@Raket

Als 'm niet meer start/draait of meer of minder lawaai maakt, als er meer of minder stukken loskomen dan normaal....
Post Reply
Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Post by Wipr »

Heb jij niet wat liggen prutsen aan die daxmotor van de Cron (of zijn broer).

Was dat een originele Honda of Jincheng dinges. Voer je zoiets makkelijk op of niet.

Ben eens op een Daxforum raad gaan vragen maar daar blijf ik in het ongewisse.

Ik weet dat bovenstaande een 50cc was maar ik zou me zo'n blokje met derest van de motorfiets natuurlijk willen aanschaffen. Er zijn veel mogelijkheden want dat blokje wordt nog veel gebruikt als ik dat zo even naga.

Tuning graag maar niet zodanig dat een revisie snel nodig is.

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: @Raket

Post by diskeletloetje »

Mee wa zijt ge nu weer allemaal bezig? Image
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: @Raket

Post by Cotthem »

Image ge gaat toch zo genen daxmotor in uw helicopterke steken. Ik peis dat da toch nie zo veilig is voor uwen inboedel Image


Image Image
"...the path is the destination"

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: @Raket

Post by Wipr »

Bij mij is het een cyclus gebeuren. Ik blijf van iets dromen tot ik het gehad heb en dan is't voorbij. Image
't Is niet voor in mijnen helicopter. Die ligt trouwens veilig in de kast. Moet eigenlijk eens terug afgesteld worden. Image

Eneuhm, trouwens, ik heb nog altijd da scooterken he. Image

Neenee, af en toe mis ik dat schakelen wel maar tijd voor nen echte moto heb ik nog altijd niet en wil er zoveel geld niet tegenaan gooien dus dacht ik zo'n motodax'sken te kopen voor een prikkie.

Voor als het mis gaat heb ik wel wat youtube informatie (thealexmanvideos) over die blokken maar ik wil niet in??ns beginnen te prutsen natuurlijk. Alhoewel.

Post Reply