PR3

Op en bij de motor, zonder elektriek
User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: PR3

Post by zappa »

et voila, le nouveau PR3 est arriv? Image


't zal wel een tmo zijn, maar ik voel 't verschil!!! Image hij voelt "preciezer" aan.

al onmiddelijk kunnen testen tijdens regen Image en met het vettig laagje dat nog moet slijten, maar toch...[color=#FF0000:lil6eeen]dat gaat mijn vriendje[/color:lil6eeen] worden denk ik Image

hela, mij niet bedriegen h?!!!

ha ge hebt ook last van een " tmo " Image Image Image
sig nature

Theo
Posts: 553
Joined: 27 Oct 2009 16:39

Re: PR3

Post by Theo »

Moet daar dan niet eerst iets aanwezig zijn? Image



Image Image Image

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: PR3

Post by F M »

tmo, tmo...

Wat betekent dat ?

Die managertaal, ik versta er niks van ! Image
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: PR3

Post by zappa »

tmo, tmo...

Wat betekent dat ?

Die managertaal, ik versta er niks van ! Image

tmo = tussen mijn oren Image
sig nature

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: PR3

Post by zappa »

Blijkbaar ook ne goeien band op een pelleke ijs Image

Gewoon naar mijn werk gereden, pas ondervonden, toen ik met mijn bus de straatjes en haltes aan 't voorbij schuiven was, eerst dacht ik nog versleten bandjes op de bus? Maar na een testje te voet en bijna onderuit gegleden, had ik het door Image
sig nature

User avatar
Droopy
Posts: 1059
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: PR3

Post by Droopy »

Even een topic van onder het stof halen. ;)

PR3 heeft al een opvolger: de PR4. :grin:

Er moeten nieuwe sloffen op de NCX en ik twijfel tussen de Michelin PR 4 en Dunlop Roadsmart III.
Prijsoffertes heb ik al, het prijsverschil voor twee banden (all in) is amper € 5.5. :o

Van de PR road (1,2 en 3) ben ik vroeger altijd tevreden geweest maar de Roadsmart zou langer mee gaan en ook goede rij eigenschappen hebben.

Iemand die al ervaring heeft met die roadsmart?

Ps : de originele Bridgestone Battelwings zijn na een dikke 13.000 km zo goed als kaal en daar ben ik niet zo tevreden over in regenweer.
Ondanks het stoerdere uiterlijk is dit dus geen optie meer. ;)

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: PR3

Post by zappa »

als die nieuwe achter-pirelli die nu op mijn scrambo-tje ligt, het ook maar 6700km volhoudt, dan denk ik ook een PR te overwegen :stars:
sig nature

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: PR3

Post by Stefke »

Tja, als en zou.... heb toch de indruk dat RSmart sneller slijt dan de PR4. Maar ik ben een diehard MPR-rijder en ik ga er dus niks verkeerd van zeggen... :ricky: Voor mij met voorsprong de beste "alledagen"band voor op de weg. 8-)

pingu
Posts: 420
Joined: 09 May 2013 17:19

Re: PR3

Post by pingu »

PR2 & 3 gehad, altijd mega-content van geweest. 1 keer Roadsmart II, ook goe, maar eens het profiel half op, was die geen zak meer waard in de regen. Nu setje Tourance Next en ook heel content van, in alle weersomstandigheden eigenlijk. En bovendien flink goedkoper dan de PR4, al valt de levensduur nog te bezien.

User avatar
Droopy
Posts: 1059
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: PR3

Post by Droopy »

Bij deze : bedankt voor de tips. :)

Terug naar de oude liefde in het nieuwste jasje dus : Michelin PR4. :ricky:

Nog een weekje geduld en dan liggen de nieuwe sloffen erop. :)


ps : @ Stefke : beste "alledagen" band heeft voor mij de doorslag gegeven. ;)

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: PR3

Post by Stefke »

pingu wrote: 25 Aug 2017 11:03 Nu setje Tourance Next . En bovendien flink goedkoper dan de PR4, al valt de levensduur nog te bezien.
Vreemd, volgens mijn bandenboer is een setje PR4 toch zeker 16 euro duurder...En duurder kan je maar pas weten als je de levensduur kent, dan blijken de PR's toch best goedkope banden te zijn... :)
de allergoedkoopste was toch een setje Bridgestone T30, zomaar gewonnen, super op droog een klein drama op nat. :whip:

pingu
Posts: 420
Joined: 09 May 2013 17:19

Re: PR3

Post by pingu »

Stefke wrote: 25 Aug 2017 23:30
pingu wrote: 25 Aug 2017 11:03 Nu setje Tourance Next . En bovendien flink goedkoper dan de PR4, al valt de levensduur nog te bezien.
Vreemd, volgens mijn bandenboer is een setje PR4 toch zeker 16 euro duurder...En duurder kan je maar pas weten als je de levensduur kent, dan blijken de PR's toch best goedkope banden te zijn... :)
de allergoedkoopste was toch een setje Bridgestone T30, zomaar gewonnen, super op droog een klein drama op nat. :whip:
Hmm, mijne bandenboer wilde mss liever een setje Tourance Next verkopen, want 't verschil was een stuk meer dan 16,- €... :o Prijs moet je idd ook bezien in kader van levensduur. Maar 'k weet niet of ik dit setje nog opgereden krijg voor de Tiger aan vervanging toe is 8-)

User avatar
Droopy
Posts: 1059
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: PR3

Post by Droopy »

De nieuwe Michelin Pr 4 bandjes liggen erop en hebben hun eerste polderbochten er opzitten. :ricky:
Getest en goedgekeurd, 'k kan de moto weer met de spreekwoordelijke vingers door de neus besturen. :grin:

Het was hoog tijd voor de nieuwe rubbers, gisteren in de gietende regen en aan heel brave heel legale bochtsnelheden heb ik gemerkt dat een kale voorband niet echt ideaal is. :oops:

Post Reply