pinker los 990

Als 'm niet meer start/draait of meer of minder lawaai maakt, als er meer of minder stukken loskomen dan normaal....
Post Reply
User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

pinker los 990

Post by zappa »

Toen ik vanavond van mijn werk terug naar huis wilde rijden, zag ik ineens mijne vooraan linkse richtingaanwijzer naar beneden hangen :shock:

Waarschijnlijk die lompe dikke frame fiets met bak voor 't stuur :ipisonjoe: , die links van mijne moto stond tegen de schutting en niet in het fiets rek, die daar tegen gebotst is? :furious3: :furious3: :furious3: :ruzie: :ruzie: :motten: :motten: :devil: :devil:


Image

Nu heb ik al eens gezien bij African zijne 990 R (tijdens de Verdun offroad rit) waarbij de pinker ook in die toestand hing, dat met wat gesleutel de pinker er terug netjes aan kan geplaatst worden. Natuurlijk was ik toen niet echt aan het volgen. :sterrekes:

Kan me iemand me dat eens uitleggen hoe en wat ?

Waarvoor vele dank :grin:
sig nature

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

pinker los 990

Post by bompa »

zappa wrote:Toen ik vanavond van mijn werk terug naar huis wilde rijden, zag ik ineens mijne vooraan linkse richtingaanwijzer naar beneden hangen :shock:

Waarschijnlijk die lompe dikke frame fiets met bak voor 't stuur :ipisonjoe: , die links van mijne moto stond tegen de schutting en niet in het fiets rek, die daar tegen gebotst is? :furious3: :furious3: :furious3: :ruzie: :ruzie: :motten: :motten: :devil: :devil:


Image

Nu heb ik al eens gezien bij African zijne 990 R (tijdens de Verdun offroad rit) waarbij de pinker ook in die toestand hing, dat met wat gesleutel de pinker er terug netjes aan kan geplaatst worden. Natuurlijk was ik toen niet echt aan het volgen. :sterrekes:

Kan me iemand me dat eens uitleggen hoe en wat ?

Waarvoor vele dank :grin:
Gewoon open vijzen gelijk je een lampje zou vervangt en dan kan je alles gewoon netjes terug ineen monteren :wink:

Maar wel oppassen dat je het pinnetje niet van het glaasje breekt op de foto zie je het zitten waar je pinker af geplooit is.

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

pinker los 990

Post by zappa »

ok, morgen zal ik dat eens proberen :grin: merci.
sig nature

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

pinker los 990

Post by bompa »

'K heb het ook al is voorgehad en dacht oei en nu , maar eigenlijk hebben ze dat goed uitgedacht
want bij andere moto is dat zo gewoonlijk dan stuk, maar bij de 990 niet

Post Reply