Zachte zak!

Op en bij de motor, zonder elektriek
Blackbert

Re: Zachte zak!

Post by Blackbert » 11 Jun 2014 15:53

Graag gedaan makker. 't verhaal in wording is trouwens een mooie merci. ;)
grease up your baby for a ball on the hill

Tom Thumper

Post by Tom Thumper » 11 Jun 2014 16:15

Graag gedaan makker. 't verhaal in wording is trouwens een mooie merci. ;)
Zie jij maar dat je er de volgende keer gewoon weer bij bent of anders Image
Me gusta la moto, me gustas tu.

Blackbert

Post by Blackbert » 11 Jun 2014 17:53

Image

oui chef. Image
grease up your baby for a ball on the hill

Tom Thumper

Post by Tom Thumper » 11 Jun 2014 22:16

sweeet

oui chef. Image
Zo hoor ik het graag! Image

laouen

Post by laouen » 15 Jun 2014 22:51

Geen nadeel? Toch wel, een zachte zak vraagt net iets meer organisatie.
Dat heb ik de afgelopen week ook gemerkt... Ik heb de stijve waterdichte tassen die bij de magadans zaten ingeruild voor flinterdunne maar even waterdichte zakskes van Sea To Summit. Ineens veel meer plek in die tassen Image Tenzij ik niet goed inpak en de verkeerde spullen in het verkeerde zakske foefel... Dan past het ineens van geen kanten meer Image

En 3 t-shirt, 2 longsleeves en 5 onderbroeken is eigenlijk nog teveel...
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

Tom Thumper

Post by Tom Thumper » 15 Jun 2014 23:17

En 3 t-shirt, 2 longsleeves en 5 onderbroeken is eigenlijk nog teveel...
Je wilt niet weten wat ik allemaal bij had, het ging over fleece slaapzakken en die dingen. Over de hoeveelheid onderbroeken doe ik zelfs geen uitspraken.
Ondertussen heb ik een lijstje gemaakt van wat ik bij had en ook effectief nodig had. Mijn volgende packlist zal daarop gebaseerd zijn. En ja, we hadden ook regen en minder warm, dat mag geen excuus meer zijn om toch nog maar wat extra mee te nemen voor allevallenvoor. Image

Note to myself onderaan die packlist:
[b:32k1iiwi][color=#BF0000:32k1iiwi]We hadden ook regen en minder warm, dat mag geen excuus meer zijn om toch nog maar wat extra mee te nemen voor allevallenvoor.[/size:32k1iiwi][/color:32k1iiwi][/b:32k1iiwi]

petervdc

Post by petervdc » 16 Jun 2014 09:42

Ik heb de stijve waterdichte tassen die bij de magadans zaten ingeruild voor flinterdunne maar even waterdichte zakskes van Sea To Summit. Ineens veel meer plek in die tassen
Wow, scheelt dat zoveel ? DIe binnenzakken van de madagan zijn idd heel rigide/zwaar/stevig...
Keep going

F M

Post by F M » 16 Jun 2014 11:28

Persoonlijk heb ik toch voor elke dag een ander t-shirt nodig. Ik zweet me immers kapot bij de minste warmere temperaturen.

Misschien dat dit met kamperen anders is, omdat je al eens een wasje kan doen ?

Of je trekt je niks aan van zweetgeuren ? Image
I am confused. Oh no, maybe not!

Muug

Post by Muug » 16 Jun 2014 11:49

Dan ben jij de ideale persoon om de Merino-T-shirts van het merk IceBreaker uit te proberen. Gemaakt dus van merino-wol, van Nieuw-Zeelandse schapen. Een natuurlijke versie van het traditionele synthetische thermisch ondergoed. Werkt even goed als het synthetische met een groot verschil : je kan ze een week dragen en ze stinken nog niet ! (been there, done that). Ook getest als rij-instructeur in volle zomer.

Tom Thumper

Post by Tom Thumper » 16 Jun 2014 11:51

Persoonlijk heb ik toch voor elke dag een ander t-shirt nodig. Ik zweet me immers kapot bij de minste warmere temperaturen.

Misschien dat dit met kamperen anders is, omdat je al eens een wasje kan doen ?

Oh jawel, stinken is niet aangenaam, zeker niet als je het zelf begint te ruiken. Ik ben zelf ook een zweterke. Neem van die synthetische sport t-shirts en ondergoed. Die dingen neem ik mee in de douche en was gewoon met shampoo, uitvringen en even laten drogen. Normaal drogen die dingen heel snel (na een uurtje in de zon of voor de verwarming zijn ze droog) en kan je ze de volgende dag terug aandoen. Een 2de exemplaar is nodig om aan te doen als het eerste setje droogt, een derde voor het geval als het eerste toch nog niet droog zou zijn (zo bij aanhoudende regen) als je het tweede moet wassen.

En een bus deodorant is ook wel een must maar neemt plaats in dan een extra t-shirt.

Post Reply