Pinker doet het wel niet wel niet wel niet...
Pinker doet het wel niet wel niet wel niet...
Tot dus ver klinkt dat alsof er geen probleem is :motten:
Maar....
Mijn pinker naar links doet het altijd normaal, schakelaarke naar links = pink pink pink pink...
Mijne pinker naar rechts doet het nooit echt goed, de ene keer doe ik schakelaarke naar rechts = niks niks niks... pink pink pink
de andere keer doe ik schakelaarke naar rehts = niks.
nog nen andere keer doe ik schakelaarke naar rechts = pink pink pink...
kortom: naar rechts pinken doe ik zelden tot nooit, dus probeer ik altijd naar links af te slaan om zo op mijn locatie van bestemming te geraken (vrij lastig moet ik zeggen)...
iemand ideekes waar dit kan liggen?
kheb nog niet direct zin om alles open te vijzen, als ik niet weet waar te beginnen,
en direct naar de garagist vliegen is zo ook mijn ding ni :p
Maar....
Mijn pinker naar links doet het altijd normaal, schakelaarke naar links = pink pink pink pink...
Mijne pinker naar rechts doet het nooit echt goed, de ene keer doe ik schakelaarke naar rechts = niks niks niks... pink pink pink
de andere keer doe ik schakelaarke naar rehts = niks.
nog nen andere keer doe ik schakelaarke naar rechts = pink pink pink...
kortom: naar rechts pinken doe ik zelden tot nooit, dus probeer ik altijd naar links af te slaan om zo op mijn locatie van bestemming te geraken (vrij lastig moet ik zeggen)...
iemand ideekes waar dit kan liggen?
kheb nog niet direct zin om alles open te vijzen, als ik niet weet waar te beginnen,
en direct naar de garagist vliegen is zo ook mijn ding ni :p
Pinker doet het wel niet wel niet wel niet...
Mijn eerste idee zou zijn dat je met een slecht contact zit in je schakelaar...
Misschien die eens opendoen en met contactspray bewerken?
Misschien die eens opendoen en met contactspray bewerken?
Pinker doet het wel niet wel niet wel niet...
zelfs niet opendoen
gewoon 't fijn buiske in 't spleetje peuteren en ne keer goe speten en dan de schakelaar wat heen en weer bewegen
gewoon 't fijn buiske in 't spleetje peuteren en ne keer goe speten en dan de schakelaar wat heen en weer bewegen
Pinker doet het wel niet wel niet wel niet...
Ik vermoed echt contactspray te gebruiken en geen wd40? :p
Pinker doet het wel niet wel niet wel niet...
WD40 daar gaat vast veel vuil / stof blijven in hangen? :confused2:
sig nature
- duibhce Kaelann
- Posts: 2918
- Joined: 01 Dec 2009 23:39
- Location: Itch(B), Idilevo(BG)
- Contact:
Pinker doet het wel niet wel niet wel niet...
Kleef er een BMW sticker op. Niemand die nog gaat opkijken wanneer je afslaat zonder pinken.
Als het nog pinkers zijn met klassieke gloeilampen, kijk dan zeker ook eens naar de lampjes zelf. Ik heb al enkele keren gehad dat de gloeidraad het begeven had, maar wel nog af en toe contact maakte.
Als het nog pinkers zijn met klassieke gloeilampen, kijk dan zeker ook eens naar de lampjes zelf. Ik heb al enkele keren gehad dat de gloeidraad het begeven had, maar wel nog af en toe contact maakte.
When I'm nervous I count primes.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Pinker doet het wel niet wel niet wel niet...
duibhce Kaelann wrote:Kleef er een BMW sticker op. Niemand die nog gaat opkijken wanneer je afslaat zonder pinken.
Keep going
Pinker doet het wel niet wel niet wel niet...
met uw luchtcompresseurke kan het ook lukken om vuil weg te krijgen uit de schakelaar,
maar ik denk toch dat ge die zult mogen openvijzen,
die schakelaars zijn soms vettig, en daar kan dan wat stof.... blijven inplakken , dat gaat ge met contactspray of lucht niet weg krijgen.
2 schroefkes met kruisschroevendraaier losmaken,
misschien binnenin nog enkele schroefkes om tot aan de contactjes van de pinkers te kunnen komen
beetje WD40 om vettigheid los te weken
maar ik denk toch dat ge die zult mogen openvijzen,
die schakelaars zijn soms vettig, en daar kan dan wat stof.... blijven inplakken , dat gaat ge met contactspray of lucht niet weg krijgen.
2 schroefkes met kruisschroevendraaier losmaken,
misschien binnenin nog enkele schroefkes om tot aan de contactjes van de pinkers te kunnen komen
beetje WD40 om vettigheid los te weken
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today
Pinker doet het wel niet wel niet wel niet...
Dat kan ik niet maken.... Daar ben ik nog niet oud genoeg voorduibhce Kaelann wrote:Kleef er een BMW sticker op. Niemand die nog gaat opkijken wanneer je afslaat zonder pinken.
'k Zal den boel dan maar is openvijzen, daar ben ik nog jong genoeg voor :sterrekes:
Pinker doet het wel niet wel niet wel niet...
wees verstandig en ga zuinig om met uw energie:
1) spuit er een berg contactspray in en check of er verbetering is
indien niet dan pas
2) openvijzen , wel zien dat ge niks op de grond valt en wegspringt als ge het open vijst
1) spuit er een berg contactspray in en check of er verbetering is
indien niet dan pas
2) openvijzen , wel zien dat ge niks op de grond valt en wegspringt als ge het open vijst
Pinker doet het wel niet wel niet wel niet...
Da's inderdaad het vervelendste wat er u kan overkomen als ge iets openvijst : dat ge op de grond valt en wegspringt, zodat ge uzelve nimmer terugvindt :silly:Muug wrote:wees verstandig en ga zuinig om met uw energie:
1) spuit er een berg contactspray in en check of er verbetering is
indien niet dan pas
2) openvijzen , wel zien dat ge niks op de grond valt en wegspringt als ge het open vijst
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla
-
- Posts: 1658
- Joined: 04 Nov 2009 12:22
Pinker doet het wel niet wel niet wel niet...
Zou ik toch een beetje raar vinden, als de gloeilamp stuk is, gaat de andere pinker nog pinken, sneller pinken maar toch pinken. Als die gloeidraad dan weer contact geeft, gaat het gewoon pinken. Dus altijd pinken maar soms sneller en met maar pinker ipv met twee. Of de twee gloeilampen moesten kapot zijn en 1 van de twee toch nog soms contact maken...? Niet echt het meest voor de hand liggende scenario?duibhce Kaelann wrote:Als het nog pinkers zijn met klassieke gloeilampen, kijk dan zeker ook eens naar de lampjes zelf. Ik heb al enkele keren gehad dat de gloeidraad het begeven had, maar wel nog af en toe contact maakte.
Me gusta la moto, me gustas tu.
- duibhce Kaelann
- Posts: 2918
- Joined: 01 Dec 2009 23:39
- Location: Itch(B), Idilevo(BG)
- Contact:
Pinker doet het wel niet wel niet wel niet...
Da's waar. Negeer mijn opmerking dus maarTom Thumper wrote:als de gloeilamp stuk is, gaat de andere pinker nog pinken, sneller pinken maar toch pinken. Als die gloeidraad dan weer contact geeft, gaat het gewoon pinken.
When I'm nervous I count primes.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Pinker doet het wel niet wel niet wel niet...
ha ja gloeilampen, das van voor uwen tijd h?duibhce Kaelann wrote:Da's waar. Negeer mijn opmerking dus maarTom Thumper wrote:als de gloeilamp stuk is, gaat de andere pinker nog pinken, sneller pinken maar toch pinken. Als die gloeidraad dan weer contact geeft, gaat het gewoon pinken.
sig nature
Pinker doet het wel niet wel niet wel niet...
Onlangs ook moeten doen. Contactspray, wd40 etc. Het hielp allemaal heel even. Uiteindelijk de schakelaar opengemaakt en helemaal uit elkaar gevezen. Alles gereinigd en gesmeerd met (wit)vet. De pinkers gaan terug als nieuw.
Oud vet droogt uit en zorgt voor slecht contact. Een klusje van vijftien minuten.
Oud vet droogt uit en zorgt voor slecht contact. Een klusje van vijftien minuten.
Pinker doet het wel niet wel niet wel niet...
Reinigen kan je gewoon doen met rem-reiniger en een doekje.
Ik smeer het altijd in met vaseline na de reiniging.
Ik smeer het altijd in met vaseline na de reiniging.
Pinker doet het wel niet wel niet wel niet...
Owkayy...KlaasN wrote:Onlangs ook moeten doen. Contactspray, wd40 etc. Het hielp allemaal heel even. Uiteindelijk de schakelaar opengemaakt en helemaal uit elkaar gevezen. Alles gereinigd en gesmeerd met (wit)vet. De pinkers gaan terug als nieuw.
Oud vet droogt uit en zorgt voor slecht contact. Een klusje van vijftien minuten.
Keep going