Spiegel 1150 gs

Als 'm niet meer start/draait of meer of minder lawaai maakt, als er meer of minder stukken loskomen dan normaal....
Post Reply
KlaasN
Posts: 190
Joined: 23 Apr 2015 17:22

Spiegel 1150 gs

Post by KlaasN »

Net terug van een ritje zee. Ik vind dat de originele spiegels een slecht beeld geven. De linker spiegel draait ook altijd een beetje naar beneden. Als ik aan de rechterspiegel draai, dan komt deze los.
Heeft iemand een idee welke spiegels je op de motor kan zetten? Of tips hoe ik dat kan verbeteren.
Dank dank

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Spiegel 1150 gs

Post by OzzePaa »

Een originele 1150GS-spiegel(steel), ook de linker :wink:, komt altijd los alsger mee draait ... dat is "by design" zodat bij een bodemonderzoek da spel niet afbreekt maar losdraait en aldus intakt blijft. Niemeer aan draaien dus :P
't Zal wel persoonlijk zijn, maar ik vind die spiegels meer dan OK : ja die van den FJR zijn groter en er zit zelfs een dode-hoek-stukje in maar dees geven goed beeld links & rechts over de situatie achter je, geen trillingen, zijn stevig ...
Ander retroovizeurs bijvoorbeeld bij Wunderlich, Boxer Design ...
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Spiegel 1150 gs

Post by TRooPER »

een setje double take mirrors en een paar ram-mount bollekes, en ge zet die spiegels op elke moto waar ge wilt mee rijden.



[img size=5]http://cdn3.volusion.com/mwyus.wwtsk/v/ ... 1388324645[/img]
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2914
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Spiegel 1150 gs

Post by duibhce Kaelann »

TRooPER wrote:een setje double take mirrors en een paar ram-mount bollekes, en ge zet die spiegels op elke moto waar ge wilt mee rijden.
:stupid:
Heb ze altijd gebruikt op de enduro's en sinds kort staan ze ook op de Terra's.
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

Post Reply