'k weet niet wat het is met die Triumph ECUs, maar die zijn daar dus blijkbaar erg gevoelig aan. Met de 1050 verschillende keren voorgehad, tot ik die consequent aan de druppellader ben gaan hangen indien > 1d stilstaan. Met de 800 op die manier nooit problemen gehad.
Swat, goe dat de Explorer weer als vanouds loopt. Er gaat uiteindelijk niks boven zo'n Triumph 3-cyl
Explorer 1200: ja/nee/ja/nee/ja/nee...
Re: Explorer 1200: ja/nee/ja/nee/ja/nee...
Die moto draait op Linux.
Re: Explorer 1200: ja/nee/ja/nee/ja/nee...
Vandaag is het probleem langzaam aan terug gekomen
Ik ga morgenvroeg die reset nog eens proberen...
Ik ga morgenvroeg die reset nog eens proberen...
I am confused. Oh no, maybe not!
Re: Explorer 1200: ja/nee/ja/nee/ja/nee...
Da's van die andere lucht, daar in WinterbergF M wrote:Vandaag is het probleem langzaam aan terug gekomen
Ik ga morgenvroeg die reset nog eens proberen...
Laat het de pret nie bederven
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla
Re: Explorer 1200: ja/nee/ja/nee/ja/nee...
Het heeft de pret maar ten dele bedorven. Pret genoeg gehad.
Maar bv, het filefilteren op de E40 bij Luik was toch wat moeilijker met een motor die telkens even naar voor springt... Het leek wel een Honda VFR1200 die niet door Don Guhl onder handen genomen is.
Weer was het in het begin zo goed als volledig verholpen. Alleen in 1e versnelling was het nog licht voelbaar. Maar naarmate de dag vordert wordt het erger en erger. Nu ben ik ook niet meer zeker of die speciale reset tijdelijk voor verbetering zorgt. Misschien is het gewoon rijden met een koude motor wat het beter maakt. Eén van de volgende dagen probeer ik het nog eens zonder die reset. Dan weet ik iets meer.
Maar bv, het filefilteren op de E40 bij Luik was toch wat moeilijker met een motor die telkens even naar voor springt... Het leek wel een Honda VFR1200 die niet door Don Guhl onder handen genomen is.
Weer was het in het begin zo goed als volledig verholpen. Alleen in 1e versnelling was het nog licht voelbaar. Maar naarmate de dag vordert wordt het erger en erger. Nu ben ik ook niet meer zeker of die speciale reset tijdelijk voor verbetering zorgt. Misschien is het gewoon rijden met een koude motor wat het beter maakt. Eén van de volgende dagen probeer ik het nog eens zonder die reset. Dan weet ik iets meer.
I am confused. Oh no, maybe not!
Re: Explorer 1200: ja/nee/ja/nee/ja/nee...
Is die ecu vervangen geweest? Er heeft daar een terugroep actie voor geweest. Weet niet of dat de ecu voor dit probleem diende vervangen te worden.
Ben vanochtend toch effe met de moto naar de markt geweest, gewoon om mij te overtuigen hem ni te kuisen voor de verkoop.....
Weer niks gemerkt
Ben vanochtend toch effe met de moto naar de markt geweest, gewoon om mij te overtuigen hem ni te kuisen voor de verkoop.....
Weer niks gemerkt