg. in te kleine handschoenen krijg je nog sneller kou pollen en als bijwerking ook nog slapende vingers.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Kuis techniek

Post by zappa »

Groot genoeg, ga daar aan denken, kan dan eventueel nog van die bergbeklimmers onderhandschoenen in dragen voor't geval wreed koud ga worden.
iedereen wilt uiteraard groot genoeg... en ook klein genoeg en ook warm genoeg en ook fris genoeg...

't Is gewoon soms moeilijk om de perfecte handschoen te vinden
och moeilijk gaat ook Image
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Kuis techniek

Post by zappa »

Heb er Image maar de damesmaat L toch niet genomen, nogal krap als ik mijn vingers plooide, dus de heren M, toch iets kort aan de pinken Image

Maar ik heb nu een vizierwissertje op de linkerduim, pfffff just spijtig dat ik het vandaag bijna niet heb kunnen gebruiken, er was met z'n momenten zo harde rukwind, dak mijn stuur niet dierf lossen
Image

Ook een spuitbusje om de regendruppels beter af te laten lopen van m'n scherm.

Image maar denk dat ik de rest van de week toch maar met de auto Image ga, mijn ventje zegt dat ik risico's aan 't nemen ben met dit weer Image
sig nature

kirikoe
Posts: 297
Joined: 23 Oct 2009 13:38

Re: Kuis techniek

Post by kirikoe »

Image maar denk dat ik de rest van de week toch maar met de auto Image ga, mijn ventje zegt dat ik risico's aan 't nemen ben met dit weer Image
Uw ventje wil je blijkbaar nog niet kwijt Image

Wat ik van de mijne moet denken toen ze me gisterenavond vroeg waarom ik niet met de moto gaan werken was weet ik niet zo goed meer
Image Image Image Image

Post Reply