Vrieskou

Op en bij de motor, zonder elektriek
User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2915
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Vrieskou

Post by duibhce Kaelann »

mijn vingertjes hebben het vanochtend en daarnet inderdaad ook gemerkt: twas friskes
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Vrieskou

Post by Raketman »

'k Had er vandaag ook ene, die ondanks -naar mijn mening- meer dan genoeg waarschuwing weer present was in zijn jeansbroek Image Image ...
Dan maar nagedacht in zijn plaats en het rijden op de ow tot een minimum beperkt.
Desondanks was hij na 15km en 20min. rijden officieel onderkoeld Image .

Foert zenne, wie niet wil horen...

Zelf eigenlijk niks van last met mijn huidige kleding-configuratie Image .
Nil volentibus arduum

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Vrieskou

Post by Muug »

Raket, ge moogt dat Kerstmanpak terug in de kleerkast hangen hoor Image

User avatar
Stefke
Posts: 2898
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Vrieskou

Post by Stefke »

dat pak gaat nog, maar dienen baard! kan het geloven dat 'm gene kou heeft! Image

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: Vrieskou

Post by diskeletloetje »

'k Was ook wel onder de indruk toen hij hier deze middag voor mijn deur stond Image Image Image
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Vrieskou

Post by fore »

Mijnen baard gaat regelmatig af ... m'n lange onderbroek daarentegen ... enkel voor te k*kken ... Image

We zijn er nog niet uit ... 't was/is wel zalig rijden .. koud en droog ...

Hopelijk is het de 7e feb ook zo'n weertje ... Image

Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: Vrieskou

Post by diskeletloetje »

Mijnen baard gaat regelmatig af ... m'n lange onderbroek daarentegen ... enkel voor te k*kken ... Image
allez jong Image Image...Alleen om te ka**en?
Ook niet om te po*pen? Image
Armr forette, dat menske Image

Image Image
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Vrieskou

Post by F M »

Tis misschien juist goed zo voor dat menske Image
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vrieskou

Post by zappa »

gister overdag, met zonneke, was't te doen, maar tegen ik klaar was met werken Image rond 22u30 't zadeltje wit, 3 x lang moeten starten tegen dat hij zin kreeg (vreesde al te mogen steken) Amai was da fris aan den katvis!

Vandaag mocht ik niet meer van mijne man, ik ben te koppig volgens hem, maar denk dat hij me gisteravond te lang heeft moeten opwarmen Image
Dus de moto momenteel huisarrest Image
sig nature

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Vrieskou

Post by Theo »

gister overdag, met zonneke, was't te doen, maar tegen ik klaar was met werken Image rond 22u30 't zadeltje wit, 3 x lang moeten starten tegen dat hij zin kreeg (vreesde al te mogen steken) Amai was da fris aan den katvis!

Vandaag mocht ik niet meer van mijne man, ik ben te koppig volgens hem, maar [color=#FF0000:2rvuw75v]denk dat hij me gisteravond te lang heeft moeten opwarmen[/color:2rvuw75v] Image
Dus de moto momenteel huisarrest Image
Eigenlijk zou hij U dan moeten verplichten met de motor te gaan.
Image Image

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: Vrieskou

Post by Cotthem »

den dezen kontent dat er ook nog een ottooke beschikbaar is. Mijn Janette-gehalte ligt redelijk vrij hoog deze winter Image Image
"...the path is the destination"

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Vrieskou

Post by fore »

morgen vroeg kan het gevaarlijk zijn Image
Image ... Image Image

Na 500 meter, zat ik vol met eieren ... Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
Blackbert
Posts: 3435
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Vrieskou

Post by Blackbert »

Image
grease up your baby for a ball on the hill

Kwakkel
Posts: 187
Joined: 26 Oct 2009 01:03
Location: Stekene

Re: Vrieskou

Post by Kwakkel »

Was vanmorge ferm glad bij ons.
En in kruibeke op de werf konden we van de ene kant naar de nadere kant glijden op de betonplaat, was levensgevaarlijk (als ge op uitstekende wachtwapening ofzo valt)
Zijn dan maar naar huis gegaan Image
Yamaha bulldog 1100, Honda cb125s, Honda magna 1100 project...

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vrieskou

Post by zappa »

Na 500 meter, zat ik vol met eieren ... Image
kaviaar? Image

De ijzel zal wel van plaats tot plaats afhangen, hier in 't Noorden was't pas tegen 8u aan 't glinsteren.




Ik ben een beetje zieieieiek, denk dat is van mijne helm (scherm) die niet goed sluit, maar als ik hem binnen doe, voor herstel, dan zit ik zonder helm Image

Dat onderkoelen, dat voel je eerst niet, volgens mij, pas als't te laat is moogt ge ontdooien?
sig nature

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Vrieskou

Post by fore »

De ijzel zal wel van plaats tot plaats afhangen, hier in 't Noorden was't pas tegen 8u aan 't glinsteren.
Wel ... de banen waren voor 95 percent ook hier in orde ... ge weet alleen niet waar die 5 percent liggen ... Image
resultaat ... 100 percent eieren .. Image
Ik ben een beetje zieieieiek, denk dat is van mijne helm (scherm) die niet goed sluit, maar als ik hem binnen doe, voor herstel, dan zit ik zonder helm Image

Dat onderkoelen, dat voel je eerst niet, volgens mij, pas als't te laat is moogt ge ontdooien?
Bufkes ... 't enige dat helpt ...

PS ... 'k zit ook thuis ... evenwichtstoornissen Image ... en 't is nie van den alkool ... Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vrieskou

Post by zappa »


Wel ... de banen waren voor 95 percent ook hier in orde ... ge weet alleen niet waar die 5 percent liggen ... Image
resultaat ... 100 percent eieren .. Image

PS ... 'k zit ook thuis ... [color=#FF8000:2vue24u4]evenwichtstoornissen [/color:2vue24u4]
't zal van die eieren zijn jong, als ik geen bio-eieren eet draai ik rond als een tol Image

Ik loop hier met kou kou Image en dat bij 38,8 koorts, en ook duizelig, spierpijn, hoofdpijn .. vast een of andere beestig griep Image
Mijne werkgever heeft weer chance, ik heb vandaag een rustdag en in 't weekend thuis en tegen maandag zal ik wel al genezen zijn Image joepi 3 dagen thuis, maar ziek Image

Allee dat ge vlug mag genezen en een ontstoring van uw evenwicht mag hebben Image
sig nature

Post Reply