Vrieskou

Op en bij de motor, zonder elektriek
User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: Vrieskou

Post by Cotthem »

den dezen kontent dat er ook nog een ottooke beschikbaar is. Mijn Janette-gehalte ligt redelijk vrij hoog deze winter Image Image
"...the path is the destination"

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Vrieskou

Post by fore »

morgen vroeg kan het gevaarlijk zijn Image
Image ... Image Image

Na 500 meter, zat ik vol met eieren ... Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
Blackbert
Posts: 3442
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Vrieskou

Post by Blackbert »

Image
grease up your baby for a ball on the hill

Kwakkel
Posts: 187
Joined: 26 Oct 2009 01:03
Location: Stekene

Re: Vrieskou

Post by Kwakkel »

Was vanmorge ferm glad bij ons.
En in kruibeke op de werf konden we van de ene kant naar de nadere kant glijden op de betonplaat, was levensgevaarlijk (als ge op uitstekende wachtwapening ofzo valt)
Zijn dan maar naar huis gegaan Image
Yamaha bulldog 1100, Honda cb125s, Honda magna 1100 project...

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vrieskou

Post by zappa »

Na 500 meter, zat ik vol met eieren ... Image
kaviaar? Image

De ijzel zal wel van plaats tot plaats afhangen, hier in 't Noorden was't pas tegen 8u aan 't glinsteren.




Ik ben een beetje zieieieiek, denk dat is van mijne helm (scherm) die niet goed sluit, maar als ik hem binnen doe, voor herstel, dan zit ik zonder helm Image

Dat onderkoelen, dat voel je eerst niet, volgens mij, pas als't te laat is moogt ge ontdooien?
sig nature

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Vrieskou

Post by fore »

De ijzel zal wel van plaats tot plaats afhangen, hier in 't Noorden was't pas tegen 8u aan 't glinsteren.
Wel ... de banen waren voor 95 percent ook hier in orde ... ge weet alleen niet waar die 5 percent liggen ... Image
resultaat ... 100 percent eieren .. Image
Ik ben een beetje zieieieiek, denk dat is van mijne helm (scherm) die niet goed sluit, maar als ik hem binnen doe, voor herstel, dan zit ik zonder helm Image

Dat onderkoelen, dat voel je eerst niet, volgens mij, pas als't te laat is moogt ge ontdooien?
Bufkes ... 't enige dat helpt ...

PS ... 'k zit ook thuis ... evenwichtstoornissen Image ... en 't is nie van den alkool ... Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vrieskou

Post by zappa »


Wel ... de banen waren voor 95 percent ook hier in orde ... ge weet alleen niet waar die 5 percent liggen ... Image
resultaat ... 100 percent eieren .. Image

PS ... 'k zit ook thuis ... [color=#FF8000:2vue24u4]evenwichtstoornissen [/color:2vue24u4]
't zal van die eieren zijn jong, als ik geen bio-eieren eet draai ik rond als een tol Image

Ik loop hier met kou kou Image en dat bij 38,8 koorts, en ook duizelig, spierpijn, hoofdpijn .. vast een of andere beestig griep Image
Mijne werkgever heeft weer chance, ik heb vandaag een rustdag en in 't weekend thuis en tegen maandag zal ik wel al genezen zijn Image joepi 3 dagen thuis, maar ziek Image

Allee dat ge vlug mag genezen en een ontstoring van uw evenwicht mag hebben Image
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11772
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Vrieskou

Post by Muug »

gisterenavond hebben we de dokter van wacht moeten laten komen. 'k lag dubbel van de maagkrampen. Image Na een ferme pikuur in de bil was ik al veel beter. Maar 'k moet toch nog opletten met wat ik eet.

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vrieskou

Post by zappa »

Wacht maar tot ik uw cursus kom volgen, dan! ga je pas last krijgen van uw maag Image Image

heb alvast valbaren laten bestellen Image
sig nature

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Vrieskou

Post by Theo »

Wacht maar tot ik uw cursus kom volgen, dan! ga je pas last krijgen van uw maag Image Image

heb alvast valbaren laten bestellen Image
@Mcb: je hebt het zelf gehoord h?: wat ze ook mee brengt, eet er niet van.... Image Image Image

User avatar
Muug
Posts: 11772
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Vrieskou

Post by Muug »

ik zou niet durven bijten in zappa Image Image Image


Image

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Vrieskou

Post by Theo »

ik zou niet durven bijten in zappa Image Image Image


Image
Image


Begrijpelijk Image Image Image

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vrieskou

Post by zappa »

da was nogal ne keer ne ongeschoren tijd zie Image

Juist die kousen heb niet meer Image
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Vrieskou

Post by zappa »

ZE GAAN ER WEER AAN BEGINNEN! Kou, koude, koed, stiefkoed en de moto aan de kant want glad, baaaaah
sig nature

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: Vrieskou

Post by Drummer »

Image Image Image

Zondag er nog is goe van geprofiteerd en een goe ritteke gaan doen met de Fore en Co, Image Image


en het was weer goe Image

User avatar
Muug
Posts: 11772
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Vrieskou

Post by Muug »

zondag?

ha ja,

mijn maag was die dag weer om zeep.... efkes met 't gezin naar Wieze geweest, wat rond gelopen, nen Joe Bar-moto gekocht voor Motorcycle Mini en naar huis gegaan, beschuitjes met confituur gaan eten...

tandwieleke
Posts: 103
Joined: 25 Oct 2009 14:47

Re: Vrieskou

Post by tandwieleke »

...en natuurlijk niet gestrooid.

Image Image Image

Post Reply