TT600 Bulgrada

Als 'm niet meer start/draait of meer of minder lawaai maakt, als er meer of minder stukken loskomen dan normaal....
Post Reply
Danny1
Posts: 2
Joined: 15 Oct 2015 12:31

TT600 Bulgrada

Post by Danny1 »

Hallo,

Ik kan een TT 600 van '94 kopen.
Moet men bij deze moto ook de zuiger veranderen na 80 h zoals bij enduro's??

Zijn er speciallekes waar ik moet op letten??

Alvast bedankt, Danny

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

TT600 Bulgrada

Post by Muug »

geen idee, is niet mijn specialiteit. Gaat wel een ferme bak zijn met supergoei vering. Wellicht weten ze meer op allroadmaniacs.nl.

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

TT600 Bulgrada

Post by TRooPER »

Danny1 wrote:Hallo,

Ik kan een TT 600 van '94 kopen.
Moet men bij deze moto ook de zuiger veranderen na 80 h zoals bij enduro's??

Zijn er speciallekes waar ik moet op letten??

Alvast bedankt, Danny
ik zou niet weten waarom ge daar de zuiger zou vernieuwen na 80h, dat is geen 2 takt crosser h?

iets meer info hier
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

TT600 Bulgrada

Post by bompa »

Ik heb is een TT gekocht, de eigenaar zette hem ingang en de moto rammelde of tikte wat , ik dacht de kleppen regelen en dat zal wel goed zijn ,de eigenaar zegde dat ook , er mee gereden en die marsjeerde eigenlijk zeer goed, en ik kocht hem dan maar :grin: thuis gekomen met de moto en dan maar is goed gekeken , kleppen geregeld en die tikte nog even hard
De nokkenaszittingen uitgesleten in de cilinderkop,dus zou er een nieuwe cilinderkop op moeten :confused2:
hem dan maar is goed laten nazien voor ik er kosten zou aan doen , moest geboord worden,nieuwe piston zou er in moeten ,nog iets met de krukas en zo,ander lagers en nog teen en tander ,eigenlijk een heel revisie van het motorgedeelte + nieuwe cilinderkop,de garagist zegde dat het toch wel zeer kostelijk ging worden,en heb ik dat maar niet gedaan toen .

Dus als hij tikt dat het de kleppen zouden kunnen zijn toch maar wat oppassen,maar ik zeg niet dat het bij die moto zo zou zijn,
ik plaats maar wat ik heb voorgehad .

Danny1
Posts: 2
Joined: 15 Oct 2015 12:31

TT600 Bulgrada

Post by Danny1 »

Dank voor de raad, heb hem testgereden en vond de TT wat braaf.
Ben voor wat sterker gegaan; nl. een WR 450 van 2008

allemaal nen dikke mecvi voor de reacties, Danny

Post Reply