De reden waarom...

Als 'm niet meer start/draait of meer of minder lawaai maakt, als er meer of minder stukken loskomen dan normaal....
Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: De reden waarom...

Post by Wipr »

Blackbert wrote: 15 Mar 2018 17:47 Ah, thuis in haar garage, zo moeilijk was dat niet. :whistling:
:mrgreen:
:laugh3: :laugh3: :laugh3:

User avatar
laouen
Posts: 1710
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: De reden waarom...

Post by laouen »

Wipr wrote: 16 Mar 2018 11:47
Blackbert wrote: 15 Mar 2018 17:47 Ah, thuis in haar garage, zo moeilijk was dat niet. :whistling:
:mrgreen:
:laugh3: :laugh3: :laugh3:
:blink:
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Muug
Posts: 11701
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: De reden waarom...

Post by Muug »

laouen wrote: 24 Mar 2018 16:22
Wipr wrote: 16 Mar 2018 11:47
Blackbert wrote: 15 Mar 2018 17:47 Ah, thuis in haar garage, zo moeilijk was dat niet. :whistling:
:mrgreen:
:laugh3: :laugh3: :laugh3:
:blink:
Niet aantrekken. ;)

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: De reden waarom...

Post by Wipr »

Muug wrote: 24 Mar 2018 20:34
laouen wrote: 24 Mar 2018 16:22
Wipr wrote: 16 Mar 2018 11:47
:laugh3: :laugh3: :laugh3:
:blink:
Niet aantrekken. ;)
Niettemin knap gevonden want had het nooit zelf terug gevonden. Maar nu weet ik nog steeds wel niet welke fabrikant achter deze creatie zit. Harley/Buell motor?

User avatar
Blackbert
Posts: 3393
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: De reden waarom...

Post by Blackbert »

Wipr wrote: 25 Mar 2018 03:20 Niettemin knap gevonden want had het nooit zelf terug gevonden. Maar nu weet ik nog steeds wel niet welke fabrikant achter deze creatie zit. Harley/Buell motor?
'deze' boven de foto is een link.
andere jongens die gelijkaardige motoren bouwen: confederate motorcyles. ook met een 'open' versie van die vork. ook niet binnen ons budget. ;)
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: De reden waarom...

Post by duibhce Kaelann »

Wipr wrote: 25 Mar 2018 03:20Maar nu weet ik nog steeds wel niet welke fabrikant achter deze creatie zit. Harley/Buell motor?
Het frame, blok en de ZTL remschijf vooraan wijzen allemaal in de richting van Erik Buell. Al ben ik niet zeker of hij rechtstreeks bij de bouw van The47 Ronin betrokken is.
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings


Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: De reden waarom...

Post by Wipr »

duibhce Kaelann wrote: 25 Mar 2018 14:07
Wipr wrote: 25 Mar 2018 03:20Maar nu weet ik nog steeds wel niet welke fabrikant achter deze creatie zit. Harley/Buell motor?
Het frame, blok en de ZTL remschijf vooraan wijzen allemaal in de richting van Erik Buell. Al ben ik niet zeker of hij rechtstreeks bij de bouw van The47 Ronin betrokken is.
Zit Keanu Reeves er misschien voor iets tussen? Gezien de typebenaming en wetende dat hij zich o.a. bezighoudt met het maken van motorfietsen, hetzij specialekes en peperduur.
www.archmotorcycle.com

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: De reden waarom...

Post by Wipr »

Het frame en eigenlijk alles vd motor buiten de voortrein zijn idd niet speciaal. Gekend design van Buell. De voorvork is wat mij betreft waanzin. Mooi kan ik het zelfs niet noemen maar intrigeerd me dermate dat ik zoiets wel zou kopen. Ontbreekt me echter aan een beetje veel kapitaal :mrgreen:

Toeme toch: lijstje als we de lotto winnen krijgt weer een aanvulling. Toch maar eerst een helicopterbrevet en eigen rotorvlieger en dan wereld rond vliegen in een paar jaar en dan zien we weer verder. Misschien opteren voor een Chinook als vliegend atelier en een kunstmatig stalen rif aanleggen in het Great Barrier reef.

Marco Marco, dromen zijn inderdaad bedrog :mrgreen: :pillepalle: :mad: :ugeek:

User avatar
laouen
Posts: 1710
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: De reden waarom...

Post by laouen »

Blackbert wrote: 25 Mar 2018 11:42 andere jongens die gelijkaardige motoren bouwen: confederate motorcyles. ook met een 'open' versie van die vork. ook niet binnen ons budget. ;)
Aaaaaahhhhh Confederate! Daar was ik eigenlijk naar op zoek maar ik kon der echt met de beste wil van de wereld niet op komen! Merci Bert!
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Raketman
Posts: 1253
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: De reden waarom...

Post by Raketman »

Ondertussen ook wat bezig geweest met documentatie te zoeken over de KR20. En in Duitsland uitgekomen op een reeks service-nota's van vlak voor en tijdens den oorlog. Zulke dingen opsnorren vind ik eigenlijk ook de max. 'k Heb er eentje ingescand als voorbeeld: 't gaat over het doorslippen van de koppeling en wat er eventueel aan te doen valt en daarna iets over de sproeier die moet gebruikt worden tijdens de rodage. Pas nadat ik ze eens grondig doorgelezen had viel mij het laatste zinnetje op onderaan de servicenota...kwestie van efkes te beseffen in welk tijdperk ze toen zaten...Grellig gewoon.

Image
Nil volentibus arduum

User avatar
den Bullet
Posts: 1469
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: De reden waarom...

Post by den Bullet »

Raketman wrote: 05 Apr 2018 23:28
... Pas nadat ik ze eens grondig doorgelezen had viel mij het laatste zinnetje op onderaan de servicenota...kwestie van efkes te beseffen in welk tijdperk ze toen zaten...Grellig gewoon.

...
Durch Reich patentiert ...

Post Reply