Aapje valt stil

Als 'm niet meer start/draait of meer of minder lawaai maakt, als er meer of minder stukken loskomen dan normaal....
Post Reply
J2FK
Posts: 132
Joined: 19 May 2015 17:28

Aapje valt stil

Post by J2FK »

Voor de techneuten onder jullie.
Een vriendin van me heeft een omgebouwde 125cc monkey maar telkens als ze een stukje gereden, dus als beestje wa warm heeft, valt de motor stil als ge stopt en ontkoppelt.
Beetje vervelend lijkt me.
Iemand een helder momentje??
Image

User avatar
zappa
Posts: 4496
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Aapje valt stil

Post by zappa »

Een tijd terug had ik dat bij mijn enduro ook steeds, warm = stil vallen :cry:

Blijkbaar zat de "sproeier" verstopt (niet wegestoken :mrgreen: maar vol vuil) na een reiniging, geen probleem meer gehad ...
sig nature

User avatar
toeternietoe
Posts: 233
Joined: 21 Jun 2011 17:35

Re: Aapje valt stil

Post by toeternietoe »

Vele eeuwen geleden heb ik dat ook eens voor gehad met een brommertje. Bleek uiteindelijk een dichting te zijn aan de carburator die lucht begon door te laten zodra hij warm gedraaid was. Misschien iets gelijkaardigs?
To ride, shoot straight and speak the truth (+ Jeff Cooper)

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Aapje valt stil

Post by OzzePaa »

Alst nu een konijntje was, zou ik zeggen : nief Duracellekes erin :!: :ugeek: :mad: ... Sorry kon't niet laten Joël ;) :lipsrsealed2: :peepwall:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

J2FK
Posts: 132
Joined: 19 May 2015 17:28

Re: Aapje valt stil

Post by J2FK »

OzzePaa wrote: 24 Mar 2017 10:11 Alst nu een konijntje was, zou ik zeggen : nief Duracellekes erin :!: :ugeek: :mad: ... Sorry kon't niet laten Joël ;) :lipsrsealed2: :peepwall:
:o :shock: :? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ze gaat er morgen ergens mee naar iemand met kennis van zaken, want jullie hebben dat blijkbaar niet :rayof: :rayof: :ricky: :whip:

ps: paake, ik heb een redelijk velleke ;)

Post Reply