Mechanische cruisecontrol

Als 'm niet meer start/draait of meer of minder lawaai maakt, als er meer of minder stukken loskomen dan normaal....
Post Reply
User avatar
F M
Posts: 5029
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Mechanische cruisecontrol

Post by F M »

:?: :?:
Er staat toch een duidelijke beschrijving bij:
Cruise Control is een eenvoudige en effectieve manier om override de terugkeer voorjaar van een motorfiets 's gaspedaal.

met het lage investering prijs punt, gecombineerd met kenmerken en voordelen die zet het manier vooruit van andere vergelijkbare apparaat, u zal verbaasd door zijn functionaliteit, gebruiksgemak en montage. het werkt door tijdelijk vergrendeling of doorslaggevend de throttle terugkeer lente op een motorfiets en kan sterk voordeel een rijder die is heading off op een rit dat heeft lange rechte wegen nl route.

zoals elke cruise control, throttle lock, of throttle assist, het is ontworpen om gemak spanning op de rijders pols, en niet om enable single of geen bediening van een motorfiets.

Univesal Motorfiets Cruise Control/Throttle Lock is ontworpen elke motorbike of scooter maar er zal uitzonderingen met Elke " universele " product.

Cruise Control vereist een minimum van 8.5 cm van ontruiming van de grip om voorwerpen dat kan interfereren met zijn bediening inclusief hand guards en lage spiegels voor de grip. vele keer deze storende objecten kan aangepast, maar niet altijd. meet als er een risico van interferentie.
:dontknow:
I am confused. Oh no, maybe not!

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Mechanische cruisecontrol

Post by Tom Thumper »

F M wrote: 28 Feb 2018 08:41 :?: :?:
Er staat toch een duidelijke beschrijving bij:
terugkeer lente
:smitten: Terugkeer lente, was de dag van de poëzie niet een paar weken geleden... Het werkt dus eigenlijk hetzelfde als Duibding zijn elastiekje maar dan duurder.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
den Bullet
Posts: 1469
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Mechanische cruisecontrol

Post by den Bullet »

F M wrote: 28 Feb 2018 08:41 :?: :?:

...

:dontknow:
Voor wie 't interesseert: schrap Google translate of Babelfish; gebruik Deepl ;)

User avatar
toeternietoe
Posts: 233
Joined: 21 Jun 2011 17:35

Re: Mechanische cruisecontrol

Post by toeternietoe »

den Bullet wrote: 28 Feb 2018 09:58
F M wrote: 28 Feb 2018 08:41 :?: :?:

...

:dontknow:
Voor wie 't interesseert: schrap Google translate of Babelfish; gebruik Deepl ;)
Die ziet er inderdaad niet slecht uit.
To ride, shoot straight and speak the truth (+ Jeff Cooper)

pingu
Posts: 420
Joined: 09 May 2013 17:19

Re: Mechanische cruisecontrol

Post by pingu »

Tom Thumper wrote: 28 Feb 2018 09:57
F M wrote: 28 Feb 2018 08:41 :?: :?:
Er staat toch een duidelijke beschrijving bij:
terugkeer lente
:smitten: Terugkeer lente, was de dag van de poëzie niet een paar weken geleden... Het werkt dus eigenlijk hetzelfde als Duibding zijn elastiekje maar dan duurder.
'm mag inderdaad nekeer terug beginnen keren, die lente. 'k ben dat in de auto (in de file) zitten spuugzat... :evil:

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Mechanische cruisecontrol

Post by Tom Thumper »

pingu wrote: 28 Feb 2018 20:46
Tom Thumper wrote: 28 Feb 2018 09:57
F M wrote: 28 Feb 2018 08:41 :?: :?:
Er staat toch een duidelijke beschrijving bij:
:smitten: Terugkeer lente, was de dag van de poëzie niet een paar weken geleden... Het werkt dus eigenlijk hetzelfde als Duibding zijn elastiekje maar dan duurder.
'm mag inderdaad nekeer terug beginnen keren, die lente. 'k ben dat in de auto (in de file) zitten spuugzat... :evil:
Ik ben vandaag, voor de allereerste keer, en ja het vroor hier ook -6°C, met de (electrische)fiets naar mijn werk gereden. Lang geleden dat ik nog zo genoten heb van het woon/werk verkeer. Maar inderdaad, met een beetje meer lente gaat dat nog plezanter zijn. 8-)
Me gusta la moto, me gustas tu.

Cooper
Posts: 63
Joined: 10 Mar 2017 22:35
Location: Nijlen

Re: Mechanische cruisecontrol

Post by Cooper »

pingu wrote: 28 Feb 2018 20:46 'm mag inderdaad nekeer terug beginnen keren, die lente. 'k ben dat in de auto (in de file) zitten spuugzat... :evil:
Met zo'n naam mag het toch geen probleem zijn om nu op uwe moto te stappen ! :lol:
Once you ride a Wing, you never want another thing !

Post Reply