Aken

Op en bij de motor, zonder elektriek
User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Post by zappa »

yes yes, als ik de god(en) gunstig gestemd kan houden Image zit er dik in dat ik zaterdag naar aken ga geraken... Image

Welke staan op mijn lijstje :

fc moto, polo motorad, misschien Louis en motoin.

zijn er nog?
sig nature

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Aken

Post by fore »

'k zou eens langs louis moeten passeren ... ik ben aan nen nieuwe helm toe.

... maar eigenlijk eerder voor het schoon ritteke naar/van daar ... Image

laat iets weten hoe/wanneeer/waar ...
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: Aken

Post by Drummer »

Image Image Image

Das nogis een gedacht om narar daar te rijden, Alst uitkomt met werk, rijden we graag mee Image

we horen het wel


grtz Drummer

frederikw
Posts: 446
Joined: 04 Mar 2010 09:32

Re: Aken

Post by frederikw »

Louis heeft ook een winkel met 'oude stock'. Afgeprijsde artikellen, einde reeksen, etc.. 100meter van FC-moto.
Er is ook een Hein Gericke in Aken.

Fcmoto is mijne favoriet Image

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Aken

Post by zappa »

als als.. dan ga 't van dardennen naar aken zijn das voor ons 't kortst en met den otto (hoe moet ik anders al[/size:23ao5rt6]mijn aankopen meenemen? ) Image
sig nature

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Aken

Post by fore »

... en met den otto (hoe moet ik anders al[/size:2b7whkfw]mijn aankopen meenemen? ) Image


Image ... hey ... sissie Image

Ik heb met ne scooter nog niks moeten laten staan ...
Image ... alleen schoendozen ... dat gaat niet. Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Aken

Post by Theo »

Het gemakkemijkst te vinden is Louis: onder de Bauhaus, en die zie je van ver.
Als je dan bij Louis achteraan van de parking rijdt , effe naar links en onmiddelijk naar rechts kom je langs een Honda-Yamaha-garage (jaja, beide merken onder ??n dak) die heeft ook kleding en helmen aan redelijke prijzen.
Als je daar ook niks vindt rijd je die straat verder af tot op de hoek (ong. 200 m) en daar naar rechts, nog eens 100 m en je bent aan de Hein Gericke.
Nog een stuk verder (ong 500 m denk ik) heb je links de aldi (waar ze emmertjes zalige tzatziki hebben aan een spotprijs Image ) en schuiin daartegenover de polo-motorrad.
Voor FC-moto weet ik het niet vanbuiten maar uw GPS kan U wel helpen.
Beste reste van Louis bestaat niet meer in Aken, wel nog in hannover en stuttgard, en een bargain shop in hamburg..

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Aken

Post by zappa »

.
Beste reste van Louis bestaat niet meer in Aken
chance dat je 't zegt, zie me daar al ne halve dag zoeken, 't zou d'r een vlug op zijn heupen krijgen?

Ik wil voornamelijk enduro materiaal, heb al via de site(s) alles bekeken, opgeschreven, nu juist nog passen en dan beslissen wat best zit, want das 't nadeel van via internet bestellen. Ik ben ook iemand die graag iets kan vastpakken en bekijken, want foto's dat zegt niet alles Image

Merci Theo voor de uitleg, dien aldi da ga ik zeker vinden, tzatziki daarentegen das nie mijn ding Image
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Aken

Post by zappa »

.
Beste reste van Louis bestaat niet meer in Aken
chance dat je 't zegt, zie me daar al ne halve dag zoeken, 't zou d'r een vlug op zijn heupen krijgen?

Ik wil voornamelijk enduro materiaal, heb al via de site(s) alles bekeken, opgeschreven, nu juist nog passen en dan beslissen wat best zit, want das 't nadeel van via internet bestellen. Ik ben ook iemand die graag iets kan vastpakken en bekijken, want foto's dat zegt niet alles Image

Merci Theo voor de uitleg, dien aldi da ga ik zeker vinden, tzatziki daarentegen das nie mijn ding Image
sig nature

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Aken

Post by Tom Thumper »

En ze gaat dat geen twee keer zeggen!
Me gusta la moto, me gustas tu.

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Aken

Post by fore »

Oei ... zappa heeft aan de fles gezeten ... ze schrijft dubbel
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Aken

Post by zappa »

jeetje iets mis gelopen bij "knopke duwen" Image Image Image

normaal als ik "leutig" word begin ik alles nog ne keer te zeggen, daaraan zou ik eigenlijk moeten weten dak moe stoppen met vloeibaar en overschakelen naar vast voer, maar daarvoor is't nu nog te vroeg medunkt Image
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Aken

Post by zappa »

pff ebde da nu al geweten, mag niet met de moto naar 't werk van mijn wederhelft, 't te veel waaien en stormen Image daarjust naar NL gereden en dat ging nog redelijjk vlot vooruit met de wind van langs achter Image
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Aken

Post by zappa »

ebde da nu al geweten, stond op mijn werk en moest er nie zijn vandaag Image
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Aken

Post by F M »

ebde da nu al geweten, stond op mijn werk en moest er nie zijn vandaag Image
Image Image

Mijne schoonpa heeft al wat anders aan de hand gehad (was ook buschauffeur). Die stond aan de bushalte te wachten om naar het werk te gaan. De bus kwam maar niet opdagen. Keek hij effen in zijn schema. Hij moest zelf met die bus rijden. Die stond dus gewoon op zijn eigen bus te wachten ! Image Image
I am confused. Oh no, maybe not!

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Aken

Post by Theo »

jeetje iets mis gelopen bij "knopke duwen" Image Image Image

normaal als ik "leutig" word begin ik alles nog ne keer te zeggen, daaraan zou ik eigenlijk moeten weten dak moe stoppen met vloeibaar en overschakelen naar vast voer, maar daarvoor is't nu nog te vroeg medunkt Image
Te vroeg om over te schakelen naar vast?
Geen wonder dat je op je werk staat terwijl je er niet zijn moet. Image
Ik denk dat dat "werk" een uitvlucht was voor een rit met de motor, maar je halvetrouwboek had je door. Image

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Aken

Post by zappa »

jeetje iets mis gelopen bij "knopke duwen" Image Image Image

normaal als ik "leutig" word begin ik alles nog ne keer te zeggen, daaraan zou ik eigenlijk moeten weten dak moe stoppen met vloeibaar en overschakelen naar vast voer, maar daarvoor is't nu nog te vroeg medunkt Image
Te vroeg om over te schakelen naar vast?
Geen wonder dat je op je werk staat terwijl je er niet zijn moet. Image
Ik denk dat dat "werk" een uitvlucht was voor een rit met de motor, maar je halvetrouwboek had je door. Image
Image Image Image

trouwens wel voor had, 's morgens om 4u10 telefoon van 't werk : gij moest ier zijn! ikke nee ik heb cong?! nee gij moest ier zijn en idd ik moest daar zijn, miskeken van dag Image da was nogal een spurtje Image
sig nature

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Aken

Post by fore »

Image da was nogal een spurtje Image
... en vanaf toen kwam 'de lijn' in opspraak ... de bussen rijden nie, zelden op tijd, zeer onregelmatig ... Image

da's dus allemaal uw schuld ... Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Aken

Post by zappa »

Image da was nogal een spurtje Image
... en vanaf toen kwam 'de lijn' in opspraak ... de bussen rijden nie, zelden op tijd, zeer onregelmatig ... Image

da's dus allemaal uw schuld ... Image

och ik ben maar een zeer klein radertje in het volledige machien Image d'r is een in mijn plaats buiten gereden hoor.

zeg Theo[/size:j75cjydt] jij die regelmatig naar aken gaat, waar kan ik daar lekkere wurst kopen? das toch iets waar de duitsers in uitmunten (das teeninge?) als ik naar de paardjesbeurs in Essen ga, dan kijk ik daar al naar uit njammie..
sig nature

Post Reply