Page 4 of 4
Re: De reden waarom...
Posted: 16 Mar 2018 11:47
by Wipr
Re: De reden waarom...
Posted: 24 Mar 2018 16:22
by laouen
Re: De reden waarom...
Posted: 24 Mar 2018 20:34
by Muug
Niet aantrekken.
Re: De reden waarom...
Posted: 25 Mar 2018 03:20
by Wipr
Niettemin knap gevonden want had het nooit zelf terug gevonden. Maar nu weet ik nog steeds wel niet welke fabrikant achter deze creatie zit. Harley/Buell motor?
Re: De reden waarom...
Posted: 25 Mar 2018 11:42
by Blackbert
Wipr wrote: ↑25 Mar 2018 03:20
Niettemin knap gevonden want had het nooit zelf terug gevonden. Maar nu weet ik nog steeds wel niet welke fabrikant achter deze creatie zit. Harley/Buell motor?
'deze' boven de foto is een link.
andere jongens die gelijkaardige motoren bouwen: confederate motorcyles. ook met een 'open' versie van die vork. ook niet binnen ons budget.
Re: De reden waarom...
Posted: 25 Mar 2018 14:07
by duibhce Kaelann
Wipr wrote: ↑25 Mar 2018 03:20Maar nu weet ik nog steeds wel niet welke fabrikant achter deze creatie zit. Harley/Buell motor?
Het frame, blok en de ZTL remschijf vooraan wijzen allemaal in de richting van Erik Buell. Al ben ik niet zeker of hij rechtstreeks bij de bouw van The47 Ronin betrokken is.
Re: De reden waarom...
Posted: 25 Mar 2018 15:57
by den Bullet
Re: De reden waarom...
Posted: 25 Mar 2018 15:58
by Wipr
duibhce Kaelann wrote: ↑25 Mar 2018 14:07
Wipr wrote: ↑25 Mar 2018 03:20Maar nu weet ik nog steeds wel niet welke fabrikant achter deze creatie zit. Harley/Buell motor?
Het frame, blok en de ZTL remschijf vooraan wijzen allemaal in de richting van Erik Buell. Al ben ik niet zeker of hij rechtstreeks bij de bouw van The47 Ronin betrokken is.
Zit Keanu Reeves er misschien voor iets tussen? Gezien de typebenaming en wetende dat hij zich o.a. bezighoudt met het maken van motorfietsen, hetzij specialekes en peperduur.
www.archmotorcycle.com
Re: De reden waarom...
Posted: 25 Mar 2018 16:07
by Wipr
Re: De reden waarom...
Posted: 25 Mar 2018 20:16
by laouen
Blackbert wrote: ↑25 Mar 2018 11:42
andere jongens die gelijkaardige motoren bouwen: confederate motorcyles. ook met een 'open' versie van die vork. ook niet binnen ons budget.
Aaaaaahhhhh Confederate! Daar was ik eigenlijk naar op zoek maar ik kon der echt met de beste wil van de wereld niet op komen! Merci Bert!
Re: De reden waarom...
Posted: 05 Apr 2018 23:28
by Raketman
Ondertussen ook wat bezig geweest met documentatie te zoeken over de KR20. En in Duitsland uitgekomen op een reeks service-nota's van vlak voor en tijdens den oorlog. Zulke dingen opsnorren vind ik eigenlijk ook de max. 'k Heb er eentje ingescand als voorbeeld: 't gaat over het doorslippen van de koppeling en wat er eventueel aan te doen valt en daarna iets over de sproeier die moet gebruikt worden tijdens de rodage. Pas nadat ik ze eens grondig doorgelezen had viel mij het laatste zinnetje op onderaan de servicenota...kwestie van efkes te beseffen in welk tijdperk ze toen zaten...Grellig gewoon.
Re: De reden waarom...
Posted: 06 Apr 2018 09:36
by den Bullet
Raketman wrote: ↑05 Apr 2018 23:28
... Pas nadat ik ze eens grondig doorgelezen had viel mij het laatste zinnetje op onderaan de servicenota...kwestie van efkes te beseffen in welk tijdperk ze toen zaten...Grellig gewoon.
...
Durch Reich patentiert ...