Met de groven borstel erdoor...

Als 'm niet meer start/draait of meer of minder lawaai maakt, als er meer of minder stukken loskomen dan normaal....
Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Met de groven borstel erdoor...

Post by Tom Thumper »

't Zit u presies niet echt mee? Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Met de groven borstel erdoor...

Post by petervdc »

Wordt da geen tijd om dees moto te verkopen & een andere ktm aan te kopen ?
Kunt ge uw opties & zo gewoon overplaatsen.
Djees, wat een miserie seg...
Keep going

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Met de groven borstel erdoor...

Post by zappa »

nu dat er anderhalf dag werk op zit, en wie weet vanaf nu is't al in orde? All? hopelijk, chance dat we uw verhaal niet kenden of ik had geen ktm Image

Doordat Johan er eene heeft, dacht mijn man die moet wel veel kennis van moto's hebben en dat ga een goed merk zijn...

Hou hout vast, voorlopig heb ik toch geen maandagmoto, op eventje mijn grijp reflexen testen na. Image
sig nature

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Met de groven borstel erdoor...

Post by Theo »

Kan je zo 'n KTM dan niet beter als bouwpakket kopen, zo Ikea-gewijs zelf ineen te steken.
Dan kan je alle stukken die je niet aanstaan vooraf al vervangen.
Dat bespaart je een hoop "uitelkaargedraai" achteraf.
Zo voorkom je al [color=#FF0000:3jjqvdqi]K[/color:3jjqvdqi]weetniehoeveel [color=#FF0000:3jjqvdqi]T[/color:3jjqvdqi]echnische [color=#FF0000:3jjqvdqi]M[/color:3jjqvdqi]ankementen.

Ik begin zo langzamerhand de indruk te krijgen dat die beestig plezante machines eigenlijk hun eigen doodvonnis tekenen door zo beestig plezant te zijn.
Ik leg uit: zo 'n hooligen machine nodigt uit tot een sportiever rijgedrag met de motor al eens wat dikwijlser tot tegen de limiet, en misschien zijn ze daar toch niet zo deftig tegen bestand.
Misschien komt de betrouwbaarheid van Honda ook voort uit het "karakterloze" rijgedrag dat niet zo uitnodigd om tot tegen de begrenzer te trekken, waardoor die blokken dan ook veel minder afzien.
Net als bij een competitie-machine, waar toch heel dikwijls revisies moeten uitgevoerd worden, ook omdat ze dikwijls tot het uiterste gedreven worden.

User avatar
Muug
Posts: 11775
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Met de groven borstel erdoor...

Post by Muug »

oh
de mijne werkt perfect
en die van Disklettusman ook eigenlijk - als ge geen rekening houdt met probleemkes gelijk een gesmolten koplamp, tot op 't ijzer versleten remblokken en nog van die dingens Image
die van Johanvrom is ook probleemloos dacht ik, op dat akkefietje met zijn koppeling te na
idem voor die van demito dacht ik

en dan zijn er nog de vele honderden mensen die NIET op een forum zitten en die geen enkel probleem hebben met hun KTM.

Laten we die vooral niet vergeten.

frederikw
Posts: 446
Joined: 04 Mar 2010 09:32

Re: Met de groven borstel erdoor...

Post by frederikw »

hier nog nen perfecten Image

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Met de groven borstel erdoor...

Post by F M »

en dan zijn er nog de vele duizenden mensen die NIET op een forum zitten en die constant problemen hebben met hun KTM.

Laten we die vooral niet vergeten.
Groot gelijk ! Image Image
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Blackbert
Posts: 3444
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Met de groven borstel erdoor...

Post by Blackbert »

Dito hier. Ik heb wel de gekende zwakke punten preventief aangepakt, met nu bijna 40000km zonder problemen. Van alles wat ik al van akkefietjes gelezen heb op de KTM fora spant die van Raket toch de kroon. Maar eigenlijk blijft het bij hem bij akkefietjes, kleine ongemakken. Geen gescheurde achterbrug of carter (die wel te wijten waren aan zwaar offroadgebruik). Of de kinderziektes die de Susse gehad heeft met zijn eerste.
Over 't algemeen denk ik dat sinds 2003 die LC8-en constant verbeterd zijn, dat Raket de uitzondering te pakken heeft.
grease up your baby for a ball on the hill

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Met de groven borstel erdoor...

Post by Tom Thumper »

Neenee, ik wil het niet weten. Ktm is brol en Yamieyamie rules! Al is het gewoon om mijnen portemonnee te sparen. Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

Post Reply