CBR1000RR 2006 gaat geflashed worden door Guhl motors.

Als 'm niet meer start/draait of meer of minder lawaai maakt, als er meer of minder stukken loskomen dan normaal....
Post Reply
Marreke
Posts: 107
Joined: 07 Mar 2015 15:46

CBR1000RR 2006 gaat geflashed worden door Guhl motors.

Post by Marreke »

En dan zie je dat de ECU al een paar dagen bij Don is. Toch maar even bellen naar de States om te horen wanneer hij hem terug gaat sturen....
Als Don dan zegt: "Het is een, voor mij, nieuwe ECU en er zitten een heleboel dingen mis in het ding. Ik ga er vannacht eens rustig voor zitten want ik stuur hem niet terug voordat hij goed is!"
Plof!!!
Mijn stuiterbal explodeerde, maar ik ben al een nieuwe aan het opblazen. Als zelfs een expert, die al veel meer dan duuzend van deze ECU's geflashed heeft, zegt dat het een specialleke is... Dan mag ik mij hopelijk verwachten aan een specialleke als de ECU terug is :mrgreen:

O ja, bijna vergeten te melden.
De nieuwe Kawa H2 kan door Don al geflashed worden naar 'iets meer' dan de H2R :ohmy:

Marreke
Posts: 107
Joined: 07 Mar 2015 15:46

CBR1000RR 2006 gaat geflashed worden door Guhl motors.

Post by Marreke »

Don gaat dus gewoon niets aan mijn ECU doen :bleiten:

Er z?t al een agressieve race-mapping in de ECU! :blbl: En ik maar denken dat ik niet kan rijden, want in 1 en 2 wilde ze nog wel eens schokken...
Ik heb mijn A nog geen drie jaar en ik heb onbedoeld op een racer pur sang...op een circuit-bike... een rondje Oostenrijk gedaan :w00t:

Maar ach, ze blijft toch gewoon mijn Black Beauty.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

CBR1000RR 2006 gaat geflashed worden door Guhl motors.

Post by OzzePaa »

Allez vooruit ... een vergeefse ECU-reis dan. :unsure: Vraag me toch af : die(je) gast/garagist/madam/internetsite :mrgreen: waarvan je dat ding kocht ... die wist dat ook niet :dontknow: :?: .. en die maakte daar geen reklam mee, zo van "Menneke, dees is een reesbeest :headbang: Gade veel plezier aan beleven op Oostenrijkse bergwegskes :mrgreen: :wink: " ... Just a thought h?.... :P

En Don : waarom wil die dan niet dat agressief spul eraf halen en hem reprogrammen met de mapping zoals je hem die (zei het summier) beschreven hebt :war: Zou denken dattem alle "misse" dingen eruit haalt en da spul fatsoenlijk zet :roll:

In allegeval hebt ge nu een specialleke :wink:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

CBR1000RR 2006 gaat geflashed worden door Guhl motors.

Post by Muug »

Ozzepa, voor ne keer niks achter zoeken, hij zal zijn redenen wel hebben.

Bas
Posts: 234
Joined: 01 Mar 2015 17:41

CBR1000RR 2006 gaat geflashed worden door Guhl motors.

Post by Bas »

OzzePaa wrote:Allez vooruit ... een vergeefse ECU-reis dan. :unsure: Vraag me toch af : die(je) gast/garagist/madam/internetsite :mrgreen: waarvan je dat ding kocht ... die wist dat ook niet :dontknow: :?: .. en die maakte daar geen reklam mee, zo van "Menneke, dees is een reesbeest :headbang: Gade veel plezier aan beleven op Oostenrijkse bergwegskes :mrgreen: :wink: " ... Just a thought h?.... :P

En Don : waarom wil die dan niet dat agressief spul eraf halen en hem reprogrammen met de mapping zoals je hem die (zei het summier) beschreven hebt :war: Zou denken dattem alle "misse" dingen eruit haalt en da spul fatsoenlijk zet :roll:

In allegeval hebt ge nu een specialleke :wink:
Omdat er al van alles aan gedaan was, het ding gaat als een speer maar de lage toerentallen gaat minder, zo 50km/u rijden in 3e is niet te doen, beter in 2e.
En daar we toch een ECU van een VFR1200 gingen opsturen had ik die van de 1000 er bij ingestoken, voor de verzendkosten maakt dat amper iets uit.

Marreke
Posts: 107
Joined: 07 Mar 2015 15:46

CBR1000RR 2006 gaat geflashed worden door Guhl motors.

Post by Marreke »

OzzePaa wrote:Vraag me toch af : die(je) gast/garagist/madam/internetsite :mrgreen: waarvan je dat ding kocht ... die wist dat ook niet :dontknow: :?: .. en die maakte daar geen reklam mee, zo van "Menneke, dees is een reesbeest :headbang: Gade veel plezier aan beleven op Oostenrijkse bergwegskes :mrgreen: :wink: " ... Just a thought h?.... :P

***
In allegeval hebt ge nu een specialleke :wink:
Die gast die hem verkocht durfde hem in eerste instantie eigenlijk niet aan mijn zoon verkopen. Het was dat wij, als ouders, geen problemen maakten anders had hij hem net zo hard mee terug genomen. Hij vond het geen motor voor beginners... en zie wat er nu op rijdt! :silly:
Blijkbaar w?st hij wel, maar heeft hij nooit gezegd, dat de ECU "niet helemaal" standaard was.
De ECU is dus niet voor niks opgestuurd, want we weten nu dat het een specialleke is maar ik ga daar dus geen extra rekening mee houden. Ik heb gewoon op die moto gereden alsof het een "standaard" was en ik zie geen reden om er nu anders op te gaan rijden.

Post Reply