motoremork in de koffer

Op en bij de motor, zonder elektriek
User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: motoremork in de koffer

Post by Cotthem »

Mij lijkt die doe-het-zelf-remork een beetje op een ikeakast...
dat krijgt ge 1 keer in elkaar, maar toch geen tweede keer. Image
Stel u volgende situatie voor: op een ritje valt er ne moto in panne (neem nu voor het gemakkelijk te houden, een Africa Twin Image )
Iemand van de andere motards belt naar moeder de vrouw "vrouw, steekt die doe-het-zelf-motoremorkske eens rap ineen en kom eens naar het ol van pluto...." Image Image Image Image Image
Uw voorbeeld met dienen africa twin vind ik mogelijks een zeer realistisch voorbeeld.


Image Image
"...the path is the destination"

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: motoremork in de koffer

Post by TRooPER »

Mij lijkt die doe-het-zelf-remork een beetje op een ikeakast...
dat krijgt ge 1 keer in elkaar, maar toch geen tweede keer. Image
Stel u volgende situatie voor: op een ritje valt er ne moto in panne (neem nu voor het gemakkelijk te houden, een Africa Twin Image )
Iemand van de andere motards belt naar moeder de vrouw "vrouw, steekt die doe-het-zelf-motoremorkske eens rap ineen en kom eens naar het ol van pluto...." Image Image Image Image Image
Uw voorbeeld met dienen africa twin vind ik mogelijks een zeer realistisch voorbeeld.


Image Image
gij hebt wel lef he, zo met een ubermoto als den africa twin komen lachen, shame on you
was die plooiremork ook niet handig geweest voor als er iemand een bout niet loskreeg van een wiel. . . . . . .
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
Blackbert
Posts: 3437
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: motoremork in de koffer

Post by Blackbert »

Ge kunt dat in uw koffer steken omdat het zo licht is dat het over uwen auto springt als er geen moto op staat. Image
Bovendien m?et ge die moto strak in zijn veren trekken daarop. anders is dat niet stevig genoeg.

't zou wel handig geweest zijn om ene met een platte band thuis te brengen, dan zou hij zijn koplamp niet in de fik gestoken hebben. Image
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: motoremork in de koffer

Post by Raketman »

Image
Nil volentibus arduum

User avatar
Muug
Posts: 11766
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: motoremork in de koffer

Post by Muug »

als die Ollanders nog wat doordenken komen ze sebiet met een opvouwbare motorfiets af ! Stel je dat eens voor man ! Een BMW GS met uitklapbare cylinders ! Een VFR met een scharnier in 't midden! Een opblaasbare Goldwing ! Image

User avatar
Blackbert
Posts: 3437
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: motoremork in de koffer

Post by Blackbert »

Klopt allemaal, Faan.
Dat kan kwestie van materiaalsterkte zelfs allemaal ok zijn. maar ik wil zo'n remorkske wel eens zien monteren en demonteren na redelijk wat gebruik, op slechte wegen vol zout en water en vuil. Misschien ideaal om een trialding tot in Breda te krijgen, maar ik wil er niet mee naar, pakweg, de Pyrenee?n met een moto van 230kg erop.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: motoremork in de koffer

Post by Cotthem »

Klopt allemaal, Faan.
Dat kan kwestie van materiaalsterkte zelfs allemaal ok zijn. maar ik wil zo'n remorkske wel eens zien monteren en demonteren na redelijk wat gebruik, op slechte wegen vol zout en water en vuil. Misschien ideaal om een trialding tot in Breda te krijgen, maar ik wil er niet mee naar, pakweg, de Pyrenee?n met een moto van 230kg erop.
Heb het filmke nog eens goe bekeken en mijn enthousiasme is ook al wat getemperd.

Image verkeerd kleur Image
"...the path is the destination"

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: motoremork in de koffer

Post by Cotthem »

Mij lijkt die doe-het-zelf-remork een beetje op een ikeakast...
dat krijgt ge 1 keer in elkaar, maar toch geen tweede keer. Image
Stel u volgende situatie voor: op een ritje valt er ne moto in panne (neem nu voor het gemakkelijk te houden, een Africa Twin Image )
Iemand van de andere motards belt naar moeder de vrouw "vrouw, steekt die doe-het-zelf-motoremorkske eens rap ineen en kom eens naar het ol van pluto...." Image Image Image Image Image
Uw voorbeeld met dienen africa twin vind ik mogelijks een zeer realistisch voorbeeld.


Image Image
gij hebt wel lef he, zo met een ubermoto als den africa twin komen lachen, shame on you
was die plooiremork ook niet handig geweest voor als er iemand een bout niet loskreeg van een wiel. . . . . . .
Image Image
"...the path is the destination"

Post Reply