Met de groven borstel erdoor...
-
- Posts: 1658
- Joined: 04 Nov 2009 12:22
Re: Met de groven borstel erdoor...
Wordt da geen tijd om dees moto te verkopen & een andere ktm aan te kopen ?
Kunt ge uw opties & zo gewoon overplaatsen.
Djees, wat een miserie seg...
Kunt ge uw opties & zo gewoon overplaatsen.
Djees, wat een miserie seg...
Keep going
Re: Met de groven borstel erdoor...
nu dat er anderhalf dag werk op zit, en wie weet vanaf nu is't al in orde? All? hopelijk, chance dat we uw verhaal niet kenden of ik had geen ktm
Doordat Johan er eene heeft, dacht mijn man die moet wel veel kennis van moto's hebben en dat ga een goed merk zijn...
Hou hout vast, voorlopig heb ik toch geen maandagmoto, op eventje mijn grijp reflexen testen na.
Doordat Johan er eene heeft, dacht mijn man die moet wel veel kennis van moto's hebben en dat ga een goed merk zijn...
Hou hout vast, voorlopig heb ik toch geen maandagmoto, op eventje mijn grijp reflexen testen na.
sig nature
Re: Met de groven borstel erdoor...
Kan je zo 'n KTM dan niet beter als bouwpakket kopen, zo Ikea-gewijs zelf ineen te steken.
Dan kan je alle stukken die je niet aanstaan vooraf al vervangen.
Dat bespaart je een hoop "uitelkaargedraai" achteraf.
Zo voorkom je al [color=#FF0000:3jjqvdqi]K[/color:3jjqvdqi]weetniehoeveel [color=#FF0000:3jjqvdqi]T[/color:3jjqvdqi]echnische [color=#FF0000:3jjqvdqi]M[/color:3jjqvdqi]ankementen.
Ik begin zo langzamerhand de indruk te krijgen dat die beestig plezante machines eigenlijk hun eigen doodvonnis tekenen door zo beestig plezant te zijn.
Ik leg uit: zo 'n hooligen machine nodigt uit tot een sportiever rijgedrag met de motor al eens wat dikwijlser tot tegen de limiet, en misschien zijn ze daar toch niet zo deftig tegen bestand.
Misschien komt de betrouwbaarheid van Honda ook voort uit het "karakterloze" rijgedrag dat niet zo uitnodigd om tot tegen de begrenzer te trekken, waardoor die blokken dan ook veel minder afzien.
Net als bij een competitie-machine, waar toch heel dikwijls revisies moeten uitgevoerd worden, ook omdat ze dikwijls tot het uiterste gedreven worden.
Dan kan je alle stukken die je niet aanstaan vooraf al vervangen.
Dat bespaart je een hoop "uitelkaargedraai" achteraf.
Zo voorkom je al [color=#FF0000:3jjqvdqi]K[/color:3jjqvdqi]weetniehoeveel [color=#FF0000:3jjqvdqi]T[/color:3jjqvdqi]echnische [color=#FF0000:3jjqvdqi]M[/color:3jjqvdqi]ankementen.
Ik begin zo langzamerhand de indruk te krijgen dat die beestig plezante machines eigenlijk hun eigen doodvonnis tekenen door zo beestig plezant te zijn.
Ik leg uit: zo 'n hooligen machine nodigt uit tot een sportiever rijgedrag met de motor al eens wat dikwijlser tot tegen de limiet, en misschien zijn ze daar toch niet zo deftig tegen bestand.
Misschien komt de betrouwbaarheid van Honda ook voort uit het "karakterloze" rijgedrag dat niet zo uitnodigd om tot tegen de begrenzer te trekken, waardoor die blokken dan ook veel minder afzien.
Net als bij een competitie-machine, waar toch heel dikwijls revisies moeten uitgevoerd worden, ook omdat ze dikwijls tot het uiterste gedreven worden.
Re: Met de groven borstel erdoor...
oh
de mijne werkt perfect
en die van Disklettusman ook eigenlijk - als ge geen rekening houdt met probleemkes gelijk een gesmolten koplamp, tot op 't ijzer versleten remblokken en nog van die dingens
die van Johanvrom is ook probleemloos dacht ik, op dat akkefietje met zijn koppeling te na
idem voor die van demito dacht ik
en dan zijn er nog de vele honderden mensen die NIET op een forum zitten en die geen enkel probleem hebben met hun KTM.
Laten we die vooral niet vergeten.
de mijne werkt perfect
en die van Disklettusman ook eigenlijk - als ge geen rekening houdt met probleemkes gelijk een gesmolten koplamp, tot op 't ijzer versleten remblokken en nog van die dingens
die van Johanvrom is ook probleemloos dacht ik, op dat akkefietje met zijn koppeling te na
idem voor die van demito dacht ik
en dan zijn er nog de vele honderden mensen die NIET op een forum zitten en die geen enkel probleem hebben met hun KTM.
Laten we die vooral niet vergeten.
Re: Met de groven borstel erdoor...
hier nog nen perfecten
Re: Met de groven borstel erdoor...
Groot gelijk !en dan zijn er nog de vele duizenden mensen die NIET op een forum zitten en die constant problemen hebben met hun KTM.
Laten we die vooral niet vergeten.
I am confused. Oh no, maybe not!
Re: Met de groven borstel erdoor...
Dito hier. Ik heb wel de gekende zwakke punten preventief aangepakt, met nu bijna 40000km zonder problemen. Van alles wat ik al van akkefietjes gelezen heb op de KTM fora spant die van Raket toch de kroon. Maar eigenlijk blijft het bij hem bij akkefietjes, kleine ongemakken. Geen gescheurde achterbrug of carter (die wel te wijten waren aan zwaar offroadgebruik). Of de kinderziektes die de Susse gehad heeft met zijn eerste.
Over 't algemeen denk ik dat sinds 2003 die LC8-en constant verbeterd zijn, dat Raket de uitzondering te pakken heeft.
Over 't algemeen denk ik dat sinds 2003 die LC8-en constant verbeterd zijn, dat Raket de uitzondering te pakken heeft.
grease up your baby for a ball on the hill
-
- Posts: 1658
- Joined: 04 Nov 2009 12:22
Re: Met de groven borstel erdoor...
Neenee, ik wil het niet weten. Ktm is brol en Yamieyamie rules! Al is het gewoon om mijnen portemonnee te sparen.
Me gusta la moto, me gustas tu.