Aken

Op en bij de motor, zonder elektriek
fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Aken

Post by fore »

Oei ... zappa heeft aan de fles gezeten ... ze schrijft dubbel
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Aken

Post by zappa »

jeetje iets mis gelopen bij "knopke duwen" Image Image Image

normaal als ik "leutig" word begin ik alles nog ne keer te zeggen, daaraan zou ik eigenlijk moeten weten dak moe stoppen met vloeibaar en overschakelen naar vast voer, maar daarvoor is't nu nog te vroeg medunkt Image
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Aken

Post by zappa »

pff ebde da nu al geweten, mag niet met de moto naar 't werk van mijn wederhelft, 't te veel waaien en stormen Image daarjust naar NL gereden en dat ging nog redelijjk vlot vooruit met de wind van langs achter Image
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Aken

Post by zappa »

ebde da nu al geweten, stond op mijn werk en moest er nie zijn vandaag Image
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Aken

Post by F M »

ebde da nu al geweten, stond op mijn werk en moest er nie zijn vandaag Image
Image Image

Mijne schoonpa heeft al wat anders aan de hand gehad (was ook buschauffeur). Die stond aan de bushalte te wachten om naar het werk te gaan. De bus kwam maar niet opdagen. Keek hij effen in zijn schema. Hij moest zelf met die bus rijden. Die stond dus gewoon op zijn eigen bus te wachten ! Image Image
I am confused. Oh no, maybe not!

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Aken

Post by Theo »

jeetje iets mis gelopen bij "knopke duwen" Image Image Image

normaal als ik "leutig" word begin ik alles nog ne keer te zeggen, daaraan zou ik eigenlijk moeten weten dak moe stoppen met vloeibaar en overschakelen naar vast voer, maar daarvoor is't nu nog te vroeg medunkt Image
Te vroeg om over te schakelen naar vast?
Geen wonder dat je op je werk staat terwijl je er niet zijn moet. Image
Ik denk dat dat "werk" een uitvlucht was voor een rit met de motor, maar je halvetrouwboek had je door. Image

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Aken

Post by zappa »

jeetje iets mis gelopen bij "knopke duwen" Image Image Image

normaal als ik "leutig" word begin ik alles nog ne keer te zeggen, daaraan zou ik eigenlijk moeten weten dak moe stoppen met vloeibaar en overschakelen naar vast voer, maar daarvoor is't nu nog te vroeg medunkt Image
Te vroeg om over te schakelen naar vast?
Geen wonder dat je op je werk staat terwijl je er niet zijn moet. Image
Ik denk dat dat "werk" een uitvlucht was voor een rit met de motor, maar je halvetrouwboek had je door. Image
Image Image Image

trouwens wel voor had, 's morgens om 4u10 telefoon van 't werk : gij moest ier zijn! ikke nee ik heb cong?! nee gij moest ier zijn en idd ik moest daar zijn, miskeken van dag Image da was nogal een spurtje Image
sig nature

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Aken

Post by fore »

Image da was nogal een spurtje Image
... en vanaf toen kwam 'de lijn' in opspraak ... de bussen rijden nie, zelden op tijd, zeer onregelmatig ... Image

da's dus allemaal uw schuld ... Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Aken

Post by zappa »

Image da was nogal een spurtje Image
... en vanaf toen kwam 'de lijn' in opspraak ... de bussen rijden nie, zelden op tijd, zeer onregelmatig ... Image

da's dus allemaal uw schuld ... Image

och ik ben maar een zeer klein radertje in het volledige machien Image d'r is een in mijn plaats buiten gereden hoor.

zeg Theo[/size:j75cjydt] jij die regelmatig naar aken gaat, waar kan ik daar lekkere wurst kopen? das toch iets waar de duitsers in uitmunten (das teeninge?) als ik naar de paardjesbeurs in Essen ga, dan kijk ik daar al naar uit njammie..
sig nature

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Aken

Post by Theo »

Louis en Hein Gericke liggen zo 'n beetje in een soort "handelszone" met allemaal grote winkels.
Ik heb daar nog nooit een barak met Wurst gezien.Polo-motorrad ligt aan de rand van diezelfde zone.
Maar in het centrum Kan je eigenlijk op elke hoek wurst eten, ik persoonlijk val eigenlijk eerder voor hun schnitzels, waarvoor ze extra grote borden gebruiken om die erop te krijgen.

In 't centrum ben ik al eens zo'n wandelende worstenbar tegengekomen, en die had wel veel te doen.
Dat was ook grappig om te zien.

Zoiets:
Image

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Aken

Post by zappa »

mercikes, zal ne keer aan u denken als ik... Image
sig nature

petervdc
Posts: 3451
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Aken

Post by petervdc »

mercikes, zal ne keer aan u denken als ik... Image
een worst eet ?
Image
Keep going

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Aken

Post by zappa »

in ne schnitzel bijt... Image
sig nature

knk
Posts: 4
Joined: 15 Sep 2010 16:28

Re: Aken

Post by knk »

Louis en Hein Gericke liggen zo 'n beetje in een soort "handelszone" met allemaal grote winkels.
Polo heeft ook een nieuwe winkel geopend in W?rselen enkele jaren geleden. Van dezelfde grootte als de Louis-shop, dus moest je het daar niet kunnen vinden. Het is maar een paar kilometer verder dan waar de Louis-shop ligt: De-Gasperi-Strasse 3 52146 W?rselen.

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Aken

Post by fore »

Louis en Hein Gericke liggen zo 'n beetje in een soort "handelszone" met allemaal grote winkels.
Polo heeft ook een nieuwe winkel geopend [b:cgkfllnv]in W?rselen[/size:cgkfllnv][/b:cgkfllnv] enkele jaren geleden.


... da kan nie anders, daar moeten ook worsten zijn ... Image

Image
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: Aken

Post by Theo »

in ne schnitzel bijt... Image
Oef!!!!! Image

User avatar
zappa
Posts: 4502
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Aken

Post by zappa »

wier sint noar aachen gefaren Image letterlijk Image

eerst ne stop in Eupen, voor wandelkaarten te gaan kopen, daar dan maar ne schnitzel gaan eten Image

Dan verder naar aken, eerst polomotorad, ik wou daar deze
De knieprotectoren ook geschikt voor mijn paard - formaat

Dan maar naar fcmoto, om de harnas voor niet plat vanvoorkes

Ik had al op sites zitten uitkijken naar ne helm en vond deze denk wel dat een goed merk is?

Dan nog knieprotectoren van 't merk fox zaten direkt goed, voel niet dat ik ze aanheb...

heb dus eigenlijk alles bij fcmoto gekocht, toen ik betaalde keek mijn chauffeur/tolk ne keer van nu is't toch welletjes, Image ik terug van voor eene keer dat ik merkkledij koop Image ben zelfs niet tot louis geraakt.

wel nog naar een winkelcentrum om wurst Image en knudel mit sobe, niet liever dat ik doe dan de plaatslijke "smaken" te gaan kopen Image

Aken zelf Image zou daar niet willen wonen, duitsers hebben iets met betongevels en maar 1 maat van vensters?
We stonden voor een verkeerslicht, bleef duren, iedereen had rood, echt iedereen, bleef maar duren, tiens geen mag nu doorrijden hoe zou dat komen? ineens ne soort mug en ambulance, wiewuwiewu Image dat hebben we hier niet zenne, amai die duitsers zijn toch heel vooruitdenkende probleemoplossers Image zouden ze daar ook nog buschauffeurs nodig hebben? Image nee wil daar niet gaan wonen, vind duitsland niet zo sympathiek uitzien.
sig nature

User avatar
Blackbert
Posts: 3435
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Aken

Post by Blackbert »

nen Tour-X voor 150? Image

chansart Image
grease up your baby for a ball on the hill

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Aken

Post by Tom Thumper »

nen Tour-X voor 150? Image

chansart Image
Image

De mijne heeft 3 keer zoveel gekost.
Me gusta la moto, me gustas tu.

Post Reply