Is de Rudy nu een BMW? :(

Als 'm niet meer start/draait of meer of minder lawaai maakt, als er meer of minder stukken loskomen dan normaal....
User avatar
Muug
Posts: 11777
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Is de Rudy nu een BMW? :(

Post by Muug »

Terwijl wij ALTIJD al ons afval mee naar huis nemen.
Tja, ge kunt de Rudy daar moeilijk achterlaten eh...

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Is de Rudy nu een BMW? :(

Post by Tom Thumper »

Terwijl wij ALTIJD al ons afval mee naar huis nemen.
Tja, ge kunt de Rudy daar moeilijk achterlaten eh...
Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Is de Rudy nu een BMW? :(

Post by Tom Thumper »

:lol:

Gelukkig heeft Florence zo van die streken nog nie! Maar dat doet me er wel aan denken da'k ze beter niet te kort bij de Rudy zet Image Image Het zekere voor het onzekere nemen Image
Hij heeft ook iets met de kleur geel ...


Zeg Tommeke, da stuk metaal van 378g, volgens is dat ooit zoiets geweest:
Image

Die ventjes in een witte broek en een lichtblauw debardeurke, die gooien dat dus zomaar weg? En dan vies kijken naar dat schorum dat het lef heeft daar met een moto stof te komen maken. Terwijl wij ALTIJD al ons afval mee naar huis nemen.
Ik had daar ook al aan gedacht maar enig probleem dat ik daarbij heb is: wanneer kom je tot het besluit dat uw club (zo heten die dingen blijkbaar) versleten is? Bij ne moto kan je zo ergens rond de 80 000 km (Bij ne KTM komt dat moment meestal sneller) de vraag gaan stellen of de kosten die nu gedaan moeten worden nog wel de moeite zijn of dat het kosten op het sterfbed zijn. Maar bij zo een club? Zo halverwege een setje golf? "Mijn club is versleten want mijne bedardeur trekt een beetje? " "Ja schat, dat ziet ge nu toch zelf ook dat die club kuisop is, smijt die almor gauw weg, ginder op dienen stofweg ofzo, dan ligt dat hier niet in de weg." Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
Blackbert
Posts: 3445
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Is de Rudy nu een BMW? :(

Post by Blackbert »

Image
grease up your baby for a ball on the hill

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Is de Rudy nu een BMW? :(

Post by Theo »

Oei, Uw soupap komt langst de verkeerde kant van uw band kijken.
Ge moet uwe binnenband trouwens eens vervangen, de schroefdraad is van dat ventiel afgeroest...
En 't is ook een beetje vervormd, maar dat is normaal als dst langst diene kant uitsteekt.


Image Image

User avatar
Muug
Posts: 11777
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Is de Rudy nu een BMW? :(

Post by Muug »

Image

Post Reply