Accelator

Als 'm niet meer start/draait of meer of minder lawaai maakt, als er meer of minder stukken loskomen dan normaal....
User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Accelator

Post by Stefke »

stefke,

uw reparatieverhalen aan uw GS doen me denken aan mijn perikelen met mijn ouwe GS. Kortom, het verschil tussen de uwe en de mijne wordt alsmaar kleiner Image
Image Ik hoop dat er wel nog verschil is. Image
Het zijn zo van die dwaze kleinigheden die mij ergeren, kabeltje los, gedroogd vet, geoxideerde kontaktjes. Enfin ik rij daar ook veel mee zonder daar echt in detail naar om te zien... Image
Maar met voorsprong nog altijd de fiets waar ik het liefste mee rij. Image

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Accelator

Post by Muug »

het grootste verschil tussen ouwe gssen en nieuwe gssen is het rijwielgedeelte : die ouwe gssen heetten niet voor niets Gummikuh!

Ik zou mijn GS tot op het nivo van uw GS kunnen krijgen (of in de buurt van) door:
- een Siebenrock-kit te monteren
- het frame te laten verstevigen in alle oksels
- er een WP of KTM-vork in te laten monteren
- het achterframe te laten modificeren zodat er een achterbrug van een 1150GS in past.

Maar dan kan ik me evengoed een moderne GS kopen...

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Accelator

Post by Raketman »

Om het huidige probleem bij Stef zijne GS op te lossen gaan we'r ons nekeer goed bij moeten zetten peizek Image .
Maar dattem eerst zijn eigen probleem maar oplost Image ...

Mijn krot heeft ook weer vodden...lambdasensor van de voorste cylinder kapot. Morgen nekeer aan de diagnose gaan hangen.
Nil volentibus arduum

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Accelator

Post by Stefke »

Maar dattem eerst zijn eigen probleem maar oplost Image ...
Probleem, groot probleem, van langen duur peins ik... Image Image

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Accelator

Post by Blackbert »

details? over het GS-probleem.

of je dat groot probleem in de groep wil gooien laat ik aan u over.[/size:2e0f892l] Image
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Accelator

Post by Stefke »

details? over het GS-probleem.
-intercom die de batterij leegtrekt na lange stilstand
-klok reset op 0:00 na contact afleggen
of je dat groot probleem in de groep wil gooien laat ik aan u over.[/size:1btyiaoz] Image

gewoon aanhoudende pijn Image in de onderrug, de ene dag al veel meer dan de andere dag. tijdens de betere knutselwerken is het er weer eens ingeschoten. zoiets defini?ren ze al eens als lumbago ofzo...Binnenkort terug eens onder de scanner zie Image

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Accelator

Post by Stefke »

maar bon geheel terzijde ben ik wel eens curieus of die accelator zijn ding doet... Image

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Accelator

Post by Stefke »

@ Wim: dat heeft niks met sport de chambre te maken want ik doe meer oefeningen op 't werk dan thuis.

on topic dan: ik vermoed dat die Accelerator een andere naam is voor Daijiro o.i.d. Het werkt inderdaad, maar zeggen dat je er minder door verbruikt is een vette leugen. Waarom? Wel, heel simpel: aangezien je een betere gasrespons krijgt gaat ge uw rijgedrag ook aanpassen. In dit geval: meer aan het gas hangen met een (weliswaar niet overdreven) meerverbruik tot gevolg.
HTH
ah nee h? schone. Mijn cat is er vantussen gesmeten en mijn spel rijdt merkelijk beter en soepeler. Daardoor met ik minder in mijn boite roeren en rij ik al eens in een hogere versnelling. Dus minder verbruik. Image Maar ik lig daar niet wakker van. Image

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Accelator

Post by den Bullet »

Ik heb dat ding laten opsturen, het zat vandaag in mijn bus. Installatie is zo simpel dat ik het zelfs gekunnen heb... nu is het wachten op wat deftig weer om eens uit te proberen.
Keep us posted Image

Post Reply