PR3

Op en bij de motor, zonder elektriek
User avatar
zappa
Posts: 3691
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: PR3

Post by zappa » 25 Jan 2012 20:37

et voila, le nouveau PR3 est arriv? Image


't zal wel een tmo zijn, maar ik voel 't verschil!!! Image hij voelt "preciezer" aan.

al onmiddelijk kunnen testen tijdens regen Image en met het vettig laagje dat nog moet slijten, maar toch...[color=#FF0000:lil6eeen]dat gaat mijn vriendje[/color:lil6eeen] worden denk ik Image

hela, mij niet bedriegen h?!!!

ha ge hebt ook last van een " tmo " Image Image Image
sig nature

Theo
Posts: 549
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: PR3

Post by Theo » 25 Jan 2012 23:54

Moet daar dan niet eerst iets aanwezig zijn? Image



Image Image Image

User avatar
F M
Posts: 2722
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: PR3

Post by F M » 26 Jan 2012 09:09

tmo, tmo...

Wat betekent dat ?

Die managertaal, ik versta er niks van ! Image
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
zappa
Posts: 3691
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: PR3

Post by zappa » 26 Jan 2012 11:57

tmo, tmo...

Wat betekent dat ?

Die managertaal, ik versta er niks van ! Image

tmo = tussen mijn oren Image
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 3691
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: PR3

Post by zappa » 27 Jan 2012 16:07

Blijkbaar ook ne goeien band op een pelleke ijs Image

Gewoon naar mijn werk gereden, pas ondervonden, toen ik met mijn bus de straatjes en haltes aan 't voorbij schuiven was, eerst dacht ik nog versleten bandjes op de bus? Maar na een testje te voet en bijna onderuit gegleden, had ik het door Image
sig nature

User avatar
Droopy
Posts: 513
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: PR3

Post by Droopy » 24 Aug 2017 19:07

Even een topic van onder het stof halen. ;)

PR3 heeft al een opvolger: de PR4. :grin:

Er moeten nieuwe sloffen op de NCX en ik twijfel tussen de Michelin PR 4 en Dunlop Roadsmart III.
Prijsoffertes heb ik al, het prijsverschil voor twee banden (all in) is amper € 5.5. :o

Van de PR road (1,2 en 3) ben ik vroeger altijd tevreden geweest maar de Roadsmart zou langer mee gaan en ook goede rij eigenschappen hebben.

Iemand die al ervaring heeft met die roadsmart?

Ps : de originele Bridgestone Battelwings zijn na een dikke 13.000 km zo goed als kaal en daar ben ik niet zo tevreden over in regenweer.
Ondanks het stoerdere uiterlijk is dit dus geen optie meer. ;)

User avatar
zappa
Posts: 3691
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: PR3

Post by zappa » 24 Aug 2017 21:54

als die nieuwe achter-pirelli die nu op mijn scrambo-tje ligt, het ook maar 6700km volhoudt, dan denk ik ook een PR te overwegen :stars:
sig nature

Stefke
Posts: 1218
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: PR3

Post by Stefke » 25 Aug 2017 00:35

Tja, als en zou.... heb toch de indruk dat RSmart sneller slijt dan de PR4. Maar ik ben een diehard MPR-rijder en ik ga er dus niks verkeerd van zeggen... :ricky: Voor mij met voorsprong de beste "alledagen"band voor op de weg. 8-)
2016: 45000 :ricky: 2017: 8000

pingu
Posts: 248
Joined: 09 May 2013 17:19

Re: PR3

Post by pingu » 25 Aug 2017 11:03

PR2 & 3 gehad, altijd mega-content van geweest. 1 keer Roadsmart II, ook goe, maar eens het profiel half op, was die geen zak meer waard in de regen. Nu setje Tourance Next en ook heel content van, in alle weersomstandigheden eigenlijk. En bovendien flink goedkoper dan de PR4, al valt de levensduur nog te bezien.

User avatar
Droopy
Posts: 513
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: PR3

Post by Droopy » 25 Aug 2017 20:59

Bij deze : bedankt voor de tips. :)

Terug naar de oude liefde in het nieuwste jasje dus : Michelin PR4. :ricky:

Nog een weekje geduld en dan liggen de nieuwe sloffen erop. :)


ps : @ Stefke : beste "alledagen" band heeft voor mij de doorslag gegeven. ;)

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest