tubeless issue

Als 'm niet meer start/draait of meer of minder lawaai maakt, als er meer of minder stukken loskomen dan normaal....
Post Reply
robman
Posts: 121
Joined: 02 Apr 2015 19:01

Re: tubeless issue

Post by robman »

Die dikkere binnenband ....zijn die dan ook niet super-on-confi ?
Ik kan me voorstellen dat dat allemaal wat harder wordt . Of niet ?

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: tubeless issue

Post by Marsman »

robman wrote: 27 May 2019 19:54 Die dikkere binnenband ....zijn die dan ook niet super-on-confi ?
Ik kan me voorstellen dat dat allemaal wat harder wordt . Of niet ?
Bof, de AT moet je sowieso niet kopen omwille van het comfort want daar is een redelijk groot gebrek aan. Het is telkens weer wennen als ik 'm uit de winterstalling haal maar, al bij al valt dat nogal mee. De passagier echter... :peepwall:
Ik moet er aan toevoegen dat de PanEuropean ook geen echt voorbeeld van comfort was: als ik daar meer dan 200km mee moest rijden was het plezier er grotendeels af omwille van het belachelijk zachte zadel. Toen ik er een beenhard zadel van TopSellerie op monteerde is het pas een echte toerbuffel geworden :rayof:



Trouwens, ik heb het liever een beetje harder ;)
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

robman
Posts: 121
Joined: 02 Apr 2015 19:01

Re: tubeless issue

Post by robman »

Mmmmmmm , niet direct een optie dus voor de Nine T , want die is op zich al beenhard ... :-?
Alhoewel ...als ik iets zie of vind om zonder binnenband verder te kunnen :thumbsup: ..... onlangs plat gevallen op de Antwerpse ring >>> geen lachertje :w00t:

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: tubeless issue

Post by Marsman »

robman wrote: 29 May 2019 19:56 Mmmmmmm , niet direct een optie dus voor de Nine T , want die is op zich al beenhard ... :-?
Alhoewel ...als ik iets zie of vind om zonder binnenband verder te kunnen :thumbsup: ..... onlangs plat gevallen op de Antwerpse ring >>> geen lachertje :w00t:
Platvallen is idd nooit plezant, maar 't gevaarlijkste aan platvallen op een snelweg (of een grote ringweg) is de pechstrook: de kans dat ge daar van uw sokken gereden wordt is groter dan dat ge nen uitschuiver maakt in dardennen... :shock:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

Post Reply