Page 1 of 1

Re: tubeless issue

Posted: 27 May 2019 19:54
by robman
Die dikkere binnenband ....zijn die dan ook niet super-on-confi ?
Ik kan me voorstellen dat dat allemaal wat harder wordt . Of niet ?

Re: tubeless issue

Posted: 27 May 2019 20:36
by Marsman
robman wrote: 27 May 2019 19:54 Die dikkere binnenband ....zijn die dan ook niet super-on-confi ?
Ik kan me voorstellen dat dat allemaal wat harder wordt . Of niet ?
Bof, de AT moet je sowieso niet kopen omwille van het comfort want daar is een redelijk groot gebrek aan. Het is telkens weer wennen als ik 'm uit de winterstalling haal maar, al bij al valt dat nogal mee. De passagier echter... :peepwall:
Ik moet er aan toevoegen dat de PanEuropean ook geen echt voorbeeld van comfort was: als ik daar meer dan 200km mee moest rijden was het plezier er grotendeels af omwille van het belachelijk zachte zadel. Toen ik er een beenhard zadel van TopSellerie op monteerde is het pas een echte toerbuffel geworden :rayof:



Trouwens, ik heb het liever een beetje harder ;)

Re: tubeless issue

Posted: 29 May 2019 19:56
by robman
Mmmmmmm , niet direct een optie dus voor de Nine T , want die is op zich al beenhard ... :-?
Alhoewel ...als ik iets zie of vind om zonder binnenband verder te kunnen :thumbsup: ..... onlangs plat gevallen op de Antwerpse ring >>> geen lachertje :w00t:

Re: tubeless issue

Posted: 29 May 2019 20:11
by Marsman
robman wrote: 29 May 2019 19:56 Mmmmmmm , niet direct een optie dus voor de Nine T , want die is op zich al beenhard ... :-?
Alhoewel ...als ik iets zie of vind om zonder binnenband verder te kunnen :thumbsup: ..... onlangs plat gevallen op de Antwerpse ring >>> geen lachertje :w00t:
Platvallen is idd nooit plezant, maar 't gevaarlijkste aan platvallen op een snelweg (of een grote ringweg) is de pechstrook: de kans dat ge daar van uw sokken gereden wordt is groter dan dat ge nen uitschuiver maakt in dardennen... :shock: