Gezocht...

Als 'm niet meer start/draait of meer of minder lawaai maakt, als er meer of minder stukken loskomen dan normaal....
Post Reply
fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Gezocht...

Post by fore »

Ooit eens tehoren gekregen dat je ie zoiets zelf maakte met van dat chemisch spuitschuim ...

Hij omwikkelde zijn voorwerp(en) in plastiek en legt die in een doos. Daarna spoot ie dan dat spul eromheen ...

Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

tandwieleke
Posts: 103
Joined: 25 Oct 2009 14:47

Re: Gezocht...

Post by tandwieleke »

Recticel is toch niet zover uit de geburen.
Hun containers liggen vol met afval.
Er zit allicht iets bruikbaar bij.

Tux
Posts: 56
Joined: 30 Jan 2013 20:59

Re: Gezocht...

Post by Tux »

een volledig mousse oplossing had voor mij een paar praktische nadelen.

- ik was beperkt in het aantal vakken dat er in gesneden kon worden, als het te dicht bijeen ligt gaan de "wanden" vrijwel onmiddelijk kapot.
- Bij die cases met mousse in behandel je het toestel met iets meer "respect", in een tankzak haal je het toestel er al eens uit "in ne vlucht" of al van de moto stappend, enfin, iets vlotter dus

bon, de slijtage is dus rap aanwezig.

maar bon, na enkele gefaalde experimenten is dus nu mijn set-up die blijkt te werken (voor mij)
Prachtig voorbeeld. Latex? Ik zou er nog zo'n stijf stuk plaat van een hoedendoos o.i.d. rond plaatsen.

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Gezocht...

Post by Muug »

ziet er effici?nt uit !

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Gezocht...

Post by Raketman »

Awel hier zitten al een paar goeie tips tussen. Realiseer ik mij zelfs dat ik iemand ken die bij Recticel werkt Image ... Direct nekeer een mailke sturen zie.
Nil volentibus arduum

Post Reply