Vrieskou

Op en bij de motor, zonder elektriek
User avatar
Stefke
Posts: 2904
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Vrieskou

Post by Stefke »

kunde dat allemaal niet inbrengen als beroepskost Image
da's toch normaal dat dat allemaal jaarlijks moet vervangen worden
Image
Waarschijnlijk kunt ge dat inbrengen, maar ge moet ze wel altijd eerst op tafel leggen h? Image ... moest ik nu 3000 euro netto in de maand hebben zou mij dat misschien nog lukken... Image

En dat moet ge dat nog is aan't verstand brengen van dienen op dat buroke... Image

Edit; on topic: nieuwe banden besteld en een proefke gedaan op de oude band. Gewoon met de kontaktsleutel eens een groef trekken in de band ging niet wegens het betere tupperwaregevoel. Image Image Image

User avatar
Stefke
Posts: 2904
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Vrieskou

Post by Stefke »

ehm
da's ??n van de minder rooskleurige kantjes van het [color=#004080:1p4e1rhs]motor[/color:1p4e1rhs] instructeurschap....
dat ge zo op donderdagmorgen te horen krijgt dat ge zomaar een onbetaald verlengt weekend hebt....
Image

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Vrieskou

Post by Raketman »

Mij kan dat dus echt geen reet schelen h?...

Als't weer zo blijft volgende week ook Image .

Ter info : den 72 heeft ne nieuwe koppelingskabel (nie evident verdikke Image ) en de Scarver hangt aan de lader ('t was dus al nodig)...
Nil volentibus arduum

User avatar
Muug
Posts: 11772
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Vrieskou

Post by Muug »

wel
vandemorgen heb ik na een halve pirouette met de leswagen toch ook besloten om de lessen te annuleren. En ik zat z?lf aan het stuur...

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vrieskou

Post by zappa »

Ik heb mooie sierlijke krullen en boogjes getrokken in de sneeuw, maar gelukkig schoon binnen de lijntjes (what's in a name Image ) gebleven, hier en daar werd er wel eens een adem ingehouden Image

Kreeg ik maar conge met de feestdagen Image Image
sig nature

petervdc
Posts: 3457
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Vrieskou

Post by petervdc »

Ah, daarom dat gullie ne vzw hebt opgericht, die betaalt nu alles Image
Enfin, goed idee eigenlijk hoor.
Keep going

User avatar
Stefke
Posts: 2904
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Vrieskou

Post by Stefke »

't was friskes vandaag. wat kilometers bijeengefietst vanmorgen. Nu juist terug op temperatuur na een warm bad. Image Best wel een leuk weertje vandaag, had ik maar van die verwarmde handschoenen en een jas..dan zat ik nu nog ergens in't zadel Image
Ik zag vanmorgen bij de kandidaten dat het niet meer zo vlot ging na een uurtje van het betere stuurwerk, en kijk een kilometer verder ??ntje van de twee aan de kant. "ja sorry ik ga stoppen want ik voel mijn vingers en mijn voeten niet meer..." Image Dus iedereen aan de kant, in't zonneke voor een droge aquagym-sessie in vol ornaat. Image 't zal geen zicht geweest zijn, zo drie man die staan te springen en te huppelen Image maar alla een kwartier later konden we weer verder rijden. Image
morgen meer van dat. Image

Kwakkel
Posts: 187
Joined: 26 Oct 2009 01:03
Location: Stekene

Re: Vrieskou

Post by Kwakkel »

Koud?

amai!

Zijn bezig in kruibeke op een open vlakte (40 appartementen) en aan m'n lijf had ik gene last, genoeg laagskes boven elkaar.
Maar m'n benen! Image Morgen thermisch ondergoed aan zenne! Enkel een overallsbroek is net iets te weinig met die snijdende wind Image
Yamaha bulldog 1100, Honda cb125s, Honda magna 1100 project...

User avatar
Blackbert
Posts: 3442
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Vrieskou

Post by Blackbert »

Ik zou zelfs zeggen: friskes.

Vannacht de temp rustig zien zakken van een paar graden boven 0 tot een mooie -6 vanmorgen om half zeven. tegen dat ik thuis was weer volledig wakker, maar een warm bed was genoeg om dat te verhelpen. Image
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2918
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Vrieskou

Post by duibhce Kaelann »

mijn vingertjes hebben het vanochtend en daarnet inderdaad ook gemerkt: twas friskes
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Vrieskou

Post by Raketman »

'k Had er vandaag ook ene, die ondanks -naar mijn mening- meer dan genoeg waarschuwing weer present was in zijn jeansbroek Image Image ...
Dan maar nagedacht in zijn plaats en het rijden op de ow tot een minimum beperkt.
Desondanks was hij na 15km en 20min. rijden officieel onderkoeld Image .

Foert zenne, wie niet wil horen...

Zelf eigenlijk niks van last met mijn huidige kleding-configuratie Image .
Nil volentibus arduum

User avatar
Muug
Posts: 11772
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Vrieskou

Post by Muug »

Raket, ge moogt dat Kerstmanpak terug in de kleerkast hangen hoor Image

User avatar
Stefke
Posts: 2904
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Vrieskou

Post by Stefke »

dat pak gaat nog, maar dienen baard! kan het geloven dat 'm gene kou heeft! Image

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: Vrieskou

Post by diskeletloetje »

'k Was ook wel onder de indruk toen hij hier deze middag voor mijn deur stond Image Image Image
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Vrieskou

Post by fore »

Mijnen baard gaat regelmatig af ... m'n lange onderbroek daarentegen ... enkel voor te k*kken ... Image

We zijn er nog niet uit ... 't was/is wel zalig rijden .. koud en droog ...

Hopelijk is het de 7e feb ook zo'n weertje ... Image

Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: Vrieskou

Post by diskeletloetje »

Mijnen baard gaat regelmatig af ... m'n lange onderbroek daarentegen ... enkel voor te k*kken ... Image
allez jong Image Image...Alleen om te ka**en?
Ook niet om te po*pen? Image
Armr forette, dat menske Image

Image Image
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Vrieskou

Post by F M »

Tis misschien juist goed zo voor dat menske Image
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vrieskou

Post by zappa »

gister overdag, met zonneke, was't te doen, maar tegen ik klaar was met werken Image rond 22u30 't zadeltje wit, 3 x lang moeten starten tegen dat hij zin kreeg (vreesde al te mogen steken) Amai was da fris aan den katvis!

Vandaag mocht ik niet meer van mijne man, ik ben te koppig volgens hem, maar denk dat hij me gisteravond te lang heeft moeten opwarmen Image
Dus de moto momenteel huisarrest Image
sig nature

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Vrieskou

Post by Theo »

gister overdag, met zonneke, was't te doen, maar tegen ik klaar was met werken Image rond 22u30 't zadeltje wit, 3 x lang moeten starten tegen dat hij zin kreeg (vreesde al te mogen steken) Amai was da fris aan den katvis!

Vandaag mocht ik niet meer van mijne man, ik ben te koppig volgens hem, maar [color=#FF0000:2rvuw75v]denk dat hij me gisteravond te lang heeft moeten opwarmen[/color:2rvuw75v] Image
Dus de moto momenteel huisarrest Image
Eigenlijk zou hij U dan moeten verplichten met de motor te gaan.
Image Image

Post Reply